יום רביעי , יולי 3 2024
Home > WORLD > קבוצת Aleph רוכשת את עסקי הפרסום הדיגיטלי של Entravision

קבוצת Aleph רוכשת את עסקי הפרסום הדיגיטלי של Entravision

מיאמי, 1 ביולי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Aleph Group, המובילה העולמית בחיבור פלטפורמות מדיה דיגיטלית גלובליות מובילות עם מפרסמים וצרכנים בשווקים מתעוררים בעיקר, הודיעה היום על השלמת רכישת Entravision Global Partners ("EGP"), היחידה העסקית לשותפות מסחרית דיגיטלית של Entravision Communications Corporation.

Aleph Group Acquires Entravision’s Digital Advertising Business

מהלך אסטרטגי זה מרחיב באופן משמעותי את טביעת הרגל הגלובלית של Aleph, ומבסס את מעמדה כנקודת הגישה היחידה לפלטפורמות מדיה דיגיטלית גלובליות המבקשות להגיע לקהלים ברחבי אמריקה הלטינית, אסיה-פסיפיק (APAC), המזרח התיכון, אפריקה ואירופה. Aleph מגיעה כעת ליותר מ -140 מדינות, מעצימה מעל 60 פלטפורמות מדיה דיגיטלית ויותר מ -26,000 מפרסמים עם גישה חסרת תקדים לקהל משולב של 3 מיליארד צרכנים.

היתרונות העיקריים של הרכישה:

*פריסה גלובלית ללא תחרות: באמצעות רכישה זו Aleph מחזקת את נוכחותה ב-29 שווקים, דרך דרום מזרח אסיה (לשעבר MediaDonuts), אמריקה הלטינית ומרכז אמריקה (לשעבר Cisneros Interactive), ומרחיבה את קשריה עם שותפים כמו טיקטוק, X (לשעבר טוויטר), ספוטיפיי, פינטרסט, קריטאו, סנאפצ'ט ואחרים.

*שווקים שהתחזקו בעקבות רכישה זו:

אמריקה הלטינית: מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, קולומביה, צ'ילה, פרו, פורטו ריקו, אקוודור, הרפובליקה הדומיניקנית, גואטמלה, קוסטה ריקה, אורוגוואי, פנמה, בוליביה, פרגוואי, ניקרגואה, הונדורס, אל סלבדור.

אסיה פסיפיק: הודו, אינדונזיה, תאילנד, פיליפינים, מלזיה, וייטנאם, סינגפור, דרום קוריאה, טייוואן, הונג קונג, מונגוליה.

גסטון טרטוטה, מנכ"ל ומייסד קבוצת Aleph, אמר:

"רכישת הפעילות הדיגיטלית של Entravision מהווה ציון דרך חשוב עבור Aleph. יש לנו כבוד גדול למה שהם בנו כמתחרה ראוי. עם שורשיהם העמוקים בשוקי מפתח במרכז אמריקה ובשווקי APAC, רכישה זו משלימה באופן מושלם את הרשת הגלובלית הקיימת שלנו.  Aleph היא כיום המובילה העולמית היחידה והבלתי מעורערת המאפשרת שיווק דיגיטלי בכלכלות מתעוררות.  כאשר Aleph  מתקרבת לחגיגות 20 שנה להיווסדה בשנת 2025, אנו בונים עסק דורי, ואנו מצפים להמשך צמיחה והצלחה.  המעבר מתוצר לא מקוון לתמ"ג מקוון מואץ, ואנו מחויבים להניע תקשורת דיגיטלית, תשלומים והדרכה בשווקים אלה".

המחויבות הבלתי מעורערת של קבוצת Aleph:

משימת הליבה של Aleph Group היא להפוך את עולם הדיגיטל לנגיש יותר, לטפח צמיחה כלכלית ולהעצים קהילות באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. "אנחנו מאמינים שגישה משנה את העולם", נכתב במניפסט של החברה. רכישה זו מחזקת עוד יותר את מחויבותה של Aleph  לספק פלטפורמת הדרכת מדיה דיגיטלית כדי לצייד אנשי מקצוע במיומנויות חיוניות ולטפח שיתוף פעולה ללא גבולות באמצעות צוות גלובלי של מומחים הדוברים מעל 60 שפות. המודל העסקי הייחודי של Aleph  מאפשר לשותפים להפיק רווחים ממלאי הפרסום הדיגיטלי שלהם באופן בלעדי בשווקים מתעוררים. מפרסמים מקומיים וגלובליים נהנים מנקודת גישה אחת, שבה Aleph מספקת הדרכה, מייצרת הכנסות ומטפלת בכל פעילויות התשלום חוצות הגבולות, מה שמפשט את תהליך הפרסום בפלטפורמות גלובליות.

אודות Aleph

Aleph היא חברת פרסום דיגיטלי גלובלית הפועלת ביותר מ-140 מדינות, ומחברת מעל 26,000 מפרסמים עם למעלה מ-3 מיליארד צרכנים. באמצעות שותפויות עם למעלה מ- 60 פלטפורמות מדיה דיגיטלית מובילות כולל TikTok, X, מיקרוסופט, גוגל ואחרות. Aleph מעצימה עסקים וקהילות בשווקים שאינם מקבלים מספיק שירותים על ידי בנייה ואספקה של טכנולוגיות קנייניות עם פתרונות מקומיים, ומציעה צוותים מקומיים של מומחים בתעשייה ובפלטפורמות. Digital Ad Expert, פלטפורמת ההדרכה המובילה של Aleph, מחויבת לספק תוכניות למידה מהשורה הראשונה. Digital Ad Expert, המציע אישורים ליחידים ופתרונות מותאמים אישית לעסקים ולממשלות, מבטיח יוזמות חינוכיות מקיפות ויעילות לכולם. מעבר לחיבור ולהדרכה, Aleph  גם מאפשרת תשלומים חוצי גבולות וחיתום אשראי באמצעות Aleph Payments. המטרה שלנו היא להפוך את עולם הדיגיטל ליותר מעודד צמיחה כלכלית והזדמנויות לכולם.

Aleph, שנוסדה בשנת 2005 בראשות המנכ"ל גסטון טרטוטה, צמחה ליותר מ-1,400 עובדים ביותר מ-75 משרדים וקיבלה השקעות משותפים גדולים כמו טוויטר, סוני, Mercado Libre, CVC Partners ו-Snap.

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 3 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), …

נגישות