יום חמישי , יולי 4 2024
Home > WORLD > BYD הציגה פורטפוליו אנרגיה חדש ב-The smarter E Europe וחוגגת מיליון התקנות מערכות Batterybox

BYD הציגה פורטפוליו אנרגיה חדש ב-The smarter E Europe וחוגגת מיליון התקנות מערכות Batterybox

 

שנג'ן, סין ומינכן, 21 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

BYD Co. Ltd (HKSE:1211), מיצרניות הסוללות הנטענות והרכבים החשמליים הגדולות בעולם, הציגה את פתרונות האנרגיה המתחדשת שלה ב-The Smarter E Europe בין התאריכים 19 ל-21 ביוני. החברה הציגה את המערכות שלה בדוכנים B1.130 ו-B1 .131, כולל מערכות אחסון האנרגיה העדכניות ביותר BatteryBox ו-BatteryMax Lite. כן היא הציגה את BYD MC Cube-T עבור יישומים מסחריים ותעשייתיים בקנה מידה שירותי. המבקרים יכלו לבחון מקרוב את הרכב החשמלי Seal של BYD וללמוד על התפקיד של BYD כשותפת הניידות החשמלית הרשמית של משחקי UEFA Euro 2024™.

צילום יח"צ: BYD Auto Industry Company Limited

 

מאז הופעת הבכורה שלה בשנת 2015, סדרת BatteryBox של BYD הפכה לפתרון מוביל לאחסון אנרגיה למגורים ברחבי העולם, והחברה מתגאה כיום ביותר ממיליון התקנות עם רקורד בטיחותי ללא דופי. ב-19 ביוני בשעה 15:00, BYD אירחה אירוע מיוחד כדי להודות לשותפים שלה.יין שיאו-צ'יאנג (Yin Xiaoqiang), מנכ"ל BYD Energy Storage העניק את התעודות והפרסים כגון כרטיסים לגמר יורו 2024 ומערכות BatteryBox למפיצים ולמתקינים. הפורטפוליו המלא של BatteryBox Premium מבית BYD כולל דגמי מתח גבוה HVS/HVM ודגמי מתח נמוך LVL/LVS. כמו כן, הוצגה יחידת בקרת סוללה חדשה (BCU) עבור הסדרות HVM ו-HVS, והיא מפשטת את ההתקנה על ידי ביטול הצורך להסיר כיסויים לחיבורי כבלים.

ה-BatteryMax Lite החדש, שהושק ב-ees Europe 2024, מיועד ליישומים מסחריים ותעשייתיים, ומציע פתרונות ניתנים להרחבה החל מ-30kWh עד 90kWh, ועד 5.76MWh עם חיבורים מקבילים. תואם לממירים של מותגים כמו SMA ו- Goodwe, BatteryMax Lite יהיה זמין להזמנה מוקדמת החל מאוגוסט עם משלוחים החל מסוף הקיץ, וזמינות המערכת באירופה צפויה עד אוקטובר 2024.

ב- ees Europe 2024, BYD זכתה בהכרה של "Top Brand PV Storage Europe 2024" ובפרס "Top Brand PV Storage 2024" ברמת המדינה עבור מספר שווקים באירופה, כולל בלגיה, גרמניה, איטליה, פולין, ספרד, אוסטריה ובריטניה. הפרס השנה דירג שוב את BYD כמותג המוביל למערכות אגירת אנרגיה PV בהתבסס על הערכות של מתקינים ומפיצים ברחבי אירופה.

ג'יאנג פנג (Jiang Feng), מנהל אחסון אנרגיה למגורים ב-BYD, הדגיש את חשיבות השווקים האירופיים ואת מטרת החברה לספק פתרונות אנרגיה ירוקה. השותפות של BYD עם UEFA Euro 2024™ מתיישרת עם קידום פתרונות אנרגיה וניידות ידידותיים לסביבה.

למידע נוסף, בקרו באתרים: www.byd.com www.bydenergy.com www.batterybox.com

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 3 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), …

נגישות