שבת , יולי 6 2024
Home > WORLD > Seclore מקבלת את פניו של רמין פרסט כמנהל מוצר

Seclore מקבלת את פניו של רמין פרסט כמנהל מוצר

פרסט מצטרף לחברה ויוביל את צמיחת תיק המוצרים של Seclore

סנטה קלרה, קליפורניה, 20 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

רמין פרסט (Ramin Farassat) לתפקיד מנהל מוצר (CPO)

Seclore, הספקית המובילה של אבטחת סייבר ממורכזת נתונים, הודיעה היום על מינוי רמין פרסט (Ramin Farassat) לתפקיד מנהל מוצר (CPO). פרסט יפקח על צמיחת המוצרים ועל פיתוח פלטפורמת האבטחה ממורכזת הנתונים של Seclore, תוך בניית מומנטום באבטחה ממורכזת נתונים מהדור הבא של החברה.

לפרסט ניסיון של למעלה משני עשורים בהובלת צוותי מוצרים טכניים וביצירת תיקי מוצרים בתחום ה-SaaS הארגוני לאבטחת נתונים, לפרטיות ולתאימות, לשיתוף פעולה בתוכן מבוסס ענן, ל-AI/ML, NLP, AI גנרטיבי, big data וניתוח. לפני הצטרפותו ל-Seclore, פרסט שימש כמנהל מוצר ואסטרטגיה ב-Egnyte, שם הוא הוביל את אסטרטגיית צמיחת המוצרים. לפני כן הוא כיהן במשרות ניהוליות בתחום המוצרים והאסטרטגיה ב-Cisco וב-Conviva.

"בזירת הדיגיטל המתפתחת כיום ישנה חשיבות נעלה להגנה על נתונים", אמר פרסט. אני מברך על ההזדמנות לעבוד עם צוות גלובלי ויוצא דופן זה במטרה להניע חדשנות ולספק פתרונות מתקדמים שיגנו על הנכסים החשובים ביותר של הלקוח. Seclore נמצאת במיצוב ייחודי שמאפשר לה לתת מענה לאתגרי אבטחת הנתונים השכיחים והמורכבים אשר ניצבים בפני ארגונים כיום".

"רמין מביא את המומחיות שלו בפתרון בעיות מורכבות של הלקוח, יחד עם פתרונות חדשניים ומדרגיים", אמר ווישאל גופטה, מייסד שותף ומנכ"ל Seclore. "המנהיגות המוכחת של רמין בזירת האבטחה, וכן אתיקת המסירות בעבודה הופכות אותו למועמד המושלם עבור החברה שלנו, ואני מברך על תרומתו לצמיחה המתמשכת שלנו כספקית מובילה של פתרונות אבטחה ממורכזי נתונים".

פרסט ישתייך למשרדי החברה באזור המפרץ -Bay Area במקביל להרחבת טביעת הרגל של החברה בצפון אמריקה. המומנטום המתמשך של Seclore כולל קבלת הכרה מפרסי מצוינות באבטחת סייבר ופרסי InfoSec גלובליים של מגזין הגנת הסייבר Cyber Defense Magazine במסגרת כנס RSA, קבלת דירוג 5 כוכבים מ-CRN עבור תוכנית השותפים שלה, וכן הכרזה על השקת תוכנית השירותים המקצועיים של החברה בתחילת השנה.

אודות Seclore

הגנה על הנתונים הרגישים בכל מקום בו הם נמצאים בעולם. Seclore מגינה ושולטת בנכסים דיגיטליים במטרה לסייע לארגונים לצמצם את פערי אבטחת הנתונים שלהם ולמנוע גניבת נתונים תוך הגעה לתאימות. הגישה ממורכזת הנתונים של החברה כלפי אבטחה מבטיחה גישה לנתונים רק עבור בני אדם מורשים, בתוך ומחוץ לארגון. ארגונים יכולים לקבוע מדיניות הכוללת אוטומציה, ולאפשר למשתמשים לשלוט בגישה, בתוכן אליו יש גישה ובמשך הזמן בו תוענק הגישה, כמו גם לבטל אותם. גלו מדוע ארגונים מובילים כגון American Express, Ford ו-IDFC Bank בחרו ב-Seclore להגנה ולשליטה בנכסים הדיגיטליים שלהם מבלי להקריב שיתוף פעולה ושיתוף נתונים ללא שיבושים.

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 3 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), …

נגישות