יום שלישי , אפריל 30 2024
Home > WORLD > פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל

מונטריאול, 16 באפריל 2024, (BUSINESS WIRE):

Left-to-right-Tony-Dos-Santos-Founder-Maria-Zaccardo-Co-founder-Sanjay-D.-Goorachurn-CEO-Photo-Business-Wire

Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

Medisca נפתחה בשנת 1989, כחברת צוות של שלושה אנשים עם שני מוצרים וחזון לגשר על פערי איכות הטיפול בחולים. כיום,  Mediscaהינה מובילה עולמית ברפואה מותאמת אישית עם יותר מ-10 מיקומים המתפרסים על פני 5 מדינות. כחברה המופעלת על ידי יותר מ-450 עובדים, Medisca מציעה סל עצום של למעלה מ-2,000 פתרונות מוצרים בכדי לתת מענה לצרכים של מגזרי בריאות שונים.

"במהלך 35 שנים, Medisca חוותה התפתחות יוצאת דופן, המבוססת על אנשיה ותרבות היזמות הדינמית שלה", אמר דוס סנטוס. "עם הוספת מערך החוויות והכישורים הייחודיים של סנג'אי, אנו בטוחים שזוהי התחלה של פרק חדש עבור Medisca."

כעורך דין ותיק לקניין רוחני עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, גוראצ'ורן נחשב לאחד מאסטרטגי ה-IP המובילים בעולם העובד בצמוד למנהלים בכירים בחברות פרטיות וציבוריות, במטרה להוביל את הערך המסחרי של החדשנות ונכסי ה-IP של החברה למקסימום. המומחיות והניסיון המובהק של גוראצ'ורן ביישום צמיחה טרנספורמטיבית עבור חברות מורכבות וגלובליות, הן התכונות שקסמו לדוס סנטוס וזקארדו עוד ב-2016, כשצרפו את גוראצ'ורן לצוות של  Mediscaכיועץ אסטרטגי.

"ההיסטוריה של סנג'אי עם  Mediscaהייתה מרכיב חיוני שהוביל להחלטה שלנו למנות אותו לתפקיד המנכ"ל החדש שלנו", אמר דוס סנטוס. "במהלך 8 השנים האחרונות, סנג'אי בנה מערכות יחסים אותנטיות עם אנשי Medisca רבים ואימן אותנו במהלך כמה ניצחונות מוצלחים מאוד, כולל קידום והגנה על החידושים העיקריים שלנו. היה זה קריטי עבורנו, שהמנכ"ל הבא של החברה יהיה מישהו שלא רק שיש לו יכולת לקדם אותנו, אלא גם חולק את אותם ערכים בסיסיים שמגדירים את מי שאנחנו".

"המטרה שלי היא לשמר את המורשת היזמית של טוני ומריה ולהמשיך את חזון החברה להעצים בריאות המותאמת אישית לכולם", אמר גוראצ'ורן. "ההתמקדות שלי תרוכז בהעצמת אנשי Medisca, יצירת תשתית מובנית יותר לצמיחה אסטרטגית, בניית שותפויות מפתח והמשך מינוף מצוינות חדשנית המייחדת את Medisca, תוך הרחבת הנוכחות הגלובלית שלנו".

אודות Medisca

 Medisca, שנוסדה ב-1989, היא מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמים אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מצוידת בתיק מוצרים עצום של למעלה מ-2,000 מוצרים שהושלמו על ידי ספרייה של יותר מ-10,000 פורמולות תרופות קנייניות ומותאמות אישית, מומחיות ושירותים בתרכובות תרופות, המשך חינוך לבריאות, בדיקות אנליטיות ועוד. החברה מספקת פתרונות ייעודיים למגזרי בריאות מגוונים ברחבי העולם, Medisca מגשרת על הפערים בתחום הבריאות ומעצימה בריאות המותאמת אישית לכולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.medisca.com ועקבו אחרינו בלינקדאין, בפייסבוק וביוטיוב.

About מאיר עשת

Check Also

Arqit מכריזה על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות קריפטוגרפים פוסט-קוונטיים מחוץ לקופסה

לונדון, 29 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה …

נגישות