יום ראשון , מאי 5 2024
Home > WORLD > Axi Select מוגדרת כעתיד המסחר הקנייני כאשר מספר חברות עם חשבונות דמו סוגרות שערים עקב לחצים מצד רגולטורים, ברוקרים וספקיות טכנולוגיה

Axi Select מוגדרת כעתיד המסחר הקנייני כאשר מספר חברות עם חשבונות דמו סוגרות שערים עקב לחצים מצד רגולטורים, ברוקרים וספקיות טכנולוגיה

Axi Select – סידני, אוסטרליה, 20 בפברואר 2024, (GLOBE NEWSWIRE):

בניגוד למגמת ההתפתחויות השליליות האחרונות בתעשיית חברות המסחר הקנייני, ברוקרית ה-CFD וה-FX העולמית המובילה Axi, שהשיקה את Axi Select – תוכנית הקצאת ההון הייחודית שלהם לסוחרים כישרוניים – הוגדרה בידי מומחים רבים כעתיד של התעשייה.

בעיות רבות שמלוות לאחרונה את תעשיית המסחר הקנייני הביאו לכך שחברות רבות נאלצו להשהות או לסגור את השירות שלהן עקב לחץ מצד רגולטורים, ברוקרים שותפים או ספקיות טכנולוגיה.

credit-AxiTrader-Limited

Axi Select מובדלת לחלוטין מהתעשייה, וכתוצאה מכך מספקת לגיטימציה למודל של חברות מסחר קנייני כשהיא מציעה תוכנית חשבון מסחר חי, עם בקרות אמיתיות במונחים של ביצוע, שקיפות ותנאי שוק הוגנים. מאז השקתה באמצע 2023, Axi Select זכתה לעלייה מדהימה של 40% במונחים של חודש לחודש במספר הלקוחות הפעילים בפלטפורמות שלהם.

Axi מאמינה שתוכנית ה-Select שלה מהפכנית, בת קיימא והיא העתיד של מודל חברות המסחר הקנייני. גרג רובין, יו"ר Axi Select, הצהיר: "בשבוע האחרון ענף המסחר הקנייני התהפך על ראשו לחלוטין עם מספר רב של חברות שנאלצו להשעות את השירותים שלהן עקב לחצים חיצוניים.

"אבל אנחנו חזינו את זה, וזו הסיבה שפיתחנו תוכנית הקצאת הון הבנויה על מודל חשבון המסחר החי שלנו, שזמין ביותר מ-100 מדינות כבר יותר מ-16 שנים. זה העניק לנו את הביטחון ש-Axi Select מהווה פתרון ארוך טווח לקהילת המסחר הקנייני, והיא אינה כפופה לבעיות בפניהן עומדות כעת חברות מסחר קנייני המציעות מודל דמי רישום לחשבון דמו ונמצאות תחת לחץ מתמיד של הרגולטורים, השותפים והטכנולוגיה שלהם כאחד".

והוא הוסיף: "אנו באמת מזדהים עם אלפי הסוחרים המוכשרים שכעת תישלל מהם הגישה לכספים שהוקצו להם, ואנו מעודדים כל מי שמשתמש במודל רישום הדמו למסחר לבדוק האם השותפת המסחר הקנייני שלהם תוכל להמשיך בהינתן האירועים המתמשכים האחרונים. למרבה הצער, זו עשויה להיות ההתחלה של הסוף עבור חברות מסחר קנייני המשתמשות במודל חשבון דמו".

Axi Select מציעה מודל מימון אטרקטיבי מאוד – הקצאה עליונה של 1 מיליון דולר ולקוחות שיכולים לשמור על עד 90% מהרווחים שלהם – זו אחת מהצעות ההקצאה המובילות בעולם, מטעם חברת ברוקרים עטורת פרסים גלובלית מוכרת, מכובדת ומהימנה.

"אנו מאמינים בלהט ש-Axi Select היא תוכנית ההקצאה הטובה ביותר בעולם", אמר ראג'ש יוהאננאן, מנכ"ל קבוצת Axi.

"השימוש בחשבון מסחר חי, עם כסף אמיתי והרגשות שנלווים לכך, אנו מאמינים שיש לכם סיכוי גבוה יותר להיות רווחיים בטווח ארוך יותר ולהרוויח כסף מהחשבון החי שלכם כמו גם מהפרופורציה הממומנת. לחשבון Axi Select שלנו יש את כל הבקרות שאנו מציעים לבעלי החשבונות החיים שלנו ברחבי העולם. זה כולל גישה לביצוע המהיר, השקוף וההוגן עטור הפרסים שלנו".

הוא הוסיף כי "אם אתם סוחרים מוכשרים ומחפשים תוכנית מימון לגיטימית שנועדה לעזור לכם באמת להצליח ולהרוויח מהשווקים הפיננסיים, ואתם רוצה יציבות של מודל חשבון שנמצא בשוק כבר 16 שנה, אז Axi Select הוא המקום בשבילכם למצוא את היתרון שלכם".

על ידי הצטרפות ל- Axi אינכם צריכים לשלם דמי הרשמה. כן, אתם צריכים לממן את חשבון המסחר שלכם, אבל הכסף הזה הוא שלכם ואתם יכולים למשוך אותו בכל עת וכל הרווחים שאתם עושים בחשבון הממומן שלכם, אתם שומרים בנוסף לכספים שהוקצו על ידי Axi.

אודות Axi Select*

Axi Select* היא תוכנית הקצאת הון ייחודית שתוכננה במיוחד כדי לעזור לכם להצליח כסוחרים מקצועיים. Axi Select* מציעה מימון נדיב של עד מיליון דולר כחלק ממסלול מובנה והוגן שיעזור לכם לעמוד בשאיפות המסחר ארוכות הטווח והשאפתניות ביותר שלכם. גבשו את כישורי המסחר שלכם, הידע וההבנה של השווקים וצאו למסע המסחר הגדול ביותר שלכם אי פעם עם Axi באמצעות Axi Select.

למה Axi Select*?

*100% חינם להצטרפות – ללא דמי הרשמה

*להרוויח 90% מהרווחים על $1,000,000 USD של הכספים שלנו

*תנאי מסחר בלתי מגבילים ומסלול מובנה המספק הזדמנות הוגנת ואמיתית לסוחרים להפוך לסוחרים מקצועיים

*ציון מסחר (ציון קצה) להערכה וסיוע בביצועי המסחר

*לוח מחוונים עם אנליטיקה של נתונים, סטטיסטיקות מתקדמות ולוח מובילים

 

*חדר מסחר מקוון בלעדי עם אנליטיקה חיה וסרטוני למידה מסוחרים מקצועיים. יכולת ליצור אינטראקציה עם סוחרים עמיתים ולשתף רעיונות אנליטיים/מסחריים.

*מתווכת אמינה עם מעל 35 פרסים בתעשייה.

במה שונה Axi Select* מתוכניות אחרות?

 

תוכנית Axi Select תקן תעשייה   
דמי הרשמה לא כן
הערכת מעבר לא כן
מסחר מגביל

תנאים

לא משתנה
מספר ניסיונות 3 1
מינוף 100:1 משתנה, רוב פחות מ 100:1
סוג חשבון חשבון מסחר אמיתי דמו
כלים נוספים לוח מחוונים/לוח מובילים, ציון קצה, חדר עסקאות משתנה

למידע נוסף אודות Axi Select: https://www.axi.com/select

* תוכנית Axi Select זמינה רק ללקוחות של AxiTrader Limited.

CFD נושאים סיכון גבוה להפסד השקעה. במגעינו איתך, אנו נפעל כצד נגדי עיקרי לכל עמדותיך. תוכן זה אינו זמין לתושבי AU, NZ, האיחוד האירופי ובריטניה. לקבלת מידע נוסף, עיינו בתנאי השירות שלנו. חיובים אחרים והפקדה מינימלית חלים.

אודות Axi

Axi היא חברה גלובלית למסחר במט"ח ו-CFD, שאמונה על אלפי לקוחות שאפתניים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. אנו עוזרים לכל סוגי הסוחרים, עסקי המסחר, הבנקים והארגונים הפיננסיים למצוא את היתרון הדרוש להם כדי להשיג את היעדים הפיננסיים שלהם באמצעות עסקאות מושכלות שבוצעו בשווקים הפיננסיים בעולם. Axi מציעה מגוון רחב של נכסים, כולל CFD למספר סוגי נכסים, כולל מסחר במט"ח, מניות, זהב, כסף, נפט, קפה, מדדים וסחורות אחרות.

אנו גאים במוניטין של Axi כמתווכת ישרה, הוגנת ומהימנה. הפרסים הרבים וביקורות ה-Great שלנו מטעמה של Trustpilot מוכיחים שהרווחנו את אמון הלקוחות שמעריכים את השירות המצוין שלנו, הביצוע המהיר, התשלומים המאובטחים, הפרדת הכספים ומשיכות הכספים הקלות שלנו.

לבירורים נוספים צרו קשר עם service@axi.com

About מאיר עשת

Check Also

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – King Faisal Specialist Hospital and Research …

נגישות