יום ראשון , אפריל 28 2024
Home > WORLD > Timeline, חברת ביוטק שוויצרית לאריכות ימים, משיגה סבב מימון מרכזי עם תמיכה ממובילי תעשייה אסטרטגית גלובלית, כולל לוריאל ונסטלה

Timeline, חברת ביוטק שוויצרית לאריכות ימים, משיגה סבב מימון מרכזי עם תמיכה ממובילי תעשייה אסטרטגית גלובלית, כולל לוריאל ונסטלה

לוזאן, שוויץ, 17 בינואר 2024, (BUSINESS WIRE):

Timeline-Longevity-Products-Photo-Timeline

חברת Timeline העוסקת בביוטכנולוגיה לבריאות הצרכן בחזית פיתוח פתרונות חדשניים להזדקנות בריאה ואריכות ימים, הודיעה היום כי גייסה 56 מיליון פרנק שוויצרי (66 מיליון דולר ארה"ב) בעודף של סבב גיוס כספי, באמצעות מנויים מסדרה D. הדבר מסמן אבן דרך משמעותית עבור החברה וכולל השקעות אסטרטגיות של שתי מובילות תעשייה עולמיות – L’oréal ו-Nestlé.

את סבב המימון הובילה BOLD (הזדמנויות עסקיות לפיתוח L’Oréal), קרן ההון סיכון והחדשנות האסטרטגית של קבוצת L’Oréal, המציינת את אמון המשקיעים בטכנולוגיה הקניינית של החברה, Mitopure®, כדי לעזור לאנשים לחיות בריא יותר לאורך זמן רב יותר. Mitopure® מגובה על ידי למעלה מ-15 שנות מחקר והוכחה קלינית המכוונת למסלול אורך החיים של תאי מפתח, על ידי מיחזור וחידוש תחנות הכוח בתוך התאים, המיטוכונדריה. תפקוד מיטוכונדריאלי אופטימלי חיוני לשמירה על אנרגיה תאית, התומכת בחוזק שרירים, קוגנציה, יציבות חיסונית, חיוניות העור ויתרונות חשובים אחרים, ומציעה גישה מקיפה לקידום תוחלת הבריאות.

Photo-Timeline

תמיכתם של מובילי התעשייה הללו והכספים שגויסו, ישמשו לעיצוב של Timeline למותג מוביל בתחום בריאות הצרכן ואריכות ימים על ידי הרחבת המדע בצד קטגוריות המוצרים והשווקים על פני מגזרי המזון, היופי והבריאות.

"שיתוף הפעולה האסטרטגי הזה משקף את הגישה הרב-ממדית פורצת הדרך שתמיד האמנו כי הנה הכרחית לצורך ביצוע התקדמות משמעותית לאריכות ימים ותוחלת בריאות", אמר פטריק אייבישר, מייסד שותף ויו"ר Timeline. "אני רוצה להודות ל- L’Oréal, ל- Nestléולמשקיעים הוותיקים שלנו, על המחויבות שלהם לפתרונות אריכות החיים הנטועים ברמה הגבוהה ביותר של המדע".

"אריכות ימים עוסקת בחיים בריאים יותר לאורך זמן, ו- L’Oréalעובדת כבר עשור כדי להבין ולחזות מה זה יכול להשפיע על היופי", אמרה ברברה לאברנוס, סגנית מנכ"לית ואחראית על מחקר, חדשנות וטכנולוגיה, ב- L’Oréal. "אריכות ימים היא הגדרה חדשה של יופי, בצומת של דיסציפלינות מדעיות שונות, מפענוח סמנים ביולוגיים ועד לניתוח של חשיפה חיצונית. ההשקעה שלנו ב-Timeline מרגשת בשל הפוטנציאל שלה להעביר את סימני ההיכר העיקריים של אריכות ימים לבריאות ויופי העור".

"אנחנו משקיעים ב-Timeline מאז 2019 וממשיכים להתרשם מאוד מהצוות ולעמוד מאחורי הפוטנציאל האקספוננציאלי שיש לטכנולוגיית Mitopure על תזונה, כדי לעזור לאנשים להזדקן טוב יותר", אמרה אנה מוהל, מנכ"לית Nestlé Health Science. "אנו שמחים להצטרף כמשקיע וכשותף אסטרטגי של L’Oréal, כדי להביא את הטכנולוגיה הזו לגבהים חדשים ולהרחיב את היישומים שלה".

אודות  Timeline

Timeline (חברת האם Amazentis) היא חברת מדעי בריאות שוויצרית פורצת דרך, המחויבת לבצע מהפך בתעשיית אריכות הימים עם המרכיב הקנייני שלה, המוכח קלינית, Mitopure®  בהציעה גישה מקיפה לבריאות התא. Timeline משלבת את היתרונות של Mitopure בתוך הדור הבא של תוספי התזונה שלה ומוצרי בריאות עור מקומיים. עם יותר מעשור של מומחיות בחקר מדעי ההזדקנות, Timeline  שואפת להרחיב את גבולות טווח הבריאות האנושי, ולתרום לעתיד שבו כולם יכולים לחיות חיים ארוכים ובריאים יותר. החברה מגובה בלמעלה מ-15 שנות מחקר על ידי מדענים ידועי שם, מחקרים קליניים מרובים, למעלה מ-50 פטנטים ו-Nestlé Health Science משקיעה בה מאז 2019. קבלו מידע נוסף אודות החברה בכתובת www.timelinenutrition.com

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות