יום ראשון , אפריל 28 2024
Home > WORLD > VeriSilicon ו-Google חוברות לשיתוף פעולה בפרויקט הקוד הפתוח Se Cura

VeriSilicon ו-Google חוברות לשיתוף פעולה בפרויקט הקוד הפתוח Se Cura

פלטפורמת החומרה הפתוחה של VeriSilicon מקדמת את הפיתוח של אקוסיסטמת תוכנה בקוד פתוח

שנחאי, 19 בדצמבר 2023, (BUSINESS WIRE‏):

VeriSilicon ‏(688521.SH) הודיעה היום על שיתוף פעולה עם Google גוגל לתמיכה בפרויקט Open Se Cura החדש שהושק. מדובר במסגרת קוד פתוח המורכבת מכלי עיצוב ומספריות IP לקיצור זמן הפיתוח של מערכות בינה מלאכותית (AI) מאובטחות, מדרגיות, שקופות ויעילות. במסגרת הפרויקט, VeriSilicon תרמה את מומחיותה באספקת IP שונים, תיכנון סיליקון בהספק נמוך, אריזת תמיכה בלוחות (BSP) ומסחור.

פרויקט Open Se Cura מצויד במערכת קוד פתוח לחישה ולהבנה סביבתית מאובטחת בהספק נמוך המבוססת על RISC-V ISA, הכוללת ניהול מערכת, למידה חישובית ופונקציות hardware root of trust. VeriSilicon סיפקה לפרויקט פלטפורמת חומרה במטרה לקדם את הטמעת המוצר בענף, כולל תיכון SoC, תיכון פיזי, אימות FPGA, תיכון לוח ושירות לייצור שבבים. כמו כן, פתחנו ISP IP לקוד פתוח עבור פרויקט זה. דבר זה יאפשר למפתחים להתמקד בתרחישי יישומים ספציפיים ולקיים מחקר ופיתוח וכן אימות של מערכות AI רלבנטיות תוך התבססות על פלטפורמת החומרה.

"מדי יום העולם הדיגיטלי מייצר כמות עצומה של נתונים, הזקוקים לעוצמת מחשוב AI רבה לצורך העיבוד תוך עמידה בדרישות האבטחה והפרטיות לנוכח השימוש בכמות רבה של נתונים אישיים". ווין דאי, יו"ר, נשיא ומנכ"ל VeriSilicon אמר, "VeriSilicon נרגשת להשתתף בפרויקט Open Se Cura של Google ולתרום לקידום ההטמעה הבטוחה והחסכונית בצריכת האנרגיה של מערכות AI מבוזרות הנמצאות בחזית הטכנולוגית, תוך המשך עמידה בהתחייבות החברה לשימוש בפלטפורמות חומרה פתוחה ולקידום הפיתוח של אקוסיסטמות תוכנה המבוססות על קוד פתוח".

אודות VeriSilicon

VeriSilicon מחויבת לספק ללקוחות שירותי סיליקון מותאמים, כוללים, מקיפים ומבוססי פלטפורמה, כמו גם שירותי רישוי IP למוליכים למחצה תוך מינוף ה-IP הפנימי של החברה עבור מוליכים למחצה לפרטים נוספים, ניתן לבקר בכתובת:www.verisilicon.com

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות