יום שני , אפריל 29 2024
Home > WORLD > Nyxoah מחזקת את צוות ההנהלה הבכירה שלה

Nyxoah מחזקת את צוות ההנהלה הבכירה שלה

פרנסיס קים מונה למנהל רגולציה ואיכות ראשי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 28 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

פרנסיס קים

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום על מינויו של פרנסיס קים למנהל רגולציה ואיכות ראשי. פרנסיס יוביל את מחלקות הרגולציה והאיכות הגלובליות של Nyxoah.

פרנסיס הוא מנהל רגולציה ואיכות גלובלי מנוסה מאוד בתעשיית הבריאות, לאחר שבד יותר מ -25 שנה במגזר המכשור הרפואי ומדעי החיים. פרנסיס הוביל את מחלקות הרגולציה והאיכות במדטרוניק, פיליפס וחברות אחרות, כולל החדרת מספר מוצרים וטיפולים חדשניים לשוק.

"Nyxoah נכנסת לתקופה המרגשת ביותר בהיסטוריה של החברה, עם נתונים מהמחקר הפיבוטלי של DREAM ארה"ב בתחילת 2024, ואחריו הגשת המודול הסופי באישור PMA וה-FDA המודולרי שלנו שצפוי עד סוף השנה. אני נרגש שמישהו עם הניסיון הרגולטורי והאיכותי של פרנסיס מצטרף ל-Nyxoah בתקופה חשובה זו, ואני מצפה להמשך ההשקעות בעודנו מתכוננים לכניסה לשוק האמריקאי", אמר אוליבייה טלמן, מנכ"ל Nyxoah.

אודות Nyxoah

 Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio®  קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE להרחבת האינדיקציות הטיפוליות שלה לטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), הנוגדת כיום את הטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDE  לאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות