יום ראשון , אפריל 28 2024
Home > WORLD > דו"ח חדש של ApplyBoard מדגיש את הצורך ביישור קו בין מגזר החינוך הבינלאומי

דו"ח חדש של ApplyBoard מדגיש את הצורך ביישור קו בין מגזר החינוך הבינלאומי

דו"ח המגמות השנתי השלישי של ApplyBoard חושף את המגמות המובילות בחינוך הבינלאומי לשנת 2024 ומעבר לה

קיצ'נר, אונטריו, קנדה, 14 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

מטי בסירי, מייסד שות; ומנכ"ל ApplyBoard.

ApplyBoard, פלטפורמת הטכנולוגיה הבינלאומית המובילה לניידות סטודנטים, פרסמה את דו"ח המגמות השנתי השלישי שלה, שנועד לסייע לבעלי עניין בחינוך הבינלאומי לנווט בנוף המגזר התחרותי יותר ויותר. הדו"ח,  יישור קו להצלחת התלמידים והמוסדות: מגמות מובילות בחינוך הבינלאומי לשנת 2024 ואילך, ממנף נתוני תעשייה נרחבים, מודיעין ApplyBoard קנייני, סקרים בלעדיים וראיונות סטודנטים כנים כדי לחשוף את המגמות בעלות הסבירות הגבוהה ביותר להשפיע על ניידות התלמידים בשנים הקרובות.

הביקוש לחינוך בינלאומי נמצא בשיא של כל הזמנים. בכל אחת מקנדה, ארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה, בקשות לוויזת סטודנטים עלו בלפחות 23% בשנת 2022, והמספרים המשיכו לעלות עד 2023. עם כל כך הרבה סטודנטים שיוצאים לחו"ל, הדו"ח טוען כי חיוני שממשלות, מוסדות ועסקים יתאמו תוכניות, מדיניות וסדרי עדיפויות כדי לפתח מסלולים נוספים לשגשוג עבור כל בעלי העניין. לדוגמה, מוסדות יכולים להבטיח טוב יותר את הצלחת התלמידים על ידי עבודה עם עסקים כדי לזהות את צרכי כוח העבודה ועיצוב תוכניות המכשירות סטודנטים המסוגלים למלא אותם.

"יותר מתמיד, נדרשת התאמה בכל מגזר החינוך הבינלאומי כדי להבטיח את הצלחתם של תלמידים ומוסדות כאחד", אומרת מטי בסירי, מייסד שות; ומנכ"ל ApplyBoard. "כאשר ממשלות, מוסדות ועסקים עובדים באופן קולקטיבי במרדף אחר מטרות משותפות, התלמידים מקבלים חוויה חינוכית טובה יותר וממוצבים טוב יותר להצליח במהלך לימודיהם ולאחריהם. אנחנו ב-ApplyBoard מחויבים לעבוד עם השותפים שלנו כדי להביא את הסטנדרט הזה לחיים".

ממצאים עיקריים מהדו"ח השנה כוללים:

מדינות יעד מרכזיות דוברות אנגלית מתמודדות עם תחרות גוברת מצד שווקי יעד שאינם אנגלופוניים הנכנסים לשנת 2024.

*שוקי יעד מזדקנים זקוקים לעובדים מיומנים בתחומים כמו בריאות ומדע, אך מוסדות צריכים להתאים טוב יותר את זרימת הסטודנטים לצרכי שוק העבודה הללו על מנת למלא תפקידים אלה ולהבטיח את הצלחת הסטודנטים.

-הביקוש למשרות בתחום הבריאות צפוי לגדול בלפחות 13% עד 2031 הן בקנדה והן בארה"ב. אוכלוסיות מזדקנות דורשות שירותי בריאות מוגדלים, וסטודנטים בינלאומיים יהיו קריטיים להשלמת הפערים.

-שוקי היעד יתמודדו עם מחסור משמעותי במיומנויות STEM בשנים הקרובות, אך חוסר ידע וחונכות בתחומים אלה פירושו שסטודנטים בינלאומיים אינם ממוצבים היטב כדי להתמודד עם מחסור זה.

*החלפת גמלאים תדרוש יישור קו על הודעות להישאר ולעבוד: 48% מהסטודנטים המעוניינים ללמוד בצפון אמריקה ובבריטניה מחפשים נתיב ברור לתושבות קבע לאחר התואר.

*מחסור בדיור, בחירות קרובות ומדיניות ממשלתית חדשה יעצבו את סנטימנט הסטודנטים בשנים הבאות.

*יש צורך בגיוון התלמידים כדי להבטיח את בריאותו ארוכת הטווח של מגזר החינוך הבינלאומי. ניגריה, הפיליפינים וקולומביה הן שלוש מדינות שבהן מאמצי גיוס אסטרטגיים עשויים לשלם דיבידנדים למוסדות.

גלו תובנות אלה ועוד על ידי קריאת דו"ח המגמות של ApplyBoard באינטרנט כאן.

אודות  ApplyBoard

ApplyBoard מאפשרת לסטודנטים ברחבי העולם לגשת לחינוך הטוב ביותר על ידי פישוט תהליך החיפוש, היישום והקבלה של המחקר בחו"ל ליותר מ -1,750 מוסדות ברחבי קנדה, ארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה ואירלנד. ApplyBoard, שבסיסה בקיצ'נר, אונטריו, קנדה, סייעה ליותר מ-600,000 תלמידים מיותר מ-125 מדינות לאורך מסעותיהם החינוכיים מאז 2015. למידע נוסף, בקרו בכתובת: www.applyboard.com

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות