WAFUU.COM אתר מסחר אלקטרוני מיפן המופעל על ידי QRESTIA Inc , מציע מבחר של קוסמטיקה יפנית, חטיפים, אנימה, משחקים וגאדג'טים. אנו שואפים לחלוק את הפיתוי של יפן ברחבי העולם, ומציעים תמיכה בשפות מרובות ואפשרויות משלוח נרחבות.
WAFUU.COM: אתר מסחר אלקטרוני חוצה גבולות שבסיסו ביפן מתרחב ל-70 מדינות עם תמיכה ב-20 שפות
WAFUU.COM, פלטפורמת מסחר אלקטרוני שבסיסה ביפן, פורצת דרך חדשה על ידי הרחבת רשת המשלוחים שלה ל -70 מדינות ואספקת ממשק של 20 שפות, המקרבת את התרבות היפנית לקהל גלובלי
טוקיו, 1 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):
המשיכה של העולם לתרבות היפנית רחוקה מלדעוך, ו-WAFUU.COM, המופעלת על ידי QRESTIA Inc, נקטה צעדים שאפתניים כדי לענות על הביקוש העולמי הזה. שיעור הצמיחה של מעל 1200% (בהשוואה לחודש המקביל אשתקד) מיוחס למגוון מוצרים נרחב, תמיכה בריבוי שפות, השפעה של ין חלש יותר וקהל יעד מורחב.
יוזמה זו התעוררה לחיים על ידי צוות נלהב מאוד לחלוק את היופי של יפן. WAFUU.COM הרחיבה לאחרונה את ההיצע שלה על ידי ייזום משלוח ל-70 מדינות והוספת תמיכה ב-20 שפות, תוך שבירת אתגרים קודמים של אזורי משלוח מוגבלים, עלויות משלוח גבוהות ומחסומי שפה כדי להגיע לקהל רחב עוד יותר מבעבר.
צמיחה זו מצביעה על כך שהפלטפורמה הרב-לשונית שלנו מגיעה ביעילות למדינות שבעבר הייתה להן גישה מוגבלת למוצרים יפניים. ככל שאנו ממשיכים לחדד את חוויית המשתמש, מתוכננים מספר שדרוגים עתידיים כדי להפוך את הפלטפורמה לידידותית יותר למשתמש. "תמיד שאפנו לבנות גשר בין יפן לשאר העולם, והיוזמה החדשה הזו עוזרת לנו לעשות בדיוק את זה", אומר פוקאדה הידמסה, מנכ"ל QRESTIA Inc.
לפני המעבר למודל המסחר האלקטרוני הנוכחי שלה, WAFUU.COM עסקה בעסק שהשתמש באופן פעיל בשיווק באינטרנט. מומחיות וניסיון מושחזים היטב אלה הועברו בצורה חלקה למיזם החדש שלהם במסחר אלקטרוני חוצה גבולות. בחירת המוצרים מגובה במחקר שוק מקיף ובטכנולוגיית AI, תוך התחשבות במגמות יפניות גלובליות ומקומיות, כמו גם בנתוני רכישות מקוונות ולא מקוונות. בהתבסס על ניסיון קודם בפעילות עסקית מרובת שפות, החברה גם האיצה את התמיכה הרב-לשונית שלה, והפכה את המוצרים היפנים לנגישים יותר מאי פעם. גישה רב-גונית זו מבטיחה מערך מוצרים שידבר לבסיס לקוחות מגוון". לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר https://wafuu.com/