יום ראשון , אפריל 28 2024
Home > WORLD > eXp Realty חושפת שותפות חדשנית עם HomeHunter לייעול חיפוש נכסים בינלאומי

eXp Realty חושפת שותפות חדשנית עם HomeHunter לייעול חיפוש נכסים בינלאומי

eXp Realty®, "חברת תיווך הנדל"ן שהכי ממוקדת בעולם בסוכנים" וחברת הבת המרכזית של eXp World Holdings, Inc (נאסד"ק: EXPI) הודיעה היום על שותפות חדשה עם HomeHunter, אפליקציית אינטרנט חדשנית שנועדה לשפר את תהליך חיפוש הבית עבור צרכנים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, דרום אפריקה, הודו, אוסטרליה וניו זילנד.

בלינגהאם, וושינגטון, 1 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

eXp Realty®, "חברת תיווך הנדל"ן שהכי ממוקדת בעולם בסוכנים" וחברת הבת המרכזית של eXp World Holdings, Inc (נאסד"ק: EXPI) הודיעה היום על שותפות חדשה עם HomeHunter, אפליקציית אינטרנט חדשנית שנועדה לשפר את תהליך חיפוש הבית עבור צרכנים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, דרום אפריקה, הודו, אוסטרליה וניו זילנד.

HomeHunter מופעל על ידי WikiRealty וחורג מכלי חיפוש מסורתי, ומספק פלטפורמה מותאמת אישית, מקיפה ומרכזית לחיפוש ביתי גלובלי קל. זה חורג מהגבולות של חיפושים בודדים כדי לייעל את החיפוש אחר בית, ומשלב נתונים מפלטפורמות בינלאומיות רבות. הוא כולל גם פונקציית סימניות אינטואיטיבית המאפשרת למשתמשים לשמור את מקומות האירוח המועדפים עליהם מאזורים ופלטפורמות שונים בלחיצה אחת בלבד, ומספק רשימה של הצעות למקומות אירוח בהתבסס על היסטוריית החיפוש של המשתמשים.

"HomeHunter עומדת להפוך למקור ליבה לרישום נתונים בכל רחבי העולם עם הזדמנויות חסרות תקדים", אמר גלן סנפורד, מייסד ומנכ"ל eXp Realty. "אנו גאים מאוד להיות חברת התיווך החלוצית שמציעה לסוכנים שלנו גישה לכלי זה כדי לשפר את חוויית חיפוש הבית עבור לקוחותיהם. זה מדגים את המחויבות שלנו לשפר את הצעת הערך של הסוכנים שלנו בקנה מידה בינלאומי. על ידי ייעול תהליך רכישת הבית עבור הצרכנים, כלי זה מאפשר לסוכני eXp Realty להקצות יותר מזמנם להזדמנויות ליצירת הכנסות".

אודות eXp World Holdings, Inc

eXp World Holdings, Inc (נאסד"ק: EXPI) היא חברת האחזקות של eXp Realty®, Virbela® ו- SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty היא חברת הנדל"ן העצמאית הגדולה בעולם עם יותר מ -89,000 סוכנים בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, פורטוגל, צרפת, פורטו ריקו, ברזיל, איטליה, הונג קונג, קולומביה, ספרד, ישראל, פנמה, גרמניה, הרפובליקה הדומיניקנית, יוון, ניו זילנד, צ'ילה, פולין ודובאי וממשיכה להתרחב בינלאומית. כחברה ציבורית, eXp World Holdings מספקת לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן הזדמנות ייחודית להרוויח פרסים כספיים עבור יעדי ייצור ותרומות לצמיחה הכוללת של החברה. eXp World Holdings ועסקיה מציעים חבילה מלאה של פתרונות תיווך וטכנולוגיות נדל"ן, כולל מודל תיווך חדשני למגורים ולמסחר, שירותים מקצועיים, כלים שיתופיים ופיתוח אישי. התיווך מבוסס הענן מופעל על ידי Virbela, פלטפורמת תלת-ממד אימרסיבית, חברתית ושיתופית עמוקה, המאפשרת לסוכנים להיות מחוברים ופרודוקטיביים יותר. SUCCESS® Enterprises, המעוגנת על ידי מגזין SUCCESS® ונכסי המדיה הקשורים אליו, הוקמה בשנת 1897 והיא מותג ופרסום מוביל לפיתוח אישי ומקצועי. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר https://expworldholdings.com.

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות