שבת , אפריל 27 2024
Home > WORLD > Halo Investing ממנה את חשביר עלי לסגן נשיא בכיר למכירות מוסדיות, המזרח התיכון ואפריקה

Halo Investing ממנה את חשביר עלי לסגן נשיא בכיר למכירות מוסדיות, המזרח התיכון ואפריקה

 

Halo Investing ממנה את חשביר עלי לסגן נשיא בכיר – מכירות מוסדיות, המזרח התיכון ואפריקה

שיקגו, 5 באוקטובר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

חשביר עלי, סגן נשיא בכיר – מכירות מוסדיות, המזרח התיכון ואפריקה

Halo Investing (""HALO), פלטפורמה עטורת פרסים להשקעות מוגנות (Protective Investments™), שמחה להודיע על מינויו של חשביר עלי לסגן נשיא בכיר – מכירות מוסדיות למזרח התיכון ואפריקה בחברת Halo Investing MEA Ltd, ישות המפוקחת על ידי הרשות הרגולטורית לשירותים פיננסיים של ADGM. עם קריירה המשתרעת על פני יותר משני עשורים בבנקאות ובמכירות נגזרים, חשביר מביא ניסיון עשיר ומומחיות לצוות Halo.

הקריירה הענפה של עלי בתעשייה הפיננסית התאפיינה במחויבות למצוינות ובהבנה עמוקה של שוקי הנגזרים. הרקע שלו כולל התקשרויות בולטות עם בנקים מקומיים, שם מילא תפקיד מרכזי בעיצוב וביצוע אסטרטגיות נגזרות. הרקורד המוכח שלו בהשגת תוצאות יוצאות דופן ובניית קשרי לקוחות חזקים תואם בצורה חלקה את המשימה של Halo Investing להגדיל את הגישה לפתרונות השקעה חדשניים.

"אנחנו נרגשים לקבל בברכה את חשביר עלי למשפחת Halo", אמר סאדיק חוסיין, מנכ"ל בכיר. "הרקע המרשים שלו והידע שלו בתעשייה יסייעו בקידום מאמצי המכירות המוסדיים שלנו ויניעו את המשימה שלנו לחולל מהפכה באופן הגישה למוצרי השקעה מובנים וניהולם".

מינויו של חשביר עלי מחזק את מחויבותה של Halo Investing לבניית צוות של מובילים בתעשייה המוקדש לאספקת פתרונות השקעה חדשניים ללקוחות ברחבי המזרח התיכון ואפריקה. תפקידו כסמנכ"ל בכיר – מכירות מוסדיות יכלול פיתוח והוצאה לפועל של יוזמות מכירה אסטרטגיות תוך חיזוק נוכחותה של Halo בשוק המוסדי.

"אני נרגש להצטרף ל-Halo Investing, חברה שנמצאת בחזית החדשנות בתחום ההשקעות המובנות", אמר חשביר עלי. "אני מצפה למנף את הניסיון שלי כדי לתרום להמשך הצמיחה וההצלחה של Halo".

הצטרפותו של חשביר עלי לצוות Halo מהווה אבן דרך משמעותית, המסמנת את ההתרחבות והמסירות המתמשכות של החברה לספק ללקוחות מוסדיים גישה לפתרונות השקעה חדשניים ומותאמים.

אודות Halo Investing

Halo Investing MEA Ltd -("Halo MEA") מורשית ומוסדרת על ידי הרשות הרגולטורית לשירותים פיננסיים של Abu Dhabi Global Market – ("ADGM"), ("FSRA").

Halo MEA היא חברת בת בבעלות מלאה של Halo Investing, Inc ומורשית לספק שירותים פיננסיים ללקוחות מקצועיים ולצדדים נגדיים בשוק בלבד. Halo MEA פועלת אך ורק כמפיץ/סוכן מוכר ואינה המנפיקה או הערבה של מוצר מובנה כלשהו. למידע נוסף, אנא בקרו באתר: http://www.haloinvesting.ae.

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות