יום ראשון , אפריל 28 2024
Home > WORLD > סייף בייס (SafeBase) רוכשת את העמיתה סטאקסי (Stacksi) המגובה על ידי Y Combinator

סייף בייס (SafeBase) רוכשת את העמיתה סטאקסי (Stacksi) המגובה על ידי Y Combinator

כדי לתדלק את החזון שלה להערכות אבטחה עם אפס חיכוכים

הרכישה מחזקת את מעמדה המוביל של SafeBase בשוק כפלטפורמת מרכז יחסי האמון לארגונים

סן פרנציסקו, 6 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

אל יאנג (Al Yang), מנכ"ל ומייסד שותף של SafeBase

חברת SafeBase, פלטפורמת מרכז יחסי האמון המובילה המסייעת לצוותי אבטחה להפוך את תהליך סקירת האבטחה לאוטומטית ולהאיץ עסקאות מכירות, הודיעה היום כי היא רוכשת את Stacksi, פלטפורמת האוטומציה של שאלוני אבטחה המופעל באמצעות בינה מלאכותית. הרכישה מקדמת את החזון המשותף של שתי החברות לבטל את המשימה הגוזלת זמן והמסורבלת לצורך מענה על שאלוני אבטחה בתהליך הקנייה שבין עסקים.

עם SafeBase Trust Center, ארגונים יכולים להיות יותר פרואקטיביים ושקופים לגבי עמדות האבטחה שלהם בתהליך המכירה, מיצוב האבטחה כנקודת מכירה והאצת מחזורי המכירות. מאות ארגונים ברחבי העולם, כולל LinkedIn, Asana, Jamf ו-Snyk ממנפים את Trust Center  של SafeBase עם אינטגרציות חלקות של הזרמת העבודה, חתימה אוטומטית על NDA וניתוח עורפי.

"עם Trust Center  של SafeBase, צוותי אבטחה ו-GRC מסוגלים לספק ללקוחות פוטנציאליים את כל המידע שהם צריכים כדי לקבל החלטת קנייה בטוחה. אבל אנחנו מכירים בכך שיש מקרים שבהם אתה צריך – או רוצה – להשיב גם על שאלון אבטחה של קונה", אמר אל יאנג (Al Yang), מנכ"ל ומייסד שותף של SafeBase. "התוספת של Stacksi תעזור לקהל הלקוחות ההולך ומתרחב שלנו למנף את הידע והתיעוד הקיימים שלהם כדי להגיב במהירות ובעיקר במדויק , על שאלות של קונים. האוטומציה הזו תשפר את זמן האמון בין החברות לקונים שלהן".

היצע מוצר הדגל של Stacksi ממנף את הבינה המלאכותית ואת תיעוד האבטחה הקיים של החברה, לצורך יצירת התשובות לשאלוני אבטחה לאוטומטיות במהירות ובדייקנות. הרכישה של Stacksi תרחיב את טכנולוגיית ה- Trust Center הקיימת של SafeBase כדי ליצור את הפלטפורמה החזקה ביותר בעולם, מקצה לקצה, לצורך הדגמת אישורי האבטחה של חברה לקונים וללקוחות.

"אבטחה היא הליבה של ענן Frontend של Vercel. זה קריטי להצלחתנו שנוכל לתקשר את השיטות והעמדה שלנו ללקוחות ביעילות", אמר טיי סבאנו, מנהל האבטחה הראשי של Vercel. "גם SafeBase וגם Stacksi גילו מחויבות ברורה לשיפור בדיקת הנאותות של האבטחה באמצעות אוטומציה. כשהם משלבים כוחות, אנו נרגשים להביא חוויה משופרת ללקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלנו, ולהגביר עוד יותר את הביטחון שלהם באבטחה המובילה בתעשייה שלנו".

אבטחת סייבר היא בעלת חשיבות כגורם בהחלטת הקנייה בין עסקים. גרטנר צופה שעד 2025, 60% מהארגונים ישתמשו בסיכון אבטחת סייבר כגורם מכריע עיקרי, בביצוע עסקאות עם צד שלישי והתקשרויות עסקיות. רשת Trust Centers של SafeBase מסייעת לצוותי אבטחה, צוותי מכירות ולקונים שלהם, לבצע בחינות אבטחה במהירות, בקלות ובשקיפות.

SafeBase, שנוסדה ב-2020, גייסה עד היום 20 מיליון דולר. לאחר שהתפצלה מ-Y Combinator באותה שנה, SafeBase נתמכת על ידי New Enterprise Associates (NEA) ועשרות משקיעי אנג'ל ומנהלי אבטחת סייבר מובילים כולל ג'ים אלקוב, לשעבר מנהל אבטחה ראשי ומנהל אמון ראשי ב-Salesforce, Inc., עופר בן נון, מנכ"ל מייסד שותף ב-Talon, The Enterprise Browser, וויליאם לין, לשעבר מנהל ב-Forgepoint Capital, קרן סיכון רב-שלבית ממוקדת אבטחת סייבר.

אודות SafeBase

SafeBase מסמיכה צוותי אבטחה וממשל, סיכונים ותאימות לפתח Trust Center מוגדל מול לקוחות, הממכן את תהליך סקירת האבטחה בין קונים ומוכרים. חברות בצמיחה מהירה כמו LinkedIn, Asana, Jamf ו-Snyk משתמשות ב-SafeBase כדי להקטין את שאלוני האבטחה, ליצור חווית קנייה טובה יותר, להאיץ את מהירות המכירות ולמצב את האבטחה כמניע הכנסה. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.safebase.com

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות