יום שני , אפריל 29 2024
Home > WORLD > דאק קריק טכנולוגיות משתפת פעולה עם Risk Control Technologies, ספקית מובילה בתעשייה של פתרונות ניהול סיכונים ובקרת אובדן

דאק קריק טכנולוגיות משתפת פעולה עם Risk Control Technologies, ספקית מובילה בתעשייה של פתרונות ניהול סיכונים ובקרת אובדן

לקוחות Risk Control Technologies מוזמנים ללמוד עוד על השותפות עם Duck Creek בפסגת בקרת ההפסדים הקרובה בטורונטו

בוסטון, 21 באוגוסט 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

רוברט פלטשר, מנהל שותף בכיר, Duck Creek Technologies

דאק קריק טכנולוגיותDuck Creek Technologies, ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, שמחה להודיע על השותפות שלה עם Risk Control Technologies ("RCT"), מובילה בתחום התוכנה לניהול נתוני סיכונים עבור צוותי חיתום ובקרת אובדן. דאק קריק תהיה נותנת חסות לכנס Loss Control Summit של RCT  לאנשי מקצוע בתחום בקרת ההפסדים בין התאריכים 21-23 באוגוסט 2023, כדי להתחיל את השותפות שלהם בטורונטו, קנדה.

בלב פתרונות הליבה של דאק קריק נמצאת Duck Creek Policy, פלטפורמה חדשנית המציעה כלים עם קידוד מועט באמצעות מודל תוכנה כשירות (SaaS). פלטפורמה זו מאפשרת את כל מחזור החיים של פעילות הביטוח ומשתלבת בצורה חלקה עם משתפי פעולה מוערכים בתעשייה. באמצעות סינרגיות אלה, מבטחים מקבלים גישה לפתרונות המשפרים את ביצועי החיתום, שביעות רצון הלקוחות והיעילות התפעולית.

המהות של ניהול בקרת הפסדים טמונה בהפחתת סיכונים מונעת וכיסוי הערכת סיכונים מורחב. RCT מאפשרת לספקים לייעל ולהגדיל באופן משמעותי את כיסוי נתוני הסיכון שלהם בכל ספר העסקים שלהם. בנוסף להפחתת תביעות נוספות, זה משפיע לטובה על שיעורי החידוש שלהם תוך יצירת יעילות לחתמים בתוך דאק קריק. כל זה עוזר לספקים לשפר את יחסי ההפסד שלהם, לחזק את התקשרויות הלקוחות שלהם ולהניע יעילות תפעולית משפיעה.

"השותפות שלנו עם שחקנית מובילה בניהול בקרת הפסדים מציידת את הלקוחות של דאק קריק כדי לייעל הן את האיכות והן את היקף הכיסוי המוענק למבוטחים", אמר רוברט פלטשר, מנהל שותף בכיר, Duck Creek Technologies. "פתרון ניהול הסיכונים מונחה הנתונים של RCT הוא בעל חשיבות עליונה, במיוחד עבור מבטחים העוסקים בחיתום רכוש, נפגעים ועובדים בקווי עסקים. אנו מצפים להמשיך לטפח את השותפות שלנו וליצור קשר עם לקוחות RCT בפסגת בקרת ההפסדים הקרובה בטורונטו".

"האיתנות של העסק שלנו ב-RCT טמון היטב בלקוחות החדשניים שלנו ובשותפים המובילים בתעשייה שלנו", אמר דיוויד דה קוסטה, מנכ"ל Risk Control Technologies. "אנו נרגשים לעבוד עם דאק קריק, אחת המובילות הטרנספורמטיביות ביותר בשוק פתרונות הביטוח כיום. בנוסף ליעילות שהושגה על ידי שילוב, שילוב נתוני בקרת הפסדים עם נתונים שכבר נמצאים בדאק קריק, כגון נתוני תביעות, יוצר ערך משמעותי מהיכולת לחזות טוב יותר תביעות או לייעל את התמחור בתוך נתוני המסחר. אנחנו נרגשים להמשיך את השותפות שלנו עם שותף מוביל כמו דאק קריק".

אודות Risk Control Technologies

Risk Control Technologies Inc. (RCT) היא הספקית המובילה של תוכנות לניהול סיכונים ובקרת הפסדים לתעשיית הביטוח. פלטפורמת RiskHub של RCT מסייעת לחיתום להעריך את הסיכון ולמנף את כלי הערכת הסיכונים המתאים בהתאם למורכבות הסיכון. RCT מסייעת ליותר מ-150 ארגוני ביטוח לשפר את יחסי ההפסד שלהם, להגדיל את שימור הלקוחות, ליישם יעילות תפעולית ולרתום תובנות נתונים רבות עוצמה כדי לאפשר החלטות עסקיות טובות יותר. עם לקוחותיה של RCT נמנים מגוון רחב של סוגי ארגוני ביטוח, הפועלים במגוון רחב של קווי עסקים. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.riskcontroltech.com.

אודות Duck Creek Technologies

דאק קריק טכנולוגיותDuck Creek Technologies היא ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי. אנחנו הפלטפורמה שעליה בנויות מערכות ביטוח מודרניות, המאפשרות לתעשייה לנצל את כוחו של הענן כדי להפעיל פעולות זריזות, חכמות וירוקות עד. אותנטיות, מטרה ושקיפות הם הליבה של Duck Creek, ואנחנו מאמינים שביטוח צריך להיות שם עבור אנשים פרטיים ועסקים מתי, איפה ואיך הם הכי זקוקים לו. הפתרונות המובילים בשוק שלנו זמינים על בסיס עצמאי או כחבילה מלאה, וכולם זמינים דרך Duck Creek OnDemand.

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות