יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > ממשלת הודו מעניקה ל-Zoom רישיון מאוחד עבור חשבונות מספר קבוע

ממשלת הודו מעניקה ל-Zoom רישיון מאוחד עבור חשבונות מספר קבוע

זום שואפת להעצים את כוח העבודה בהודו עם ההשקה של Zoom Phone

סן חוזה, קליפורניה, 4 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

אייב סמית', ראש התחום הבינלאומי, Zoom

Zoom (נאסד"ק: ZM) הודיעה שקיבלה רישיון מאוחד עם גישה – חשבונות מספר קבוע בהודו, שיחות ארוכות לאומיות ושיחות ארוכות בין לאומיות – ממשרד התקשורת, ממשלת הודו. עם הרישיון הזה תוכל החברה להציע את Zoom Phone, שירות מרכזיות הענן המוביל בתעשייה, לתאגידים רב לאומיים ולעסקים הפועלים בהודו.

Zoom Phone הוא שירות יישומי מרכזיות ענן גלובלי. הוא מאפשר לחברות בינלאומיות ועסקים אחרים בהודו לקבל פלטפורמת תקשורת אחת עבור כוח העבודה הגלובלי שלהם. Zoom משתפת פעולה עם ספקי תקשורת בינלאומיים ומציעה מספרי טלפון ותוכניות שיחה ב-47 מדינות וטריטוריות המשולבות בשירות מרכזיות הענן, מה שמקל על לקוחות לפרוס ולנהל את שירותי הטלפון שלהם.

Zoom Phone מציע תכונות חזקות עבור כוח העבודה המודרני, לרבות ניתוב שיחות חכם, מענה אוטומטי, מענה קולי אינטראקטיבי, קו המופיע כמשותף, תור שיחות, ניתוח שיחות, דואר קולי, הקלטות ותמלול, חוויית אפליקציה למחשב/מובייל מותאמת למשתמשים עסקיים ואינטגרציות עם יישומי CRM.

"אנו נרגשים וגאים לקבל את הרישיון המאוחד ממשרד התקשורת. עם Zoom Phone, עסקים בהודו ותאגידים רב לאומיים יכולים לתמוך בסביבות עבודה היברידיות, לטפח שיתוף פעולה רב יותר בין העובדים ולהביא את חווית הלקוח לרמה חדשה", אמר אייב סמית', ראש התחום הבינלאומי, Zoom. "ציון דרך חשוב זה מדגיש את המשך ההתמקדות שלנו במדינות כמו הודו, שוק צמיחה אסטרטגי עבור Zoom, ואת המחויבות שלנו להביא פתרונות שיתוף פעולה חדשים וחדשניים ללקוחותינו".

השימוש ב-Zoom Phone גדל ביותר מ-100% משנה לשנה ברחבי העולם בשנת הכספים 2023, וחלף על פני הקו של 5.5 מיליון משתמשים ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2023. זוהי עדות ליכולת של Zoom Phone לעמוד בדרישות הלקוחות לפשטות וגמישות ולעזור לעסקים לעבור לפלטפורמת תקשורת מודרנית בענן.

בחודשים הקרובים, Zoom תעבוד עם הרגולטורים והשותפים בהודו כדי להציע שירות טלקום שלם שכולל את עם שירות ה-Zoom Phone PBX שלה.

"כשהן מרגישות את הצורך לייצר יותר בפחות, חברות רב-לאומיות הודיות פונות יותר ויותר לפלטפורמות שיתוף פעולה, כולל תקשורת באמצעות וידאו, כדי לייעל את תזרימי העבודה וכדי להוביל למעורבות של עובדים, שותפים וגם לקוחות. ההשקה של Zoom Phone תציע יתרון תחרותי לספקית פתרונות שיתוף הפעולה בהתמקדות בלקוחות הארגוניים ההודיים", אמר ניקיל באטרה, מנהל מחקר, טלקום ב-IDC. "פתרונות שיתוף פעולה הודגשו בידי ארגונים הודיים כעדיפות העליונה שלהם להשקעה ב-ICT במהלך 2023, ו-Zoom Phone, יחד עם פורטפוליו שיתוף הפעולה הרחב יותר של Zoom, יכולים לעזור לארגונים להאיץ את המהלך הזה כדי לתמוך בכוח עבודה נייד ומקושר יותר ויותר, ולהעצים אותו".

אודות זום

 זום ZOOM  היא פלטפורמת שיתוף פעולה חכמה שהופכת את החיבור לקל יותר, סוחף יותר ודינמי יותר עבור עסקים ואנשים פרטיים. טכנולוגיית Zoom שמה את האנשים במרכז, מאפשרת קשרים משמעותיים, מאפשרת שיתוף פעולה מודרני ומניעה חדשנות אנושית באמצעות פתרונות כמו שיחת צוות, טלפון, פגישות, מרכז שירות מרובה ערוצים בענן, הקלטות חכמות, לוח חכם ועוד, והכל בפתרון אחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZM  והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר zoom.com.

About מאיר עשת

Check Also

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים

  מברכת את ג'ייסון סאריה-סוליס שיוביל את המיזם. מי שידווח לג'ייסון יהיה ראש המוצר של …

נגישות