יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > Amii מקבל בברכה למעלה מ-2,000 מהמוחות המבריקים בעולם בתחום הבינה המלאכותית לאירוע ה-Upper Bound השנתי

Amii מקבל בברכה למעלה מ-2,000 מהמוחות המבריקים בעולם בתחום הבינה המלאכותית לאירוע ה-Upper Bound השנתי

ארבעה ימים של אירועים כוללים הרצאות מרכזיות, פאנלים, הדגמות ומפגשים חברתיים של חוקרי AI מובילים בעולם ומנהיגים עסקיים חדשניים

אדמונטון, אלברטה, 2 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

Amii (המכון לאינטליגנציית המכונה של אלברטה) מברך את קהילת הבינה המלאכותית העולמית בהגיעה לאדמונטון, אלברטה, קנדה לאירוע Upper Bound השנתי שייערך בין ה-23 ל-26 במאי. כולם מוזמנים להשתתף באירוע הרב-יומי, עם פעילות תכנות מגוונת המיועדת לחוקרי בינה מלאכותית, מובילי התעשייה, חובבי תרבות הפופ ועבור כל מי שהבינה המלאכותית אי פעם סקרנה אותו.

כרטיסי כניסה פיזיים ווירטואליים, במחיר התחלתי של $0, רישום ולוחות זמנים זמינים בכתובת upperbound.ai

Upper Bound, החגיגה של מצוינות הבינה המלאכותית באלברטה ומעבר, תשתלט על אדמונטון עם לוח אירועים מלא ויותר מ-100 אירועים המתקיימים במרכז העיר. רשימת הדוברים המרכזיים באירוע Upper Bound, 2023 כוללת את:

*ריצ'רד ס. סאטון, חוקר בינה מלאכותית פורץ דרך ויועץ מדעי ראשי של Amii. נחשב בעיני רבים כחלוץ של למידה מחוזקת | גישה באמצעות הכרטיסים: Community Pass, Upper Bound Pass, Talent Bursary All Access  ו-Online Pass

*קאם לינקה, מנכ"ל, Amii | גישה באמצעות הכרטיסים: Upper Bound Pass, Talent Bursary All Access  ו-Online Pass

*פיטר סטון , מנהל ביצועי ב-Sony AI America | גישה באמצעות הכרטיסים: Academic Symposium ו-Upper Bound Pass (מוגבל)

*מארלוס מאצ'אדו עמיתי Amii & ויו"ר CIFAR AI קנדה | גישה באמצעות הכרטיסים: Academic Symposium

"בינה מלאכותית היא הכלי החשוב ביותר של זמננו, והיא ממשיכה לשלוט בשיח הגלובלי", אומר קאם לינקה, מנכ"ל Amii. "האירוע Upper Bound שם זרקור על המובילות והמורשת של אלברטה בתחום הבינה המלאכותית, והיא חגיגה של בינה מלאכותית שמאחלת לכולם ללמוד, ליצור קשר, לדון ולהצטרף לשיחה. זוהי הזמנה לקהילת הבינה המלאכותית הגלובלית לחוות את המיטב ממה שיש ל-Amii ולקנדה להציע במצוינות מדעית, יצירת סטארט-אפים ויישום בתעשייה – כך שהם יוכלו לעזוב עם השראה של הקשרים שהם יצרו, המידע שנלמד, ואחרי שהרעיונות השאפתניים שלהם מומשו".

Upper Bound הוא אירוע בינה מלאכותית לכולם וכולל הפעלות, הדגמות, אירועי רשת ואירועים חברתיים הפתוחים למגוון גילאים ולצורך היכרות עם הבינה המלאכותית. האירועים המתוכננים כוללים:

*סימפוזיון אקדמי, שיציג מחקרים מובילים ומאורגן בידי עמיתי Amii מאוניברסיטת אלברטה, אחד המוסדות האקדמיים המובילים בעולם לחקר בינה מלאכותית.

*פאנלים בנושא בינה מלאכותית בתעשייה, כולל דיונים על יישומים חדשניים של בינה מלאכותית בתעשייה; הדרישה לכישרונות בינה מלאכותית; קידום החקלאות הסלולרית; מיזמים וסטארט-אפים; ועוד.

*בינה מלאכותית ותרבות, אירועים עתירי אנרגיה ומהנים לכל חובבי הבינה המלאכותית.

*הזדמנויות חברתיות ליצירת קשרים עם עדכונים וקפה יומי, בירות עם עמיתים והכרטיס הכי חם בעיר, ה-Upper Bound Party הרשמי.

בשנה שעברה השתתפו באירוע המכונן יותר מ-2,000 משתתפים מ-38 מדינות. Amii העניק מלגות ליותר מ-500 נמענים מרחבי העולם כדי לכסות עלויות נסיעות ולינה, כאשר למעלה מ-69% מהנמענים מזדהים בעצמם כחברים בקבוצות בתת ייצוג ב-STEM.

השנה, Amii העניק יותר מ-500,000 דולר עבור מלגות כדי לתמוך ב-700 נמענים מ-22 מדינות כדי שיגיעו באופן אישי ל-Upper Bound. 612 נוספים מרחבי העולם קיבלו גישת Online Pass עבור תוכן בשידור חי ולשימוש מלא באפליקציית Upper Bound.

Upper Bound מוצג בגאווה בידי Amii, אחד משלושת מרכזי המצוינות לבינה מלאכותית של קנדה כחלק מאסטרטגיית הבינה המלאכותית הכלל-קנדית. Amii הוא מכון ללא מטרות רווח שנמצא באלברטה, והוא תומך במחקר מוביל בעולם בבינה מלאכותית ולימוד מכונה ומתרגם קידום מדעי לאימוץ בתעשייה.

קבלו מידע נוסף בכתובת amii.ca.

About מאיר עשת

Check Also

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר

יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech לוס אנג'לס, …

נגישות