יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > פירמיד אנליטיקס מדורגת במקום הגבוה ביותר בתחומי שימוש מוגדלים של צרכנים ואנליסטים עסקיים

פירמיד אנליטיקס מדורגת במקום הגבוה ביותר בתחומי שימוש מוגדלים של צרכנים ואנליסטים עסקיים

 לפי Gartner 2023® דו"ח של יכולות קריטיות עבור פלטפורמות ABI

Pyramid Analytics הוכרה גם כבעל חזון ב-2023 Gartner Magic Quadrant™ for ABI Platforms

לונדון, ניו-יורק ותל אביב, 21 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics), ספקית מובילת שוק של בינה עסקית וקבלת החלטות, המספקת ניתוח עסקי, הכנת נתונים ומדע נתונים בפלטפורמה מאוחדת – שמחה להודיע שהיא מדורגת במקום הגבוה ביותר בתחום מקרי השימוש המוגדלים של צרכנים ואנליסטים עסקיים ב- 2023 Gartner Critical Capabilities for Analytics ובינה עסקית (ABI Platforms). החברה הוכרה גם כבעלת חזון ב- 2023 Gartner Magic Quadrant לפלטפורמות Analytics ובינה עסקית (ABI).

ב יכולות קריטיות של Gartner Critical Capabilities עבור פלטפורמות ABI בדוח, Gartner העריכה ספקים בארבעה תחומי שימוש (צרכן מוגבר, אנליסט עסקי, מדען נתונים ומפתח אנליטיקה). חברת Pyramid מדורגת במקום הגבוה ביותר בשני תחומי שימוש (צרכן מוגבר ואנליסט עסקי), במקום השני ב-Data Scientist Use Case, ובמקום הרביעי ב-Analytics Developer Use Case. אנו מאמינים שתוצאות אלו משקפות את חזון המוצר הרב-פרסונלי של Pyramid.

הורידו עותק של דו"ח היכולות הקריטיות של Gartner לשנת 2023.

בשבוע שעבר, Gartner פרסמה את הדו"ח שלה לשנת 2023, Magic Quadrant, שמעריך 20 ספקים בתחום ABI. על פי חברת האנליסטים: "Gartner Magic Quadrant מעניקה לקונים בטכנולוגיה ארגונית הערכה בלתי משוחדת לגבי ביצועי הספקים המתחרים, מול תפיסת השוק של Gartner, והוא מתווסף על ידי ביקורות  מאומתות של משתמשים."

הורידו עותק של 2023 Gartner Magic Quadrant עבור ABI.

דירוג היכולות הקריטיות של Gartner

  • Pyramid   מדורגת, במקום הגבוה ביותר עבור תחומי השימוש המוגבר לצרכן.
  • Pyramid   מדורגת גם במקום הגבוה ביותר עבור שימוש בתחומי אנליטיקה עסקי.
  • Pyramid דורגה גבוה גם בתחומים אחרים, כולל הציון השני בגובהו עבור תחום שימוש של מדעי נתוניםוהרביעי בגובהולציון תחום השימוש למפתחי אנליטיקיה.

 

מיקום ה-Gartner Magic Quadrant

  • Pyramid Analytics מוכרת כבעל חזון בין פלטפורמות ABI.
  • בשנת 2023, Pyramid Analytics הוקרה בקרבכל 20 הספקים שהוערכו.
  • חברות המוכרות ב-Gartner Magic Quadrant ממוקמות לפי שני קריטריונים: יכולת ביצועו שלמות החזון.

החזון של Pyramid Analytics למודל עסקי והחלטות: Tabulate and Solve

חידושי המוצר האחרונים כוללים את המודולים החדשים של Tabulate ו-Solve בתוך פלטפורמת Pyramid. Tabulate – הכוללת ממשק ללא קוד/קוד נמוך – מיועדת למודלים עסקיים על ידי משתמשים עסקיים ללא ייצוא נתונים או מניפולציה ידנית בגיליונות אלקטרוניים ומשולבת במלואה בפלטפורמה. Solve היא השלמה רבת עוצמה ל-Tabulate שמייצר פתרונות מרשם ואופטימיזציה המבוססים על מודלים של החלטות בעיצוב המשתמש. לקוחות Pyramid Analytics המשתמשים ב-Tabulate ו-Solve יכולים לבצע שאילתות בנתונים ישירות תוך כדי עבודה בפורמט דמוי גיליון אלקטרוני, וניתן לשתף בקלות תובנות עם משתמשים אחרים' כדי לקבל החלטות עסקיות אופטימליות.

ביצוע על תובנת החלטות שלמה ומאוחדת

רק פלטפורמת מודיעין לקבלת החלטות של פירמיד מאחדת הכנת נתונים, ניתוח עסקי ומדעי הנתונים בפלטפורמה משולבת אחת. עם חבילה רבת עוצמה של יכולות ניתוח מוגברות – כולל יישומים חדשניים של AI ו-ML – Pyramid מורידה את מחסום המיומנות ומעצימה כל אחד בתוך הארגון לבנות תהליך קבלת החלטות מהיר וחכם יותר. קבעו הַדגמה של פלטפורמת מודיעין לקבלת החלטות Pyramid  עוד היום.

ציטוט

עומרי קוהל, מנכ"ל ומייסד שותף של Pyramid Analytics"אני מאמין שרק חלקים מעטים של המחקר משקפים מגמות אנליטיות ותובנה עסקית עדכניות כמו Gartner Magic Quadrant ודוחות Critical Capabilities עבור ABI. אנו שמחים להיות מוכרים כבעלי חזון ומדורגים במקום הראשון עבור תחומי השימוש המוגדלים של צרכנים ואנליסטים עסקיים. אני רוצה להודות ללקוחות ולשותפינו – אנו אסירי תודה על המשך העסקים והאמון שלהם בנו. אני כל כך גאה בעבודה המדהימה שהשיג כל צוות Pyramid. יחד בנינו פלטפורמת תובנת החלטה שמכינה את הארגונים להמשך".

מהן ה-Gartner Magic Quadrant ויכולות קריטיות?

לפי גרטנר:

מתודולוגיית המחקר של Gartner Magic Quadrant מספקת מיצוב גרפי תחרותי, של ארבעה סוגים של ספקי טכנולוגיה בשווקים שבהם הצמיחה גבוהה ובידול הספקים ברור:

*המנהלים פועלים היטב כנגד החזון הנוכחי שלהם וממוקמים היטב לקראת המחר.

*אנשי חזון מבינים לאן השוק הולך או שיש להם חזון לשינוי כללי השוק, אך עדיין לא מבצעים אותו היטב.

*שחקני נישה מתמקדים בהצלחה בקטע קטן, או שהם לא ממוקדים ואינם מתחדשים או מתעלים על אחרים.

*המתמודדים מצליחים היום היטב או עשויים לשלוט בפלח גדול, אך אינם מציגים הבנה של כיוון השוק.

כמחקר נלווה, הערות Gartner Critical Capabilities מספקת תובנות מעמיקות יותר לגבי הצעות המוצרים והשירותים של ספקים, על ידי הרחבת ניתוח ה-Magic Quadrant. השתמש במחקר זה כדי להמשיך ולחקור את דירוגי המוצרים והשירותים, תוך התבססות על יכולות מפתח המוגדרות למקרי שימוש חשובים ומבדילים.

* Gartner, Magic Quadrant for Analytics and Business Intelligence Platforms 2023, Kurt Schlegel, Julian Sun, David Pidsley, Anirudh Ganeshan, Fay Fei, Aura Popa, Radu Miclaus, Edgar Macari, Kevin Quinn, Christopher Long, 5 April, 2023
† Gartner, Critical Capabilities for Analytics and Business Intelligence Platforms 2023, Julian Sun, Kevin Quinn, David Pidsley, Georgia O'Callaghan, Anirudh Ganeshan, Christopher Long, W. Roy Schulte, Aura Popa, Edgar Macari, Fay Fei, Kurt Schlegel, Radu Miclaus, Joe Antelmi, 17 April, 2023

אודות Pyramid Analytics

Pyramid Analytics‏ ‎פירמיד אנליטיקס היא הדור הבא של אנליטיקה עסקית. הפלטפורמה זוכת הפרסים של פירמיד בתחום בינת ההחלטות מעצימה אנשים בעזרת תובנות מרובדות, אוטומטיות ושיתופיות, שמנחות את המשתמש כיצד להשתמש בנתונים בצורה פשוטה במהלך קבלת ההחלטות.‎ ‎הפלטפורמה של Pyramid Analytics‏ ‎מספקת גישה ישירה לכל הנתונים, מאפשרת שירות עצמי מנוהל לכל משתמש ועונה על כל צורך באנליטיקה, וזאת בסביבה שאינה דורשת כתיבת קוד. היא מחברת בין שלב הכנת הנתונים, הניתוח העסקי ומדעי הנתונים ומאחדת אותם לפלטפורמה יחידה ושוטפת, ומעניקה לכל אחד מהעובדים את העוצמה של קבלת החלטות חכמה. הפלטפורמה מאפשרת גישה אסטרטגית, כלל-ארגונית לבינה עסקית ולאנליטיקה, החל מגישה פשוטה ועד לתובנות מתוחכמות. קבעו מפגש הדגמה עוד היום.

Pyramid Analytics היא חברה המאוגדת באמסטרדם ומחזיקה משרדי מטה אזוריים במרכזי חדשנות ועסקים גלובליים, כולל לונדון, ניו יורק ותל אביב. אנשי הצוות שלנו חיים בכל רחבי העולם משום שמיקום גיאוגרפי אינו מהווה מחסום בפני כישרון והזדמנויות. בין המשקיעים שלנו נמנים HIG Growth PartnersJerusalem Venture Partners (JVP), Sequoia Capital,  ו-Viola Growth.. למידע נוסף, ניתן לבקר ב– Pyramid Analytics

About מאיר עשת

Check Also

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים

  מברכת את ג'ייסון סאריה-סוליס שיוביל את המיזם. מי שידווח לג'ייסון יהיה ראש המוצר של …

נגישות