יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > הסרט "הזאב מוול סטריט" ישיק NFT באמצעות הפלטפורמה של Aventus

הסרט "הזאב מוול סטריט" ישיק NFT באמצעות הפלטפורמה של Aventus

כדי לחגוג 10 שנים לסרט, Aventus שיתפה פעולה עם בעלי הזכויות של "הזאב מוול סטריט" כדי ליצור אוסף היסטורי של NFT

לונדון, 20 באפריל 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

אלן וויי, מייסד ומנכ"ל ב-Aventus

Aventus, ספקית פתרונות Web3 לארגונים, שיתפה פעולה עם בעלי זכויות הסרט "הזאב מוול סטריט" ומפיקי ועורכי סרטים מובילים בעולם כדי ליצור את The Wolf of Wall Street Experience: סדרה של השקות NFT שגם ישמשו כמפתח לפתיחת חלקים נרחבים יותר של החוויה.

עם מכירות כרטיסים גלובלית של כמעט 400 מיליון דולר, חמש מועמדויות לאוסקר כולל הסרט הטוב ביותר, ושיא גינס עבור הסרט עם הכי הרבה קללות, ההשפעה של "הזאב מוול סטריט" על התרבות הפופולרית נשארה חזקה כמעט עשור לאחר יציאתו לאקרנים, כשממים של הסרט ממשיכים ליצור מיליוני שימושים.

The Wolf of Wall Street Experience יעניק למעריצי הסרט ולחובבי Web3 גישה לתוכן בלעדי, פרסים וחוויות באמצעות סדרה של השקות NFT מוגבלות. ה-NFT יכילו סצנות בלעדיות מהסרט, כולל זוויות חדשות של סצנות אייקוניות, כמו גם תלבושות אותנטיות שלובשים צוות השחקנים, אביזרים ומזכרות אחרות. בנוסף, יתקיימו חוויות אמיתיות ווירטואליות, כולל חגיגה בסגנון הוליוודי של יום השנה בדצמבר הקרוב.

ההשקה מתוכננת לרבעון השני של 2023, עם הטבות נוספות למשתתפים הראשונים בקהילה. מידע נוסף ניתן למצוא באתר הרשמי: www.wolfofwallstreet.io.

ההשקה מתוכננת לרבעון השני של 2023, עם הטבות נוספות למשתתפים הראשונים בקהילה.

ה-NFTs ייוצרו בידי Aventus Network הניטרלית לפחמן, שהיא שכבה 1 (ארכיטקטורת פאראצ'יין) על Polkadot – כלומר הפרויקט ימנף את מלוא היתרונות של האקו סיסטם של Polkadot, כולל יכולת התאמה משופרת, מהירות, יכולת פעולה הדדית ואבטחה. זה גם אומר שמחזיקי NFT יוכלו למנף את מלוא היתרונות של יכולת הפעולה ההדדית ביותר מ-50 סוגי בלוקצ'יין, כולל Ethereum.

אלן וויי, מייסד ומנכ"ל ב-Aventus, הגיב : "הזאב מוול סטריט הוא אחד הסרטים הבולטים ביותר, ולא רק בתרבות הפופולרית אלא במובן הרחב יותר, במיוחד בקהילת הבלוקצ'יין. אנו נרגשים להיות מסוגלים להביא את הסרט הזה ל-Web3 ולהיות חלק מרגע היסטורי עבור התעשייה, כאשר שובר קופות הופך למגזר האחרון שמבין את היתרונות של NFT בבניית קהילה ומעורבות".

גאווין ווד, מייסד Polkadot ו-Ethereum, הוסיף: "האקו סיסטם של Polkadot מכוון לעזור לבלוקצ'יין להשיג את מטרותיה על ידי אספקת יכולת התאמה, אבטחה ויכולת פעילות הדדית משופרים, וזה נפלא לראות את Aventus ממנפת את התמיכה הזו כדי לאפשר את הפרויקט הזה שהוא באמת פורץ דרך".

אודות Aventus

Aventus מצטרפת לארגונים ב-Web3, ומאפשרת להם לייצר זרמי הכנסה חדשים, לשפר את היעילות התפעולית ולהבטיח את העסק שלהם לעתיד. עם ניסיון משולב של למעלה משבעה עשורים ב- Web3 ומנהיגות ארגונית, Aventus עובדת עם כל ארגון כדי להרחיב מקרי שימוש פוטנציאליים, ולהתאים אישית מוצר בסגנון SaaS, כמו גם לתחזק ולנהל את הפתרון – כך שארגונים יכולים להתמקד במה שהם עושים הכי טוב. . https://www.aventus.io/

About מאיר עשת

Check Also

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים

  מברכת את ג'ייסון סאריה-סוליס שיוביל את המיזם. מי שידווח לג'ייסון יהיה ראש המוצר של …

נגישות