יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > זרקור על ExaGrid במסגרת מדריך תוכנית השותפים של CRN®‎ לשנת 2023

זרקור על ExaGrid במסגרת מדריך תוכנית השותפים של CRN®‎ לשנת 2023

תוכנית המשווקים של ExaGrid נוספה למדריך שמיועד לחברים במערכת האקולוגית של ערוץ ה-IT

מרלבורו, מסצ'וסטס, 4 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

®ExaGrid‎, יצרנית פתרון האחסון בשכבות היחיד בתעשייה, הודיעה היום שתוכנית המשווקים של ExaGrid אורגנה על ידי ®CRN‎, מותג של The Channel Company, במסגרת מדריך תוכנית השותפים לשנת 2023. המדריך השנתי כולל מידע חיוני עבור חברים במערכת האקולוגית של ערוץ ה-IT בעת שהם מעיינים בתוכניות עבור שותפים של יצרני טכנולוגיה כדי למצוא ספקים שמספקים את התמיכה הטובה ביותר עבור צורכיהם העסקיים.

עבור ספקי שירות כגון ספקי שירותים מנוהלים (MSP), משווקי ערך מוסף (VAR), משלבי מערכות וספקי שירותים אסטרטגיים, הגורם המכריע בעת ביצוע הערכה לאיזה יצרני ציוד IT, ספקי שירותים ומפיצים כדאי לחבור כדי לפתח פתרונות טכנולוגיים מובילים הוא עד כמה נרחבות תוכניות השותפים שהחברות הללו מציעות. רכיבים מהותיים, כגון תמריצים כספיים, עזרה בפעילויות השיווק והמכירות, הדרכה והסמכות, תמיכה טכנית ועוד יכולים לבדל ספק כלשהו מהשאר ולשמש גורם מכריע שיקדם צמיחה ארוכת טווח של השותפות.

ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid

במסגרת מדריך השותפים לשנת 2023, בוצעה הערכה של שותפים על בסיס דרישות התוכנית והצעותיהם, כגון הדרכות שותפים, תמיכה לפני ואחרי תהליכי המכירה, תוכניות שיווק ומשאבים, תמיכה טכנית ותקשורת.

ExaGrid מציעה פתרונות חדשניים רבים במסגרת תוכנית השותפים המיועדת למשווקים של ExaGrid, כולל:

*אין צורך להחזיק מלאי

*אין אבני דרך או התחייבויות כלשהן

*רישום עסקאות עבור משווקים שמספקים הזדמנויות ל-ExaGrid כדי להגן על שולי הרווח

*תוכניות SPIFF עבור נציגי מכירות של משווקים ועבור ארכיטקטים של פתרונות

*בונוסים עבור מי שמקדמים פגישות עם לקוחות פוטנציאליים

*ביצוע תהליכי מכירה משותפים בעזרת צוות המכירות של ExaGrid, כולל תמיכה של מהנדסי מערכות טכניים בשטח

* ExaGrid מספקת תמיכה לכל הלקוחות והמשווקים נהנים מכל ההזמנות העתידיות עבור מכשירים חדשים, תחזוקה וחידוש חוזי שירות

"ExaGrid שמחה להיכלל במדריך תוכנית השותפים של CRN לשנת 2023", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid.‏ "ExaGrid השקיעה שנים רבות כדי למטב את גישת היציאה לשוק תוך שיתוף פעולה הדוק עם משווקים. אנו סבורים שתוכנית המשווקים שלנו היא אחת החזקות ביותר בתעשייה. בנוסף, השותפים הנוכחיים שלנו יודעים שפתרון אחסון הגיבוי בשכבות של ExaGrid פועל באופן מושלם וכולל יתרונות ייחודיים רבים שמשפרים את ביצועי הגיבוי והשחזור בסביבת הגיבוי של הלקוח, מציע את פתרון ההתאוששות הטוב ביותר לאחר מתקפת כופרה ואף מעניק ללקוחות תמיכה יוצאת דופן, לכן אנו ממליצים ללקוחות לעשות שימוש בפתרון של ExaGrid בבטחה. אנו מצפים בכיליון עיניים להזדמנות לפתח את השותפות עם משווקים ומפיצים מובילים ברחבי העולם בשנת 2023".

"בעולם של היום, אנו זקוקים לפתרונות חדשניים יותר מאשר אי פעם", אמר בליין ראדון, מנכ"ל The Channel Company. "ספקי פתרונות מחפשים אחר ספקים שיוכלו לעמוד בקצב הפיתוח העסקי וצורכי הלקוחות המשתנים ללא הרף. מדריך תוכנית השותפים לשנת 2023 של CRN מספק תובנות יסודיות על רמת החוזק של כל תוכנית, מתמקד בספקים ייעודיים שמספקים תמיכה בקהילת השותפים שלהם ומעודדים שינויים חיוביים בכל רחבי ערוץ ה-IT".

מדריך תוכנית השותפים לשנת 2023 ייכלל במסגרת ההודעה לעיתונות של CRN בחודש אפריל, 2023 ואף יהיה זמין באופן מקוון בכתובת www.CRN.com/PPG.

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת לאחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר. ל- ExaGrid מהנדסי מכירות פיזיות ומערכות טרום מכירה במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, בלגיה, הולנד, לוקסמבורג, ברזיל, קנדה, צ'ילה, מדינות CIS, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, ספרד ופורטוגל, הודו, ישראל, יפן, מקסיקו, מדינות סקנדינביה, פולין, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים נוספים.

בקרו אותנו ב-exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ה-ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מבלים כעת באופן משמעותי פחות זמן בגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. ExaGrid גאה בציון +81 NPS שלה.

אודות The Channel Company

The Channel Company מאפשרת ביצועי ערוצי IT פורצי דרך הודות לפתרונות מובילים בתחומי המידה, אירועים פעילים, ייעוץ מומחים והדרכות, כמו גם בשל אספקת פלטפורמות ושירותי שיווק חדשניים. כחברה מובילה בתחום ערוצי המכירה, אנו מקיימים קשר עם ספקי טכנולוגיה, ספקי פתרונות ומשתמשי קצה ומעצימים את יכולותיהם. The Channel Company נהנית מניסיון ללא תחרות של כמעט 40 שנה בתחום הערוצים ומנצלת את הידע הרב שצברה כדי להגות פתרונות חדשניים שמספקים מענה לאתגרים שהולכים וגדלים בענף הטכנולוגיה. www.thechannelcompany.com

About מאיר עשת

Check Also

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר

יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech לוס אנג'לס, …

נגישות