החידוש האחרון מבית היוצר של ענקית החיפוש האורגני מעצים את הארגונים באמצעות יכולת גילוי משופרת של תכנים ונגישות של חיפוש אורגני
ניו יורק, 4 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):
Botify, פלטפורמת ביצועי שיווק מובילה לחיפוש אורגני, הכריזה על Botify Assist, אסופה של כלים מונעי ChatGPT עבור קהילת Botify. פתרון חלוצי זה משלב את הבינה האדירה של GPT-4 API עם מודל הנתונים המאוחדים הקנייני של Botify, ומתבסס על פונקציונליות הליבה הקיימת של הבינה המלאכותית במטרה לספק תובנות נוספות והמלצות תוכן להשפעה מוגברת על החיפוש האורגני. על ידי מינוף מוגבר של עוצמת הפלטפורמה של Botify, המשתמשים יוכלו לקבל החלטות אסטרטגיות במהירות רבה יותר ולהטמיע רעיונות תוכן בהיקפים גדולים יותר – וכך לסייע לגילוי המותגים בעידן החיפוש החדש.
החיפוש האורגני הופך במהירות לערוץ המועדף על משווקים דיגיטליים מנוסים. נתונים שפורסמו לאחרונה על ידי Gartner מלמדים, כי מנהלי השיווק הראשיים בוחרים למנף את עוצמת החיפוש האורגני על מנת להעצים את מאמצי השיווק המקוון שלהם, כאשר הגידול הצפוי בהשקעה עומד על 45% ובממוצע מהווה כ-9% מתקציב השיווק הכולל.
היכולות המשופרות של Botify יספקו רמה עמוקה יותר של ניתוח ושל תובנות, אשר יכולה לסייע למותגים לגלות הזדמנויות חדשות ולמטב את התכנים שלהם תוך הבטחת מהירות, רלוונטיות ודיוק מוגברים. באופן ספציפי, Botify Assist מספק כעת למשתמשי הפלטפורמה גישה ליכולות הבאות:
*מסייע חיפוש מותאם אישית, אשר עוזר למשתמשים למצוא מידע בפלטפורמה של Botify, הכוללת יותר מ-1,000 נקודות נתונים. המשתמשים יכולים לשאול שאלות פשוטות תוך שימוש בטקסט רגיל, בעוד שהכלי משתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לחפש ולספק תוצאות בזמן אמת, מבלי שיידרשו שאילתות חיפוש או מסננים מורכבים. הממשק הידידותי למשתמש, דמוי הצ'אט, מקל על איתור מהיר של התשובות הדרושות.
*המלצות מונעות בינה מלאכותית למיטוב תכנים, שמיועדות לסייע לכותבי התוכן בפיתוח תכני האינטרנט הרלוונטיים והמשפיעים ביותר להבטחת גילוי. על ידי ניתוח דפים ומגמות חיפוש עדכניות, Botify Assist מספק המלצות תפורות במיוחד לשיפור כותרות דפים ומטה-תיאורים של דפי הנחיתה האסטרטגיים ביותר, וכן מזהה פערי תוכן על ידי המלצה על מילות מפתח ונושאים רלוונטיים נוספים – תוך קידום הנראות וסמכות המותג.
Botify, שכבר מקיימת שיתוף פעולה עם Microsoft Bing לצורך קידום יצירת אינדקסים עבור דפי האתר הקריטיים ביותר של לקוחותיה בזמן אמת, משלבת כעת את הבינה הגנרטיבית שנתמכת על ידי Bing על מנת לספק לצוותים הארגוניים ערך משופר.
הבינה המלאכותית מכתיבה מחדש את כללי החיפוש האורגני, במיוחד את האופן שבו מתבצע מיון וסיכום התוצאות דרך Large Language Models (מודלי שפה גדולים). בעתיד, אתרי האינטרנט של הארגונים לא יוכלו לעמוד בקצב השינויים ובדרישות המשתמשים ללא הטמעה של חידושי הבינה המלאכותית. על ידי תמיכה בחידושים הקריטיים למשימה שמספקים חידושי הבינה המלאכותית לטכנולוגיית החיפוש, Botify מספקת כעת יכולות חיוניות התומכות ב- ChatGPTלצורך קידום נוסף של יכולת הגילוי האורגני, תוך הבטחת מהירות ורלוונטיות.
"עם הטמעת הבינה המלאכותית הגנרטיבית, המותגים יכולים להגיב למגמות הצרכניות המשתנות במהירות מוגברת ותוך הבטחת רלוונטיות גדולה יותר מאי פעם", אומר אדריאן מנארד, מייסד שותף ומנכ"ל Botify. "הבינה המלאכותית נמצאת בבסיס החידושים שלנו מן ההתחלה, כך שתמיכה ביכולות של ChatGPT הייתה הבחירה המובנת מאליה. Botify ניצבה מאז ומתמיד בחזית החדשנות בתחום החיפוש האורגני, והיא ממשיכה להיות מחויבת לעיצוב עתידו של הענף ונלהבת לספק יכולות מתקדמות אלה ללקוחותיה".
Botify, פלטפורמת ביצועי שיווק מובילה לחיפוש אורגני, מחזקת את חוויית המותג הדיגיטלי על ידי יצירת יכולת איתור תוכן גדולה יותר. באמצעות נתונים קנייניים מצד ראשון, Botify מגנה על תעבורת האינטרנט האורגנית, ומרחיבה אותה, על ידי הצגה של תובנות והבנה עמוקה יותר מאחורי החזר נסתר על ההשקעה בחיפוש אורגני – והיא מציעה הזדמנויות חכמות להגדלת תוצאות החיפוש הרלוונטיות, הרווחיות ובניית סמכות מותג טובה יותר במקביל ובקנה מידה גדול.