Triller משתפת פעולה עם Epik ועם האמנים הגדולים בתעשיית הבידור כדי ליצור את הפלטפורמה המשולבת הראשונה בעולם למוזיקה, משחקים, ספורט ואירועים חיים וירטואליים
לוס אנג'לס, 17 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :
Triller, פלטפורמת היוצרים המובילה המבוססת על בינה מלאכותית, לוקחת למטאברס את הגישה שלה ששמה את היוצרים בראש. החברה הכריזה על המיזם האחרון שלה: Metaverz, פלטפורמת דיגיטל, טכנולוגיה, מדיה ובידור וירטואלית ראשונה מסוגה. בתוך Metaverz יכולים מעריצים להשתתף בקונצרט וירטואלי בהשתתפות האמנים האהובים עליהם או לעבור את וילון הקטיפה של מועדון לילה וירטואלי ולמצוא את דרכם למתחם ה-VIP כדי ליצור אינטראקציה עם ידוענים, משפיענים ויוצרים.
"אנחנו נרגשים מאוד להופעת הבכורה של Metaverz ואת הפתיחה של גישה ישירה ליוצרים מכל פינות העולם", אמר מאהי דה סילבה, מנכ"ל Triller. "אנו מחויבים להרחיב את ההיצע עבור המשתמשים, היוצרים והעסקים שלנו, והכניסה למטאברס מציבה באופן אסטרטגי אסטרטגית את Triller בחזית של מספר מגמות משכנעות כולל Web3 וביזור. אנו נמצאים כעת בחזית העתיד של תוכן היוצרים – מפריטי אספנות ומזכרות בגיבוי NFT, קונצרטים וירטואליים ועד למשחקים וקניות, האקו סיסטם של Metaverz יהיה פורץ דרך".
ל-Metaverz יש כיום שווי השקעה של 100 מיליון דולר במטאברס, השקעה המתפרסת על פני נכסים ומאפיינים דיגיטליים שונים, והיא צפויה לצמוח במהירות. Metaverz של Triller יפעל בצומת שבין מוזיקה, ספורט, משחקים ואירועים חיים. משתמשים יכולים להשתתף באירועי ספורט ומוזיקה חיים שוברי השיאים של Triller שמושכים מיליוני צופים ברחבי העולם – כולל Bare Knuckle Fighting Championship, Triller Fight Club, Verzuz ורבים אחרים – אבל גם יכולים לתקשר עם אמנים ומעריצים אחרים בסביבה ייחודית שמביאה את העולם אליהם.
"כאשר אירוע הספורט האהוב עליך נמצא במרחק יבשת, אתה עדיין יכול להיות שם במושבים בשורה הראשונה, לחלוק רגעים בלתי נשכחים עם מעריצים אחרים", אמר כריסטופר טאורוסה, ראש Metaverz. "אם אתה רוצה חוויית קניות דיגיטלית חדשה, אתה יכול לקנות באחת מהחנויות בקניונים הווירטואליים שלנו, או, אם משחקים זה משהו שאתה נהנה ממנו, אתה יכול לשחק יחד עם החברים שלך וליצור אינטראקציה עם הקהילה בכל כך הרבה דברים דרכים חדשות ומרתקות שזמינות רק ב-Metaverz".
ה-Metaverz הוא הדוגמה האחרונה לאופן בו Triller היא ארגז כלים רב עוצמה עבור היוצרים, מאת היוצרים. Triller מאפשר להם לייצר רווח מהקשרים שלהם כמו שלא ניתן היה עד כה, עם מעורבות של עד 73% לעומת 1% בפלטפורמות אחרות, כמו אינסטגרם.
"Metaverz של Triller מדגיש את המחויבות שלה להעצים יוצרים בכל מקום כדי להוציא את המירב ממערכות היחסים עם המעריצים שלהם, תוך פיתוח כלים רבי עוצמה לחיבור בין מותגים ויוצרים", אמר דה סילבה. "Triller שוברת את התבנית של הרשתות הסגורות, וה-Metaverz ימשיך לסלול את הדרך ל-Triller כפלטפורמת היוצרים המובילה, המאפשרת מסחור וטווח הגעה מירבי אל הקהל".
הרשת הפתוחה של Triller מוציאה מהתמונה את התיווך של חברות הטכנולוגיה הגדולות ומחזירה את הכוח לידיים של היוצרים והמשתמשים שלהם, ומאפשרת להם להתחבר ישירות למותגים שרוצים לעבוד איתם.
"המיקוד המרכזי שלנו הוא לחסל את מחסום הכניסה למטאברס. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכל אחד להתחבר ולקיים אינטראקציה בצורה חלקה עם היוצרים האהובים עליהם, להשתתף באירועים שבדרך כלל לא היו זמינים עבורם, וליצור אינטראקציה ישירה עם אנשים מרחבי העולם", אמר טאורוסה. "ה-Metaverz מאפשר למחוק את גבולות הזמן והמרחק באופן מיידי ונותן לשני הצדדים של כלכלת היוצרים את המרחב הדרוש ליצור ולהתענג עם תוכן וחוויות – אתה יכול להיות מי שאתה רוצה להיות וללכת לאן שאתה רוצה ללכת".
תכונה ייחודית נוספת של חוויית Metaverz היא השותפות של Triller עם Epik, פלטפורמה גלובלית מובילה לחוויות מציאות רבודה/מציאות מדומה וחוויות משחק שמייצרת חוויות דיגיטליות ברמת הפרימיום עבור יותר ממיליארד גיימרים ברחבי העולם. Triller ו-Epik ישיקו מספר משחקים ב-Metaverz ויכריזו על שותפויות עתידיות עם כמה מחברות המשחקים המובילות בעולם. הודות לשיתוף הפעולה היצירתי הזה, יהיו השקות בתוך Metaverz בהן גיימרים יוכלו לרכוש שדרוגים עם חפצים וציוד וחבילות נוספות כמו כרטיסי מסחר המורכבים מחפצים או אוואטרים עבור דמויות המשחק שלהם.
כדי לחגוג את השקת ה- Metaverz, Triller תקיים אירוע בהשתתפות הדי-ג'יי והאמן האלקטרוני סם פלדט בהופעה חיה מהולנד במהלך אחד המפגשים הגדולים בעולם של המוזיקה האלקטרונית, אירוע המחול באמסטרדם, ב-22 באוקטובר. האירוע הוא ללא עלות לכל מי שנכנס באמצעות Metaverz.
"אני נרגש מאוד לשתף פעולה עם Triller בהשקת Metaverz ", אמר ויקטור דיוויד, מייסד שותף ומנכ"ל Epik. "מדובר בנישואים מושלמים המשלבים את הרשת החברתית של Triller, פלטפורמת היוצרים, הסלבריטאים, האירועים והתוכן עם המומחיות הטכנית שלנו, רשת משחקי הווידאו ותוכניות החברות שלנו. על ידי עבודה משותפת, אנחנו צעד אחד קרוב יותר לאימוץ המוני והתוצאה תהיה התרחבות מהירה לכל הדברים של מטאברס".
Triller, שעובדת עם מאות מהמותגים הגדולים בעולם ומאפשרת יותר מ-750 מיליון אינטראקציות חברתיות בחודש, מנצלת את ההזדמנות כדי להמשיך לייצר רווחים מהעסקאות הללו.
"השקענו הרבה מחשבה, זמן והון בבניית מה שאנחנו מאמינים שהוא הפלטפורמה המתקדמת ביותר של Metaverz לאירועים חיים שקיימת כיום", אמר דה סילבה. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל השותפים, המשפיענים, הסלבריטאים והחברות שלנו כדי לוודא שההשקה הזו היא לא רק מילים אלא באמת השקה של עולם חדש".
במהלך 2022 לבדה, Triller הרחיבה את נוכחותה בעולם הלחימה הספורטיבית עם הרכישות של Bare Knuckle Fight Club ו-Pillow Fight Championship. בתחום יצירת התוכן, Triller רכשה גם את Fangege, פלטפורמה שמאפשרת מוניטיזצייה מרבית ליוצרים, מה שמקדם את המחויבות של Triller לשים את יוצרי התוכן במקום הראשון.
לקבלת מידע נוסף וכדי להיות מהראשונים שיקבלו עדכונים על Metaverz, בקרו בכתובת www.metaverz.com או עקבו אחר @triller במדיה החברתית עבור טיזרים של Metaverz.com, מועדי יציאה, המלצות של ידוענים, קונצרטים, אירועי ספורט, רגעי קניות וחוויות משחק משופרות.
Triller היא פלטפורמת טכנולוגיית הגן הפתוחה המופעלת על ידי בינה מלאכותית ליוצרים. משלבת תרבות מוזיקה עם ספורט, אופנה, בידור ומשפיענים באמצעות מבט של 360 מעלות של תוכן וטכנולוגיה, טרילר מעודד את המשפיעים שלה לפרסם את התוכן שנוצר באפליקציה בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית ומשתמש בטכנולוגיית AI קניינית כדי לדחוף ולעקוב אחר תוכן ויראלי שלהם לאתרים ולרשתות קשורים ולא קשורים, המאפשר להם להגיע למיליוני משתמשים נוספים. טרילר מחזיקה בנוסף ברשותו של VERZUZ, פלטפורמת המוזיקה בשידור חי; מותגי הספורט הקרבי Triller Fight Club, Triad Combat ו- BKFC; Amplify.ai, פלטפורמת מעורבות לקוחות מובילה; FITE.tv, אתר סטרימינג PPV, AVOD ו-SVOD סטרימינג מוביל; Thuzio, מובילה באירועים וחוויות של משפיעני B2B פרימיום; Fangage, פלטפורמה ליוצרים למעורבות אוהדים ולהפקת רווחים מתוכן, ו-Julius, פלטפורמה למותגים וסוכנויות לרתום יוצרים למעורבות חברתית ולמסחר חברתי.
אודות Epik
עם יותר מ-300 לקוחות של משחקי וידאו, Epik היא סוכנות הרישוי הגלובלית המובילה שמכניסה מותגים למשחקי וידאו כדי לייצר פריטים וחוויות דיגיטליות פרימיום עבור יותר ממיליארד גיימרים ברחבי העולם עם האקוסיסטם הדיגיטלי הגדול ביותר עם מאות ממותגי הבידור הפופולריים ביותר בעולם. Epik נחשבת למובילה בתעשיית הבלוקצ'יין המייצרת שיתופי פעולה עבור פריטי אספנות דיגיטליים מורשים פרימיום, NFTs וחוויות בלעדיות המופעלות על ידי טכנולוגיה חוצת שרשרת קניינית הניתנת לפעולה הדדית. Epik הייתה חברת NFT הראשונה והיחידה שעשתה עסקאות כלשהן עם חברות המשחקים AAA עבור NFTs. הלקוחות כוללים את ViacomCBS, וורנר מיוזיק, Garena, Tencent ויוניברסל.