זאת בעקבות הצעת החוק "אל תתקשרו אליי" שאושרה לאחרונה בכנסת
חברת Voicenter, המתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, השיקה פתרון ייחודי בעקבות החוק החדש שאושר לאחרונה – "אל תתקשרו אליי", שמטרתו לאסור על פעילות שיווק יזומה באמצעות הטלפון.
בעקבות החוק החדש, שמצד אחד יאפשר הגנה על אזרחים והפחתה במקרי פגיעה או עושק בעקבות שיחות שיווקיות מטרידות, אך מצד שני הוא גם יפגע בעסקים שמשווקים את המוצרים או השירות שלהם בעיקר באמצעות שיחות טלפוניות, השיקו ב Voicenter שירותים חדשים המיועדים לפתור זאת.
שירות "אל תתקשרו אליי" של Voicenter, מעניק פתרון לאותם עסקים. מדובר בשירות שימנע מהעסקים לבצע שיחות לאנשים שנמצאים במאגר החדש ויחסום שיחות אל המאגר עצמו. החברה יכולה להזין באופן עצמאי רשומות נוספות של אזרחים אשר ביקשו שלא יפנו אליהם, וגם באמצעות כלי API שמסנכרנים בין מערכת המידע הארגונית ומערכת הטלפוניה ובכך לחסוך מהעסק אי נעימויות וקנסות כבדים.
נוסף לשירות "אל תתקשרו אלי", השיקו לאחרונה ב-Voicenter שירות ייעודי למוקדים שעוסקים בעיקר בביצוע שיחות ללקוחות. שירות זה מאפשר לזהות האם המספר שממנו מוציאים את השיחה "נשרף" באפליקציית TrueCaller, ולמעשה תויג על ידי משמשים אחרים כספאם שאליו לקוחות אחרים לא יענו. כך יוכל המוקד לשנות את המזהה בשיחה היוצאת ולמנוע בזבוז מיותר של לידים וזמן יקר של נציגים, ולהשתמש באופן חכם יותר בכלי השיווק הטלפוני ובכוח האדם שמתפעל אותו, והכל במסגרת החוק.
גולן אשטן, מנכ"ל Voicenter: "המציאות החדשה מחייבת אותנו לבצע התאמות עבור לקוחותינו. חשוב לא לעבור על החוק כמובן, אבל מצד שני חשוב לאפשר לעסקים להתקיים ולהתפרנס בכבוד ועל סוגיה זו בדיוק השירותים החדשים שלנו עונים".
אודות Voicenter
Voicenter מתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, אשר מספקים פתרונות מרכזייה וירטואלית הן לארגונים והן למוקדי Call Center בכל גודל בארץ ובחו"ל במודל של שירות חודשי. בנוסף, Voicenter מספקת מגוון כלי API למפתחי מערכות מידע, שרוצים לבצע אינטגרציה למערכות התקשורת הארגוניות. לקבוצה יש גם פעילויות נוספות הפונות למגזר הפרטי והציבורי, כאשר הכל מבוסס על טכנולוגייה יחודית שפותחה בחברה. בין לקוחות החברה נמנות חברות עסקיות גדולות, חברות תקשורת, אתרי מסחר מהגדולים בישראל, משרדי ממשלה, עיריות וכן אלפי לקוחות עסקיים נוספים בארץ ובחו"ל.