שבת , יולי 6 2024
Home > Artificial intelligence' Machine learning > הדרך ל-AI תהיה קלה יותר: שיתוף הפעולה של שניידר אלקטריק ואנבידיה

הדרך ל-AI תהיה קלה יותר: שיתוף הפעולה של שניידר אלקטריק ואנבידיה

חברת שניידר אלקטריק (Schneider Electric) הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת אנבידיה (NVIDIA) שמטרתו ליצור אופטימיזציה של תחום הדאטה סנטרים והתאמתו לדרישות ולצרכים החדשים של עולמות הבינה המלאכותית AI)).

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה רותמת שניידר אלקטריק את ההתמחות שלה בתחום תשתיות הדאטה סנטר ואנבידיה את טכנולוגיות ה-AI המתקדמות שלה, וזאת כדי להציג תכנון-על לדאטה סנטרים התואם לדרישות החדשות של תחום טכנולוגי זה. התכנון מחדש של הדאטה סנטר מיועד להגדיר את התקנים לפריסה ותפעול של סביבות ותשתיות הדאטה סנטר, כך שיתמכו בטכנולוגיות ואפליקציות מבוססות בינה מלאכותית.

IT Technician Works on Laptop in Big Data Center full of Rack Servers. He Runs Diagnostics and Maintenance. מקור תמונה: שניידר אלקטריק.

כבר עתה ברור שאפליקציות AI דורשות יותר משאבים מאשר סביבות המחשוב המסורתיות, בדגש על כוח עיבוד גדול פי כמה מזה שהיה נהוג בעבר. הדבר מייצר מורכבויות חדשות בסביבות הדאטה סנטר, בדגש על עלייה בצריכת החשמל ואתגרים הנוגעים בקירור המערכות.

בשלב הראשון של שיתוף הפעולה שניידר אלקטריק תקדם תכנון-על לדאטה סנטרים שיותאמו ספציפית לצרכים של שימושי אנבידיה באשכולות מחשוב (clusters) המיועדים לשימושי בינה מלאכותית – כולל עיבוד מידע, יצירת סימולציות הנדסיות, אוטומציית תהליכי תכנון של מכשירים אלקטרוניים, פיתוח תרופות בסיוע של מחשוב, ובינה מלאכותית יוצרת. דגש מיוחד יינתן לשדרוג היכולות של הפצת חשמל בתוך אשכולות המחשוב, התאמת מערכות קירור מבוססות נוזלים, ונהלים להבטחת האמינות והיעילות של אשכול מחשוב עתיר פעילות.

תכנית הדאטה סנטר המפותחת על ידי שניידר אלקטריק תוכל לשמש בביצוע ההתאמות הנדרשות כדי לשדרג הן דאטה סנטרים קיימים, שיוכלו לתמוך תשתיתית בדרישות של הטמעת טכנולוגיות AI, אך גם דאטה סנטרים חדשים שנמצאים בשלבי בנייה או תכנון.

פנקאג' שארמה, סגן נשיא בכיר, חטיבת Secure Power ופעילות דאטה סנטר, בחברת שניידר אלקטריק: "באמצעות השילוב בין ההתמחות שלנו בעולמות הדאטה סנטר עם המובילות של אנבידיה בתחום טכנולוגיות ה-AI, אנו נסייע לארגונים להתגבר על מגבלות בתחום תשתיות הדאטה סנטר, ולהיפתח לפוטנציאל של עולם הבינה המלאכותית. שיתוף הפעולה שלנו עם אנבידיה מייצר את החיבור שיאפשר עתיד יעיל יותר, בר-קיימא, וכזה המתבסס על יכולות ה-AI".

יאן באק, סגן נשיא תחום Hyperscale & HPC בחברת אנבידיה: "באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם שניידר אלקטריק אנו נספק לתעשיית הדאטה סנטר של עידן ה-AI דיזיין תואם לדרישות – בשילוב עם טכנולוגיות הדור הבא של אנבידיה. ארגונים יוכלו לקבל את התשתית הדרושה כדי לממש את הפוטנציאל של ה-AI, ולקדם תהליכים של חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית בקשת רחבה של סקטורים ומגזרי פעילות".

About מאיר עשת

Check Also

רד האט משלבת GenAI בפורטפוליו הענן ההיברידי של החברה באמצעות Red Hat Lightspeed

שירות Red Hat Lightspeed ירחיב את יכולות ה-GenAI לפלטפורמות יישומי הענן ההיברידי וה-Linux המובילות בתעשייה …

נגישות