ההכרה ממחישה את המחויבות של Sitel Group למצוינות ולשיפור מתמיד המהווה את סימן ההיכר של תעשיית מיקור החוץ
מיאמי, 16 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):
Sitel Group®, אחת מספקיות מוצרי ופתרונות חוויית לקוח (CX) הגדולות בעולם, הודיעה היום כי היא זכתה להכרה ברשימת Best of The Global Outsourcing 100® שהופקה בידי IAOP®, האיגוד הבינלאומי של מקצועני מיקור חוץ הגלובליים, המתפרסם מדי שנה על ידי FORTUNE® Custom Projects.
"Sitel Group מתגאה באספקת פתרונות חוויית לקוח ברמה עולמית, ואנו גאים מאוד לקבל הכרה כמובילה במיקור חוץ גלןובלי זו השנה השש-עשרה ברציפות", אמר לורן אוברטי, מייסד, נשיא ומנכ"ל Sitel Group. "ההכרה המתמשכת הזו היא עדות להתמקדות הבלתי מעורערת שלנו ביצירת קשרים משמעותיים ולחדשנות ההולכת ומתפתחת שמבדלת אותנו".
Sitel Group, המונה למעלה מ-160,000 עובדים גלובליים ב-40 מדינות, מפגישה אנשים, נתונים וטכנולוגיה כדי ליצור חוויות משכנעות ללקוחות בכל התעשיות כולל שירותי בריאות, קמעונאות, פיננסים, ביטוח, טלקומוניקציה, נסיעות, אירוח ועוד. חברות מסתמכות על Sitel Group כדי לקבל פתרונות מותאמים עם חשיבה קדימה כדי להציע יותר מהציפיות של הלקוחות ולעודד נאמנות, תמיכה וביטחון.
רשימת מיקור החוץ הגלובלית ל-2022 מציינת את ספקיות שירותי מיקור חוץ והיועצים הטובים בעולם. רשימה זו מבוססת על קבלת פניות. השיפוט מבוסס על מתודולוגיית ניקוד קפדנית הכוללת סקירה בלתי תלויה בידי פאנל בלתי תלוי של לקוחות החברים ב-IAOP להם ניסיון רב בבחירת ספקי שירותי מיקור חוץ ויועצים עבור הארגונים שלהם.
"השנתיים האחרונות התגלו כמאתגרות ביותר בהיסטוריה הנוכחית, כאשר העולם כולו נאבק להתגבר על האתגרים הבריאותיים והכלכליים שמציבה מגפת COVID-19. כל ארגון בכל תעשייה חש בהשפעה", אמרה דבי האמיל, מנכ"לית IAOP. "לכן אנו גאים במיוחד בספקים וביועצים שנכללים ברשימת The 2022 Global Outsourcing 100® שהפגינו איכות מעולה ומצוינות בביצועים בתקופה חסרת תקדים. ברכות על ההכללה ברשימת הטובים ביותר בעולם".
אודות Sitel Group®
כאחת הספקיות הגדולות בעולם של מוצרי ופתרונות חוויית לקוח (CX), Sitel Group® מעצימה מותגים לבנות קשרים חזקים יותר עם הלקוחות שלהם על ידי יצירת קשרים משמעותיים המשפרים את ערך המותג. בהשראת החזון והמטרות הייחודיות של כל מותג, אנו שואלים "מה אם?" כדי ליישם את המומחיות שלנו ליצירת פתרונות חדשניים המפחיתים את מאמצי הלקוחות.
עם 160,000 אנשים ברחבי העולם – שעובדים מהבית או באחד ממרכזי ה-CX שלנו – אנו מחברים בצורה מאובטחת את המותגים האהובים ביותר עם הלקוחות שלהם יותר מ-8 מיליון פעמים בכל יום וביותר מ-50 שפות. הפתרונות שלנו מספקים יתרון תחרותי בכל נקודות המגע של הלקוחות, בין אם הם דיגיטליים או מבוססים עם שיחה קולית. התרבות עטורת הפרסים שלנו בנויה על יותר מ-40 שנות ניסיון מוביל בתעשייה ומחויבות לשיפור חוויית העובדים.
™+EXP מבית Sitel Group הוא פתרון גמיש עם יכולת מלאה לעבודה בענן, והוא נועד לפשט את אספקת שירותי ה-CX מקצה לקצה, תוך הגברת היעילות, האפקטיביות ושביעות רצון הלקוחות. +EXP יוצר אקו סיסטם חזק על ידי ניצול העוצמה של החיבור של חמש משפחות מוצרים.