שבת , אוקטובר 5 2024
Home > אחסון ואבטחת נתונים > איטרניטי ו- GigaSpaces משיקות שיתוף פעולה אסטרטגי

איטרניטי ו- GigaSpaces משיקות שיתוף פעולה אסטרטגי

חברת הדאטה מקבוצת אמן תשווק ותטמיע את פלטפורמת Smart DIH – פתרון הדור הבא להאצת חדשנות דיגיטלית של GigaSpaces בישראל, בהמשך להצלחתו בשווקי אירופה וארה"ב

חברת איטרניטי, מקבוצת אמן, וחברת GigaSpaces משיקות שיתוף פעולה אסטרטגי לשיווק והטמעה של פתרון הדור הבא להאצת חדשנות דיגיטלית בארגון. איטרניטי, המתמחה באינטגרציה לעולמות ה-BI והביג דאטה, תקדם ותטמיע את פלטפורמת Smart DIH (Digital Integration Hub) של חברת GigaSpaces, המאפשרת ניהול אחוד של נתונים בזמן אמת באמצעות רשת מידע בעלת ביצועים גבוהים וזמני תגובה מהירים.

אסף בר, מנכ"ל חברת איטרניטי. קרדיט צילום: גדי אוהד.

שיתוף הפעולה בין החברות יעמיק את הפעילות של GigaSpaces בשוק הישראלי, בהמשך להצלחתה בארה"ב ובאירופה, שם הטכנולוגיה שלה כבר מוטמעת בחברות-ענק בענפי הבנקאות, הפיננסים, התחבורה והתעופה. החברות צופות עליה משמעותית בנפח העסקאות בישראל במהלך 2022-2023.

אסף בר, מנכ"ל חברת איטרניטי אמר כי:"המהלך תואם במדויק את אסטרטגיית איטרניטי במהלך השנים, בה אנו מעמיקים את הפעילות העסקית שלנו עם טכנולוגיות חכמות כמו זו של GigaSpaces. שיתוף הפעולה יאיץ את הפעילות שלנו בשוק ויביא בשורה אפקטיבית נוספת ללקוחותינו ושותפינו העסקיים".

אורי קרשטיין, מנהל הפעילות של GigaSpaces בישראל אמר כי: "איטרניטי מובילה פרויקטי דאטה במגוון ארגונים מכלל ענפי המשק ומציגה קשרים מצוינים עם לקוחות, יכולות טכנולוגיות, ידע וניסיון מעמיק של מאות מומחי דאטה בכל שלבי הפרויקט ורמת שירות גבוהה".

עוד ציין קרשטיין כי " GigaSpacesרואה חשיבות רבה בפעילות בשוק הישראלי, המאופיין בחדשנות ותעוזה, ואף זכתה לאחרונה בפרויקט מרכזי בתהליך המודרניזציה של בנק לאומי. השותפות תרחיב את הפעילות שלנו בישראל, תגדיל את היקף המכירות ותאיץ את תכנית הצמיחה שלנו באזור".

אודות GigaSpaces

כחלוצה עולמית בטכנולוגיית ניהול נתונים בזיכרון (In-Memory), GigaSpaces מגדירה מחדש את עולם אחסון הנתונים התפעולי ומציגה את “פלטפורמת האינטגרציה הדיגיטלית"  (DIH – Digital Integration Hub) המובילה בשוק. פלטפורמת Smart DIH של GigaSpaces הינה פלטפורמת זמן-אמת אינטגרטיבית, המהווה מכפיל כוח עבור כל ארגון ששם לעצמו מטרה להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלו ולהשיק שירותים דיגטליים חדשניים בקצב גבוה, תוך קיצור סבבי הפיתוח והאינטגרציה של השירותים החדשים למסדי הנתונים המסורתיים של הארגון.

החברה הוקמה ופועלת בהרצליה, עם משרדי מכירות בארה"ב ובאירופה. מוצרי החברה משרתים ארגונים גדולים ומוכרים בעולם בתחומי הפיננסים, התעופה, הרכב והתעשייה. בין לקוחות החברה נמנים Bank of America,  Goldman Sachs, Morgan Stanley, Societe Generale, Credit Agricole American Airlines, CSX, וענקית הרכב הבינלאומית Stellantis (חברת-האם של פיז'ו-סיטרואן ופיאט-קרייזלר) ובנק לאומי, שגם הוביל את סבב ההשקעה האחרון בחברה באוקטובר 2021.

פלטפורמת Smart DIH הינה חלק ממשפחת המוצרים שלGigaSpaces , לצד פתרון Smart Cache עטור הפרסים המוטמע מזה שנים רבות אצל מאות לקוחות ברחבי העולם. לפרטים נוספים, ניתן לבקר באתר החברה: www.gigaspaces.com

About מאיר עשת

Check Also

קומוולט משיקה את ארכיון הקבצים והאובייקטים של מטאליק, המספק מענה לסיכונים והתאמה לרגולציה

הגישה של החברה לתחום הארכיון כשירות (Archive as a service) מציעה הגנת מידע מהימנה, חסכונית, …

נגישות