יום שלישי , יולי 2 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > רשות ניירות ערך מרחיבה את שיתוף הפעולה עם קינדריל

רשות ניירות ערך מרחיבה את שיתוף הפעולה עם קינדריל

במסגרת שיתוף הפעולה קינדריל הטמיעה ברשות פתרונות אוטומציה ו-IT  חדשניים שיסייעו לה לנטר ולהסדיר בצורה טובה יותר את המסחר בניירות ערך בישראל תוך הגנה על האינטרסים של המשקיעים

 רשות ניירות ערך הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם חברת קינדריל Kyndryl (NYSE: KD),  ספקית שירותי תשתיות ה-IT הגדולה בעולם, על מנת לקדם את תהליכי הליבה והמערכות שלה באמצעות פתרונות  IT ואוטומציה חדשניים.  במסגרת הפרויקט הוטמעו ברשות פתרונות אוטומציה ו-IT  חדשניים שיסייעו לה לנטר ולהסדיר בצורה טובה יותר את המסחר בניירות ערך בישראל תוך הגנה על האינטרסים של המשקיעים.

אורן הנר, סמנכ"ל מערכות מידע ברשות לני"ע. קרדיט יח"צ

כגוף המפקח על נכסים בשווי של למעלה מ-800 מיליארד דולר, רשות ני"ע מסדירה את הפעילות בשוקי ההון בישראל ומבטיחה שקיפות, הגינות והגנה על המשקיעים. דרך שמירה על האינטרסים של המשקיעים, ובאמצעות הסדרה ופיקוח על הפעילות הכוללת של מגזר קרנות הנאמנות, הרשות משפיעה על למעלה מ-6,000 תאגידים וגופים פרטיים.

שיתוף הפעולה בין רשות ני"ע לקינדריל החל לפני למעלה מעשר שנים במסגרתו קינדריל אחראית על התחזוקה והחדשנות השוטפת של מערכות הליבה והתהליכים ברשות לני"ע, תוך התמקדות בטכנולוגיות אירכוב מידע ופלטפורמות מסחר. במסגרת זו, ניתנת תמונה מקיפה על כל חברה הנסחרת בבורסה הישראלית. במסגרת הפרויקט הוטמעו כלים לאיחוד מידע מובנה ושאינו מובנה, ניהול סיכונים, התראות מותאמות אישית וכן אוטומציה וסטנדרטיזציה של טפסים – מה שמסייע לרשות לפקח ולהסדיר טוב יותר את פעילות הפיקוח על המסחר, תוך הגנה על האינטרסים של המשקיעים.

לאחרונה הושלמה מערכת פיקוח על חברות שירותי תשלום, ייזום בסיסי ומידע פיננסי. בנוסף, במסגרת הפרויקט לשיפור של התשתיות ואיכות אבטחת המידע ברשות, המערכת עברה שדרוג חומרה וכעת מתבצע תהליך שדרוג של מערכות ההפעלה והתשתיות האפליקטיביות לגרסאות המתקדמות של כל רכיבי המערכת.

כמו כן, לאחרונה בוצעה הוספה של מספר מודולים חדשים חשובים וגם שדרוג של המודולים הקיימים בארכיון הרשות. המערכת מכילה כלי לניהול המסמכים הפנימיים של הרשות וכ-20 אפליקציות פנימיות המשרתות את פעילות היום יומית של עובדי הרשות בכל התחומים.

"רשות ני"ע שואפת להיות שחקן מוביל בהטמעה ובשימוש בנתונים ובבינה מלאכותית. אנו מעמיקים את שיתוף הפעולה שלנו עם קינדריל, לנוכח הצורך בתעשייה לקידום אינטגרציה בענן והתמודדותה עם המורכבות של מודרניזציה של מערכות מדור קודם תוך שיפור אבטחת המידע. זאת, על מנת להבטיח שתמיד נהיה צעד אחד קדימה, ונוכל להפיק תועלת מלאה מאספקה ואפיון תשתיות ה- IT  המתקדמות ביותר", אמר אורן הנר, סמנכ"ל מערכות מידע ברשות לני"ע.  "השירותים שמספקת קינדריל נותנים מענה לצורך הקריטי ביכולות פיקוח ואינטגרציות מידע מתוחכמות במגזר המסחר הפיננסי."

"רשות ני"ע נהנית כעת מסביבת נתונים משודרגת וחלקה, המסייעת בשיפור קבלת ההחלטות והיעילות התפעולית", אמר דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל. "תפקידה של  קינדריל בתהליך זה חשוב ביותר מכיוון שבאמצעות השירותים שאנו מספקים, לא רק שאנו נותנים מענה לדרישות הטכנולוגיה הנוכחיות, אלא גם צופים ונערכים לאתגרים עתידיים, ומבטיחים שלקוחות כמו  רשות ני"ע ישמרו את מעמדם המוביל בתעשיות שלהם."

שיתוף הפעולה בין רשות ני"ע לקינדריל מחדד את מחויבותן ההדדית לקידום יעדי טרנספורמציה דיגיטלית, אימוץ טכנולוגיות מקוריות בענן ושילוב בינה מלאכותית באפליקציות. יכולות אלו הן קריטיות להתמודדות עם האתגרים בהווה, ולעמידה ביעדים אסטרטגיים, בכללם שדרוגי תשתית מקיפים ואמצעי אבטחה דיגיטליים משופרים.

אודות קינדריל

קינדריל (NYSE: KD) הינה ספקית שירותי תשתית ה-IT הגדולה בעולם, המשרתת אלפי לקוחות ארגוניים בלמעלה מ-60 מדינות. החברה מתכננת, מקימה, מנהלת ומחדשת את מערכות המידע המורכבות והקריטיות לביצוע-משימות, שהעולם תלוי בהן מדי יום. למידע נוסף, בקרו בכתובת: http://www.kyndryl.com

About מאיר עשת

Check Also

מידעטק השלימה פרוייקט להטמעת מערכת ERP בחברת הבנייה והתעשייה רמט בהיקף של 1.5 מיליון ₪

הפרוייקט בוצע במקביל לעלייה במאות אחוזים בייצור מיגוניות בעת מלחמה, ובצל גיוסם של רבים ממנהלי …

נגישות