שבת , מאי 4 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > לאור הצלחת הטמעת Layer7 API Gateway מבית Broadcom בפרויקט שדרת המידע:

לאור הצלחת הטמעת Layer7 API Gateway מבית Broadcom בפרויקט שדרת המידע:

NESS סיימה הטמעה של הפלטפורמה גם במשרד המשפטים;

המעבר יוביל לחיסכון של מאות אלפי שקלים בשנה, רק על סעיפי רישוי וחומרה

ששון סופרי, סמנכל מערכות המידע, משרד המשפטים. קרדיט יח"צ

פרויקט "שדרת המידע", פרויקט המהווה את תשתית העברת המידע בין משרדי הממשלה והרשויות באופן מאובטח ביותר, החל לפעול בתחילת 2019 כאשר חברת NESS מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל מהמובילות בישראל, זכתה בין הייתר במכרז פומבי עם פתרון תשתית להעברת המידע בין משרדי הממשלה והרשויות באופן מאובטח ביותר.  זאת באמצעות מערכת Layer7 API Gateway של חברת Broadcom (לשעבר CA).

לאור הצלחת הטמעת המערכת, הפעילות הטכנולוגית השוטפת ושביעות הרצון הגבוהה מחוויית המשתמש, משרד המשפטים החליט על רכישה של פתרון Layer7 API Gateway אשר הוטמעה לסביבת ה- ESB, הסביבה הפנימית של המשרד, במטרה לספק למשרד מתודולוגיית עבודה אחידה והחלפת המוצר הקיים.

בנוסף לפרויקט העברת השירותים למערכת החדשה של Layer7 API Gateway, המשרד השמיש גם את יכולות הניטור שאותה הוא היה נדרש להציג. במסגרת זו, הוטמעו שתי מערכות עיקריות במשרד: שימוש במערכת הניטור Broadcom Application Monitoring אשר מנתחת את המכונות הקיימות בסביבת ה- ESB של משרד המשפטים וכן במוצר נוסף Elasticsearch אשר מייצא את כל המטריקות וה-Traffic Log ומציג את המידע בצורה נוחה וידידותית כך שמתקבלות התראות בעת הצורך.

במהלך השנה האחרונהNESS  ליוותה את משרד המשפטים בביצוע  המעבר למערכות, כאשר נכון להיום, הועברו למעלה מ-150 שירותים למערכת בייצור ובקרוב מאוד יעלו גם השירותים החיצוניים המיועדים לממשקים מול בנקים וגופים חיצוניים עמם עובד משרד המשפטים.

זהר פרל, מנהל חטיבת Broadcom בקבוצת NESSPRO. קרדיט יח"צ

הטכנולוגיה החדשה שמשרד המשפטים פיתח על בסיס המוצר של NESS, self service, מאפשרת תצורת עבודה מודרנית יותר ומעניקה עצמאות למפתחים בכך שהם יכולים להעלות ולהגר שירותים בעצמם. כמו כן, המעבר בין ה- DATA POWE ל- LAYER7, חוסך עליות בשל המעבר לשרתים וירטואליים במקום פיזיים ויכול להוביל לחיסכון של מאות אלפי שקלים בשנה רק על סעיפי רישוי וחומרה. באופן כללי, מדובר במוצר פשוט יותר לתפעול בהשוואה למוצר הוותיק של IBM שהיה ברשות משרד המשפטים.

לדברי ששון סופרי, סמנכל מערכות המידע, משרד המשפטים: "מימוש פרויקט שדירת המידע הממשלתית במשרד המשפטים עם מוצר Layer7 API Gateway הביא לחסכון כספי בהוצאה של מאות אלפי שקלים בשנה ושיפר את יכולות הניטור והתגובה על השירותים שהמשרד מנגיש לאזרחים, מודה לחברת נס על השותפות והסיוע בפרויקט החשוב."

לדברי זהר פרל, מנהל חטיבת Broadcom בקבוצת NESSPRO: "כשותפים מלאים של משרד המשפטים, אנו מודים למומחי המשרד על האמון והבחירה בפתרון Broadcom. הדגש המרכזי בפתרון היה להטמיע את היכולות של המערכות השונות בסביבות הפנימיות של המשרד כך שתהיה תאימות בין הסביבות (שדרת המידע ו- esb) ולקבל את היכולות המובילות של המוצר. בנוסף, להבטיח חוויית משתמש חדשנית וידידותית יותר לעובדי המשרד, אשר משלימה באופן הוליסטי את פרויקט שדרת המידע, ומרחיבה את היכולות שהמשרד צבר בזכות הפרויקט. אנו נמשיך ללוות את משרד המשפטים בכל צורכיהם המקצועיים לטובת מיצוי אופטימאלי של יכולות הפתרון"

 

About מאיר עשת

Check Also

NESS ועיריית תל אביב השלימו בהצלחה את אחד הפרויקטים המשמעותיים בארץ של מעבר למערכת SAP S/4HANA

מדובר בפרויקט רחב היקף מבחינת כמות המשתמשים והוא מוערך במיליוני ש"ח חברת NESS מקבוצת חילן, …

נגישות