יום שישי , מאי 3 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > מידעטק משיקה לקבוצת לפידות אתר מכירות דיגטלי היקף הפרויקט הינו מאות אלפי שקלים

מידעטק משיקה לקבוצת לפידות אתר מכירות דיגטלי היקף הפרויקט הינו מאות אלפי שקלים

חברת מידעטק פיתחה לקבוצת מוצרי הבריאות לפידות אתר קטלוג ומכירות דיגיטלי שיציג למגוון לקוחות הקבוצה את שלל השירותים שלה, ביניהם מוצרי אופטיקה, פארמה ומכשור רפואי. בשלב ראשון משרת האתר את הלקוחות העסקיים הקיימים (B2B) ובעתיד ייתכן וישרת לקוחות פרטיים. הפרויקט, שהוטמע באמצעות מערכת Priority, עלה לאוויר בפברואר האחרון לאחר שמונה חודשים, ועלותו מוערכות במאות אלפי שקלים.

טרם בניית האתר החדש, הארגונים שמזמינים מוצרים ושירותים מלפידות נאלצו לעשות זאת באמצעות טכנולוגיה ישנה בערוצי מכירות לפי חטיבות מוצרים, בהן כל קטגוריה הייתה מוצגת בהפרדה בפלטפורמה ייעודית, ללא תמיכה במובייל או בתשלום באשראי ובעיקר מבלי שסיפקו חווית לקוח נוחה ויעילה. בלפידות חיפשו ליישם פתרון הוליסטי לכל ערוצי המכירות שלהם בכל התחומים, תוך מתן חוויית רכישה איכותית שיש לכל לקוח בכל אתר אינטרנט בו הוא מבצע רכישות כיום. המטרה הייתה להנגיש את השירותים והמוצרים של לפידות באמצעות פלטפורמה פשוטה, נוחה לשימוש, יעילה וגם מעוצבת וויזואלית באופן חדשני ונעים לעין.

אורי בן צבי, מנהל מערכות מידע בקבוצת לפידות

האתר שנבנה מציג מידע מעודכן כל העת על כל מוצרי הקבוצה בחלוקה על פי קטגוריות השירותים שהיא מספקת, בפלטפורמה אחת. מעבר לנראות ונוחות השימוש, האתר מציג את כל המידע האינפורמטיבי שהחברה הרוכשת עשויה להתעניין בו, כמו הצגת זמינות במלאי, פרטים טכניים ומחיר, וכן מאפשר מגוון פעולות רחבות באופן עצמאי, כמו מילוי טופס הזמנה ובירור סטטוס עדכני שלה בכל שלב נתון לאחר הרכישה. השירות החדש למעשה מבטל את המערך המסורבל שפעל קודם לכן, במסגרתו הארגונים הרוכשים היו צריכים לנהל חלק ניכר מתהליך הרכישה באופן טלפוני מול נציגי שירות. בנוסף, מידעטק סייעה ללפידות להוסיף אלמנטים שיווקיים על גבי הפלטפורמה החדשה, דוגמת באנר לקידום מוצרים והצגת שירותים חדשים שעשויים לעניין את הלקוח.

במסגרת הפרויקט מידעטק למעשה הרחיבה את השימוש בפלטפורמת Priority שאיתה כבר עבדה לפידות, כאשר כל העובדים ב"בק אופיס" לא נדרשו לבצע שום שינוי בשגרת העבודה הרגילה שלהם. השינוי היחידי שבא לידי ביטוי הוא התצוגה הסופית שמוצגת לארגונים להם מציעה לפידות שירותים ומוצרים. כלומר, כל ההתנהלות הרגילה של העובדים משוקפת כעת באופן אוטומטי בתוך האתר החדש עם כל הפיצ'רים והחידושים שנבנו לתוכו. בתוך כך, אם בעבר כל שינוי שהיה צריך לבצע במערך קטלוג המוצרים היה לוקח זמן רב וכרוך בעלות גבוהה, היום זמן ההגעה לשוק הוא מידי והרבה יותר זול.

אחת המורכבויות המאתגרות ביותר איתם התמודדו הצוותים הטכניים בפרויקט הזה הוא איחוד כל הפעילות המבוזרת של לפידות לכדי מערכת אחת. לכל חטיבה בלפידות יש עולם תוכן אחר והתנהלות עסקית שונה והיה צריך למצוא מכנה משותף שיתאים לכולם. בתוך כך, הייתה חשיבות מהותית ליצירת התאמות ספציפיות עבור הצרכים של כל חטיבה, כמו למשל פתיחת מערך להגשת הצעת מחיר עבור חטיבת הפארמה.

האתר החדש משמש כיום את מגוון הלקוחות העסקיים של לפידות שמונים בין היתר בית חולים ומרכזים רפואיים, בתי מרקחת, מכוני מחקר, אוניברסיטאות וחנויות אופטיקה.

אורי בן צבי, מנהל מערכות מידע בקבוצת לפידות, אמר: "בתכנון האתר עם מידעטק שמנו דגש על נוחות למשתמש, קלות תפעולית, תמיכה בכל מכשיר או מערכת הפעלה, מהירות תגובה, רגולציה ואבטחת מידע. פרויקט זה הוא פרי של עבודה מתמשכת שאנחנו מיישמים במערכות המידע של לפידות בשנתיים האחרונות על מנת לייצר התחדשות דיגיטלית ובניית פתרונות רוחביים לכלל הקבוצה, וזו רק ההתחלה".

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. קרדיט: עמרי מירון

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אמרה: "קבוצת לפידות מצטרפת למגוון רחב של ארגונים שמלווה מידעטק במעבר לשירותים דיגיטליים איכותיים ויעילים יותר. זו מגמה שאנחנו רואים בשנים האחרונות שקיבלה תאוצה גדולה הרבה יותר בתקופה הקורונה. מידעטק המתמחה הן ביישום Priority והן בפיתוח פתרונות דיגיטליים ואתרי WEB הביאה ללפידות נסיון מקצועי רב המשלב את שני התחומים והיישום המקצועי שלה הוא קריטי להצלחת כל ארגון שרוצה להמשיך ולהתקיים במרחב הווירטואלי".

אודות מידעטק

מידעטק, שנרכשה על ידי מטריקס בשנת 2019, הוקמה ב-1993 ומאז מתמחה ביישום מערכת ה-ERP Priority ובפיתוח פתרונות נוספים בסביבת היישום של Priority.
השירותים הניתנים על ידי מידעטק הינם אפיון תהליכים עסקיים וגיבוש פתרון מתאים, תוך עמידה בלו"ז ובתקציב הלקוח, פיתוח התאמות ייחודיות ללקוח, הסבת נתונים ממערכות קודמות, יצירת ממשקים למערכות משיקות כולל מערכות בקרה וזמן אמת, הכשרת משתמשים והעברת ידע ללקוח וכן מתן תמיכה באמצעות Help Desk.
מידעטק מאפשרת ללקוחותיה לקבל פתרון הוליסטי ביישום מערכת ה-Priority תוך לקיחת אחריות כוללת ומתן שירותים נילווים כגון DBA ,System ואירוח של מערכת ה-Priority בענן. מידעטק הינה החברה הגדולה ביותר המיישמת מערכת Priority והינה שותף זהב היחיד של חברת Priority Software. כחלק מהניסיון שצברה ביישום ה-Priority בקרב כ-1,000 לקוחות, פיתחה מידעטק מודולים נוספים המשולבים במערכת ה-Priority באינטגרטיביות מלאה אשר נשמרים בשדרוג המערכת, וכן פתרונות משלימים דוגמת אפליקציות ואתריWEB  על גבי מערכת ה-Priority.

About מאיר עשת

Check Also

NESS ועיריית תל אביב השלימו בהצלחה את אחד הפרויקטים המשמעותיים בארץ של מעבר למערכת SAP S/4HANA

מדובר בפרויקט רחב היקף מבחינת כמות המשתמשים והוא מוערך במיליוני ש"ח חברת NESS מקבוצת חילן, …

נגישות