יום שישי , מרץ 29 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > מלם תים סיימה פרוייקט במשרד הכלכלה והתעשיה לאיחוד והעברת חוות השרתים של המשרד לירושלים

מלם תים סיימה פרוייקט במשרד הכלכלה והתעשיה לאיחוד והעברת חוות השרתים של המשרד לירושלים

עלות הפרוייקט – מאות אלפי שקלים

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל אגף מיקור חוץ במלם תים. צילום ענבל מרמרי

קבוצת ה- IT והאינטגרציה מלם תים סיימה פרוייקט במשרד הכלכלה והתעשיה, לאיחוד שתי חוות השרתים של המשרד מירושלים ומתל אביב והעברתן לחוות שרתים חדשה בהר חוצבים, ירושלים. עלות הפרוייקט – מאות אלפי שקלים.

מירי מישקובסקי, מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע, במשרד הכלכלה והתעשייה: "הפרויקט שהתנהל בשני שלבים, מנוהל על ידיCTO  האגף, דודי שמואל וחטיבת תשתיות מלווה על ידי צוות מחברת מלם תים, בוצע לאורך כל שלביו, משלב מיפוי הסביבות, התכנון וההכנות ועד שלב המעבר וסיום הפרויקט, על הצד הטוב ביותר. ברצוני להודות ולהביע את הערכתי הרבה לחברי הצוות. העבודה בוצעה על ידם במקצועיות, יסודיות ואדיבות לכל אורך ביצוע שלבי הפרויקט וללא ספק הם מהווים חלק משמעותי מהצלחתו".

אריאל אברג'ל, סמנכ"ל אגף מיקור חוץ במלם תים: "אנו שמחים על סיומו המוצלח של פרוייקטData Center Relocation, להעברת האתר של משרד הכלכלה והתעשייה לחוות השרתים הממשלתית בהר חוצבים. הפרוייקט אשר ארך כעשרה חודשים וישמש את אלפי עובדי המשרד, כלל בנוסף למיפוי והתכנון גם את פירוק הציוד משני האתרים, הובלה מיוחדת, הרכבה, חיווט והפעלה, עד לחזרה לפעילות מלאה. המעבר לאתר החדש יאפשר ללקוח ניהול אחוד, תוך נוחות והתייעלות בכל הרבדים. מלם תים נבחרה בזכות היותנו חברה עתירת ידע וניסיון בפרוייקטים רבים של העברת אתרים מסוג זה, בכל סדרי גודל וכן לאור המחיר הנח שהיצענו". 

About מאיר עשת

Check Also

קבלת נתונים בזמן אמת: מטריקס שידרגה את מערכת איסוף המידע לבחירות המוניציפליות עבור משרד הפנים

ביום הבחירות המוניציפליות נעשה שימוש במערכת Microsoft Dynamics ששדרגה מטריקס עבור משרד הפנים ו-25,0000 עובדי …

נגישות