מערכת ה CRM תאפשר לנהל טוב יותר את מערך השיווק והמכירות
חברת אברא ABRA)) המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, הטמיעה בחברת א.ל פילטר מערכת סיילספורס – מערכת CRM, לניהול קשרי לקוחות הכוללת שיווק, מכירות, ניהול לקוחות וניהול פרויקטים. היקף הפרויקט מאות אלפי שקלים.
א.ל פילטר היא חברה יצרנית גלובלית, עם 3 מפעלים ברחבי העולם – ארה"ב, אירופה וסין. החברה מייצרת פילטרים גנריים של אוויר ושמן עבור תעשיות רכב בעיקר וגם עבור לקוחות מתחומים נוספים.
סיילספורס מחליפה מערכת לגסי ישנה ששירתה את תהליכי פיתוח המוצרים והצעות ללקוחות. מערכת הסיילפורס שהוטמעה בארגון תאפשר לחברה לנהל את מערך המכירות בצורה יעילה וחכמה יותר. לדוגמא: ניהול התקשורת השיווקית ומדידת הצלחה; ניהול תהליכי מכירה מול הלקוחות; יכולת בקרה לגבי התחייבויות והסכמי מסגרת.
גם בהיבט ההנדסי, המערכת תאפשר התייעלות באמצעות יכולת שקיפות לכלל הארגון שתיתן ראייה רחבה לגבי תהליך בחינת ייצור של פילטר חדש. מדובר בתהליך מולטי דיסציפלינרי הכולל מעורבות של מספר מחלקות בארגון – שיווק, הנדסה, פטנטים, משפטי ומכירות. המערכת תאפשר לבחון בהיבט הכלל מערכתי האם יש יכולת לייצר את הפילטר והאם הייצור משתלם לארגון. הפלטפורמה המשותפת לכל המחלקות תאפשר שקיפות וקבלת החלטות מושכלת באמצעות דטה חכם. כך לדוגמא יהיה ניתן לבחון אם יש בקשה דומה מלקוח אחר ולייעל תהליכים לשני לקוחות במקביל, האם יש התחייבויות קודמות שנוגדות את ההזמנה הנוכחית ועוד. תועלת נוספת שמעניקה המערכת היא קיצור תהליך מחודשים לשבועות בודדים.
איל זרנקין, מנהל חטיבת הסלייספורס, אברא: "לאברא נסיון עשיר ביישום מערכות מסוג זה, עם מתודולוגיות עבודה מוכחות המבטיחות ללקוח שקט נפשי וביטחון בהצלחת תהליך ההטמעה. מערכת הסיילספורס מעניקה ללקוחותינו ערך מוסף רב. המערכת שאנחנו מציעים ללקוח היא מתוך ראייה אסטרטגית הודות לעובדה שאברא הינה גוף גדול ומקצועי, המשלב בין ייעוץ ופיתוח ויישום פרויקטים".
רועי חמצני סמנכ"ל מערכות המידע ב AL : "החלפת מערכת ליבה בארגון זה תמיד אתגר גדול .מעבר למחלקת הIT שיתוף פעולה נכון בין כלל הגורמים הצליח לייצר פרויקט מהיר ומוצלח. ועכשיו נוכל ליישם שיפורים והתייעלות לתהליכים ששנים נשארו סטטיים בגלל אילוצי מערכת".
אודות אברא
אברא מתמקדת ביצירת חברת טכנולוגיית מידע המתמחה ביישום מערכות בתחום ניהול המידע הארגוני ע"י שימוש בפתרונות חדשים ובטכנולוגיות חדשות. החברה השלימה עד כה רכישה של 7 חברות: אורנטק, אורנביט, פרודוור , P2C, הירולו, NeWay וענאגל. כל החברות שנרכשו הוטמעו באברא ומהוות כיום חטיבות פעילות בתחומי: פתרונות מיקרוסופט, Salesforce, ייעוץ ומימוש אסטרטגיה, ענן Azure, ופיתוח Web.