עדיה צוק מחברת המילטון: "הטרנספורמציה הדיגיטלית שלנו מקצה לקצה התחילה והסתיימה תוך שבועיים"
קבוצת המילטון נוסדה בישראל בשנת 1990 והפכה לאחת החברות המובילות בישראל בתחום הייבוא, השיווק וההפצה של מוצרי חשמל לבית, גדג'טים, סמרטפונים, טבלטים וקטגוריות מוצר נוספות המוצעות על ידי מותגי בינלאומיים כמו Xiaomi, Sansui, Midea ועוד.
במשך עשרות שנים הקימה החברה ותחזקה בעצמה תשתית מחשוב מקומית שכללה 8 שרתים שהריצו אפליקציות מגוונות וביניהן: ERP, מערכת ניהול מחסן, מערכת קופות, מערכת סוכני שטח, מערכת BI ושרתי Windows וקבצים. המערכות הללו הניעו תהליכי עבודה של כ-150 עובדי החברה: מנהלים, עובדים אדמיניסטרטיביים, מחסנאים ומלקטים, סוכני שטח, עובדים ב-5 חנויות החברה ועוד. למפיצי החברה ולאלפי החנויות המוכרות את מוצריה ניתנה גישה למערכת ה-ERP לצורך ביצוע הזמנות ותשלומים.
התרחבותה המואצת של המילטון חייבה השקעות מתמשכות בתחום המחשוב ועם השנים הפכה תשתית המחשוב והתקשורת למעמסה כספית וניהולית שהכבידה על החברה ושאבה קשב ומשאבים ניהוליים הולכים וגדלים. כל העת נדרשו רכישות של ציוד חדש, תיקונים ושדרוגים של השרתים ומרכזיית התקשורת הפיסית, מאבק תמידי לאבטחת סייבר, עדכוני תוכנה, פעולות גיבוי ואחסון, התמודדות עם נפילות חשמל ואתגרים רבים נוספים.
"המילטון החליטה לעבור לחזית הטכנולוגיה כדי לתמוך בצמיחה המואצת, להתמקד בלבה העסקית ולהשתחרר מהעיסוק הבלתי פוסק והתובעני בתשתית המקומית שלנו", מסרה גב' עדיה צוק, מנהלת מערכות מידע בקבוצת המילטון. "בחרנו בקבוצת Y-tech כדי לעבור לתצורת ענן פרטי בחוות השרתים שלה בתהליך שהתגלה כיעיל ואפקטיבי. המעבר לענן בוצע במסגרת פרויקט אסטרטגי שמובילה החברה במסגרתו הוטמעו מערכת ERP Priority, מערכת WMS לניהול מחסן ממוחשב וכן מערכות ותשתיות נוספות, זאת במטרה לשפר את התמיכה של מערך ה-IT בצמיחה העסקית המהירה של החברה. הפרויקט עמד ביעדי הלו"ז והתקציב וכבר עכשיו, כחודש מהעלייה לאוויר, אנו מתחילים לקטוף את פרותיו."
Y-tech, שנוסדה בשנת 2005, על ידי תומר שוייצר, מתמחה בניתוח, אפיון, בניה ויישום פתרונות מחשוב ו- ITמתקדמים תוך שילוב אינטגרטיבי של עולמות הענן והתקשורת לבניית מערך טכנולוגי מקצה לקצה המותאם באופן מדויק לצרכים ולמאפיינים של כל לקוח. הפתרון מקיף תשתיות IT, פתרונות תקשורת (כ-ISP מאושר על ידי משרד התקשורת) תשתית כשירות ענן IaaS (Infrastructure as a Service) רשת תקשורת כשירות ענן – NaaS (Network as a Service), בתצורות של ענן פרטי ווירטואלי ועוד. שירותי הענן מאובטחים באמצעות חבילת אבטחת הסייבר CyberRing שהשיגה עד כה רמה של 100% בזיהוי ובלימה של מתקפות מסוגים שונים. כן מפעילה החברה מרכז בקרה משוכלל הפועל 24×7 המשלב מערכות בקרה מתקדמות לתשתיות (NOC) ולאירועי אבטחה וסייבר (SOC) שעוקב אחר כל רכיבי הפתרונות של הלקוחות באתריהם ובענן ומבטיח תגובה מהירה לכל בעיה באמצעות מענה אוטומטי ו/או אנושי.
שי גינדי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות בקבוצת,Y-tech מסר: "Y-tech הקימה עבור המילטון מערך מחשוב שלם בתצורת ענן פרטי ווירטואלי הכולל מרכזיית תקשורת בענן, שרתי קבצים, בסיסי נתונים ואפליקציות המריצים בענן את כל התוכנות הארגוניות של המילטון כולל ERP של Priority, תוכנת הקופות של ווריפון, מערכת Power BI של מיקרוסופט, מערכת WMS לניהול מחסן ממוחשב מבית Priority, מערכת סוכני שטח ופורטלים ארגוניים.
עדיה צוק מחברת המילטון: "Y-tech ניהלה עבורנו טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה שהסתיימה תוך שבועיים בלבד בתהליך יעיל ומקצועי. אין לנו ספק, שהניסיון הגדול שלהם בהגירת עסקים לענן תרם להצלחת המהלך שלנו. המעבר לענן של Y-tech שחרר אותנו מהכבלים של המחשבים והשרתים וסיפק לנו גמישות עסקית מלאה להגדיל או להקטין עומסים תוך שניות בהתאם לצרכים עונתיים האופייניים לשוק מוצרי הצריכה האלקטרוניים".
עדיה מוסיפה כי "התמיכה המקצועית השוטפת 24×7 של Y-tech מבטיחה עבודה רציפה ללא כל חשש מנפילות והשבתות שגורמות לנזק כספי אדיר ועובדי החברה מקבלים מענה מידי לכל פניה שלהם למוקד השירות של Y-tech. תשתית הענן והנתונים מוגנים באמצעות מערכות CyberRing ומרכז הסייבר המאויש במומחי הסייבר של Y-tech. יתרה מכך, הסניפים מקושרים ישירות לשרתים בענן דרך מערך התקשורת של Y-tech ללא מעבר באינטרנט – והדבר מספק שכבת הגנה נוספת לכלל המערכות והנתונים הרגישים של לקוחותינו".