יום שלישי , נובמבר 26 2024
Home > חדשות > עסקי IT בישראל > חברת טלאול הטמיעה מערכת מתקדמת לניהול מוקדים של Avaya, המאפשרת עבודה מן הבית ומשפרת את חויית הלקוח

חברת טלאול הטמיעה מערכת מתקדמת לניהול מוקדים של Avaya, המאפשרת עבודה מן הבית ומשפרת את חויית הלקוח

הפרויקט שבוצע על ידי חברת מיטווך מאפשר לציוותי המוקדנים של טלאול לתת שירות במגוון אמצעי תקשורת בו זמנית

רמי ערוסי, מנכ"ל טלאול. צילום חן ניסן לידר

חברת מיטווך השלימה לאחרונה פרויקט בחברת טלאול, שבמסגרתו הוחלפו מערכות ניהול ותפעול המוקדים הטלפוניים הישנות של טלאול לטכנולוגיות  חדשות ומתקדמות של חברת Avaya, אשר משפרות האינטראקציות החיוביות עם הלקוח במגוון ערוצי התקשרות באמצעות שירות תלוי-הקשר (קונטקסטואלי), הנשען על המידע במערכת. בנוסף, בעידן הקורונה המערכת ומאפשרת למוקדנים של טלאול לראשונה לעבוד מן הבית באופן פשוט ומאובטח.

חברת טלאול מספקת כיום שירות מיקור חוץ לתפעול מאות מוקדים ושירותים רבים נוספים. החברה פועלת באמצעות 16 אתרים ברחבי ישראל ומעסיקה 2,000 עובדים. 

עד לאחרונה פעלו בטלאול מערכות מדור ישן, אשר אפשרו לאנשי המוקד לעבוד מן המשרדים בלבד ללא אפשרות נוחה לעבודה מן הבית. השדרוג למערכות Avaya חדישות יאפשר הפעלת פונקציות רבות ומתקדמות, ובנוסף לכך יוכלו המוקדנים לעבוד מרחוק, תוך אפשרות ניהול, בקרה וניטור מרוחקים.

המערכת החדשה, מדגם :Avaya aura Contact Center משרתת כיום כ- 1,000 עובדי מוקד, וכן את מנהלי המשמרת. בעתיד הקרוב צפויה הרחבה של המערכת למוקדי שירות נוספים. החיבור מהבית מבוצע ללא התקנה מיוחדת כלשהי באמצעות קו אינטרנט, מחשב או טאבלט, ודפדפן בלבד. המוקדנים והמנהלים מקבלים גישה מלאה מרחוק למערכות ניהול ותפעול המוקד. היקף העסקה מוערך ביותר ממיליון ש״ח.

 Avaya aura Contact Center פועלת בארכיטקטורתSIP , המאפשרת תקשורת IP אחודה ומאובטחת בערוצי תקשורת שונים (Omnichannel), ומתאימה ליצירת חווית לקוח ברמה גבוהה בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית. המערכת כוללת בין היתר מידע עשיר שמקבל המוקדן לפני ובמהלך השיחה, אפשרות לצ'אט עם המנהלים, חייגן אוטומטי על פי רשימות שהוזנו למערכת, פונקציית Call Back וכן אפשרויות ניתוב שיחות (IVR), במקביל לחיבור למגוון ערוצי התקשורת. המערכת של Avaya מתממשקת למערכת הקלטת השיחות WFO של ורינט (שותף OEM של אוויה), כך שכל השיחות ניתנות להקלטה ולבקרת איכות. מנהלים יכולים להאזין לשיחות און ליין ,או לשיחות מוקלטות, וכן להגדיר את ההרשאות ואת המשתמשים באופן עצמאי.

שגיא יוסף. צילום חן ניסן לידר

לדברי רמי ערוסי, מנכ"ל טלאול, "טלאול מפעילה כיום מוקדי מכירה, מידע, תמיכה טכנית , שירות לקוחות, שירותי משרד אחורי, ומוקדים רב ערוציים מגוונים עבור מאות ארגונים מכלל מגזרי המשק. מערכת הקונטקט סנטר הישנה שודרגה והיא כוללת כיום פונקציות הקיימות במערכות מתקדמות, הן למוקדים והן למנהלים. הטריגר העיקרי לשדרוג המערכת היה מגבלת הקורונה והצורך למתן יכולות לעבודה מרחוק. המערכת החדשה הוקמה בזמן קצר תוך המשכיות עסקית. עבור טלאול מדובר בשינוי גדול המגלם בתוכו פוטנציאל רחב להעסיק עובדים במוקדי השירות שלנו בכל אזור בארץ, ללא תלות בקרבה למשרדים".

שגיא יוסף, סמנכ"ל מערכות המידע של טלאול, הוסיף: "טלאול מעניקה שירותים למגוון רחב של חברות וארגונים עם צרכים שונים. מערכת Avaya aura Contact Center מהווה עבורנו קפיצת מדרגה גדולה. המערכת החדשה תומכת ביכולות מתקדמות ומאפשרת מתן מענה מלא ומתקדם לצרכי הלקוחות שלנו. חווית הלקוח השתפרה בצורה ניכרת והכלים המתקדמים מאפשרים חיסכון רב בזמן מוקדן, שביעות רצון הלקוח ומתן מענה במגוון ערוצים. הפתרון מאובטח מקצה לקצה ועומד בסטנדרטים מחמירים".

לדברי שי עטיה, מנהל המכירות בחטיבת התקשורת של מיטווך, "טלאול מהווה דוגמא לארגון המפעיל מאות מוקדים שונים עבור ארגונים רבים במשק הישראלי, הנדרשים לספק ללקוחותיהם רמת שירות גבוהה ביותר ,בזמינות מלאה ובשרידות מלאה. טלאול ולקוחותיה ייהנו מהיכולות המגוונות של המערכת לאורך שנים רבות. בחודשים האחרונים זיהו בטלאול את מורכבות העבודה מרחוק, ומהרגע ששודרגה המערכת לפתרון החדיש של Avaya ניתן לעבוד מרחוק באופן מלא  באמצעות מחשב ודפדפן". 

אודות Avaya

עסקים מצליחים בזכות החוויה שהם מספקים ובכל יום מיליוני חווית ניתנות באמצעות תאגיד Avaya. Avaya מעצבת את הדור הבא של סביבת העבודה באמצעות חדשנות ושותפויות, המספקים יתרונות רבים ומשמעותיים לעסקים. פתרונות התקשורת מבוססי הענן של החברה והאקו-סיסטם של יישומי ריבוי עננים מעצימים את חווית הלקוחות והעובדים, הזוכים לחוויה פרסונלית וחכמה ללא מאמץ.

אוויה ישראל פועלת באמצעות אגף עסקי ומרכז פיתוח. לאוויה לקוחות בכל ענפי המשק, להם מספקת אוויה פתרונות תקשורת אחודה (UC), פתרונות לקונטקט סנטר, ופתרונות לועידות וידאו, שיחות ושיתוף ידע.

אודות חברת מיטווך

י.א. מיטווך היא חברת טכנולוגיות מידע הפועלת בארץ מזה שנים רבות והינה מהראשונות והמובילות  את התחום בארץ.  מיטווך היא המפיצה הבלעדית של התאגידים NCR ו-Teradata  בישראל ופועלת כשותף עיסקי  בכיר של AVAYA  למעלה  מ- 20 שנה. החברה מתמחה בפתרונות מיחשוב ייעודיים וכלליים, בפתרונות לשירות עצמי, בפתרונות מחסני נתונים ואנליטיקה, ובפתרונות תקשורת – על מרכיביהם השונים. למיטווך מסורת רבת שנים של מחוייבות לאיכות ומצויינות, ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בבריאות, בקמעונאות ועוד.

לפרטים נוספים: fkantor@avaya.com http://www.avaya.com

About מאיר עשת

Check Also

תנו לרובוטים לעבוד: מערכות רובוטיות חכמות של LMT יסייעו לדיאטניות במרכז הרפואי קפלן לשמור על משטר המזון של החולים

פרויקט ראשוני מסוגו בישראל להזנת חולים יצא השבוע לדרך במרכז הרפואי קפלן. במסגרת המיזם, בהובלת …

נגישות