יום רביעי , יולי 3 2024
Home > חדשות > עסקאות > HPE  ישראל וחברת סרברז חותמות על מזכר הבנות לתמיכה בשירותי הענן ההיברידי של HPE – HPE GreenLake Cloud.

HPE  ישראל וחברת סרברז חותמות על מזכר הבנות לתמיכה בשירותי הענן ההיברידי של HPE – HPE GreenLake Cloud.

 באמצעות הצעת שירותי  Co-Location בחוות השרתים המוקמת על ידי סרברז

סרברז כפר סבא, בבעלותן של קרדן ישראל-גבע ורני צים מקימה חוות שרתים בקיבולת של 10 MW ובהשקעה של כ-350 מיליון שקל, שתספק שירותי Co-Location שיוצעו ללקוחות HPE ישראל במסגרת פלטפורמת HPE GreenLake.

 נחתם מזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי בישראל בין HPE  ישראל לבין סרברז כפר סבא שותפות מוגבלת (סרברז) מבית קרדן ישראל-גבע ורני צים. במסגרת מזכר ההבנות החברות יעבדו יחד לקידום והצעת פתרונות Co-location ללקוחות HPE ישראל הפועלים על גבי HPE GreenLake Cloud. פתרונות Co-location אלו מהווים אלטרנטיבה לאחסון תשתית ה- IT של הלקוח בחוות השרתים של סרברז, במקום באתר הלקוח, עבור לקוחות HPE הנהנים מפלטפורמת הענן ההיברידי המתקדמת של HPE.

ענת וינטר-קליין, מנכ"לית HPE ישראל. צילום ויקטור לוי

הצורך בחוות שרתים העומדת בתקנים בינלאומיים מחמירים, זינק לאור התגברות השימוש ב- AI והמעבר המהיר לשירותי ענן. בישראל ישנו פער גדול בין ההיצע הקיים לבין הביקושים הגדלים, הן מצד גופים עסקיים וממשלתיים והן מגופים פרטיים.

HPE GreenLake מספקת חווית צריכת שירותים במודל ענן, בכל מקום בו היישומים והנתונים נמצאים. הפלטפורמה נבנתה באופן מיוחד ל- Workloads התובעניים ביותר בארגון, והיא מפשטת את חווית הענן ההיברידי, תוך שהוא מנוהל באמצעות ממשק אחד, מבוסס על פלטפורמה המאפשרת לארגונים לבצע אוטומציה, לתזמר ולנהל את תהליכי העבודה שלהם בסביבות היברידיות.

פלטפורמת HPE GreenLake מספקת אבטחה חזקה, יכולת גידול והתרחבות גמישה, ניהול מבוסס API ותומכת באקוסיסטם רחב של שותפים טכנולוגיים ובמגוון של פתרונות ארוזים מראש, כגון Private Cloud, HPC, AI LLM ועוד. ל-HPE GreenLake יותר מ-34,000 לקוחות ברחבי העולם ולמעלה מ- 3.8 מיליון מכשירי קצה מחוברים. למידע נוסף על HPE GreenLake, בקר בכתובת: https://www.hpe.com/us/en/greenlake.html

"מגמות השוק הישראלי מציגות צורך מובהק במערכות בעלות עוצמות גבוהות, זמינות מערכות עליונה והתאמה לתקני קיימות מחמירים במיוחד (sustainability), בין אם לאתרי DC ראשי ובין אם לאתרי DR ממוגנים". אמרה ענת וינטר-קליין, מנכ"לית HPE ישראל.

ערן לב, שותף בקרדן-גבע. צילום אלעד מלכה

"הפעלתHPE GreenLake Cloud  גם במרכזי הנתונים של סרברז מספקת אופציה נוספת לקרב את חווית הענן למרכזי הנתונים של הלקוחות שלנו, כמו גם מסייעת ללקוחות להעצים ולהאיץ את הטרנספורמציה והגישה לענן ההיברידי, לצד אופטימיזציה של עלויות ומשאבים."

"מזכר ההבנות לשיתוף הפעולה האסטרטגי עם HPE ישראל מעמיד את חוות השרתים שלנו בכפר סבא בקדמה הטכנולוגית של מחשוב ה-AI". אמר ערן לב, שותף בקרדן-גבע. "השילוב של האיכות ההנדסית של המתקן יחד עם המתודולוגיה ויכולת ההפעלה של HPE, מאפשר פתרון ייחודי ומתקדם לחברות ההייטק המובילות והעדכניות ביותר, לגופי מחקר ואקדמיה ולגופים ביטחוניים. במצב הנוכחי בישראל קיים היצע נמוך מאוד של מגה וואט להשכרה או לשיווק ואנו צופים שהביקוש יתגבר בשנים הקרובות וערוכים לתת מענה לכך".

אודות Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) היא חברת פתרונות ה- edge-to-cloud (מן הקצה אל הענן), המסייעת לארגונים להאיץ תוצאות על ידי הבטחת הערך המופק מן הנתונים שלהם, בכל מקום. HPE, הנשענת על עשורים של עיצוב העתיד באמצעות חדשנות שנועדה לקדם את הדרך שבה אנשים חיים ועובדים. HPE מספקת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים, פתוחים וחכמים כשירות. עם היצע פתרונות רחב המשתרע משירותי ענן, מיחשוב עם ביצועים גבוהים, AI, פתרונות קצה חכמים, פתרונות תוכנה ופתרונות אחסון, HPE מספקת חוויה עקבית בכל העננים והתקני הקצה. היא מסייעת ללקוחות לפתח מודלים עסקיים חדשים, לתקשר בצורות חדשות ולשפר את הביצועים התפעוליים. למידע נוסף: www.hpe.com

אודות סרברז

סרברז היא חברת הדאטה סנטרס של קרדן ישראל-גבע ורני צים. החברה מקימה את ADVNACE – חוות השרתים המתקדמת שלה בכפר סבא, חווה תת קרקעית בהיקף של 10MWIT ועתידה להגדיל את קיבולת ייצור החשמל באתר בשנים הקרובות באמצעות הקמת תחנות השנאה פרטיות.

About מאיר עשת

Check Also

חברת פתרונות הענן Cloudojo מבית בזק בינלאומי חתמה על הסכם להעמקת שיתוף הפעולה עם פתרון אבטחת המידע בענן של WIZ הישראלית

במסגרת הסכם הייצוג תציע Cloudojo לחברות וארגונים את הפתרון להגנת יישומים מבוססי ענן ותהיה אחראית …

נגישות