יום שלישי , יולי 9 2024
Home > חדשות > עסקאות > מטריקס מוצרי תוכנה חתמה על הסכם ייצוג עם רדיס הישראלית לקידום פתרונות עתירי ביצועים בתחום הביג דאטה

מטריקס מוצרי תוכנה חתמה על הסכם ייצוג עם רדיס הישראלית לקידום פתרונות עתירי ביצועים בתחום הביג דאטה

מימין אלכס ורשבסקי – קרדיט צילום אירה ורשבסקי. משמאל ליאור בלאסן- קרדיט צילום חיה גולד

חטיבת מוצרי התוכנה של חברת מטריקס חתמה על הסכם ייצוג והפצה עם חברת Redis, המפתחת מערכת מסד נתונים ועיבודם בזיכרון מהמהירות, המתקדמות והמובילות בעולם. במסגרת שיתוף הפעולה, מטריקס תציע ללקוחות בישראל את כלל פתרונות Redis לייעול, שיפור וניהול נתונים, יישומים ומערכות ארגוניות באופן מיטבי, פשוט, נוח ומהיר במיוחד מבחינת ביצועים, עם יכולת שרידות, סקיילביליות, אפשרות אחסון בכל העננים כולל On Premise, ואמינות ברמה הגבוהה ביותר.

השותפות עם Redis מרחיבה את היצע הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שמציעה מטריקס ללקוחותיה. השותפות צפויה להביא לחדשנות ולשיפורים משמעותיים בתחום הביג דאטה בקרב ארגונים גדולים בישראל, דבר הקריטי לעידן הדיגיטלי הנוכחי.

אלכס ורשבסקי, מנהל תחום דאטה במטריקס מוצרי תוכנה: "ההסכם עם Redis מהווה צעד חשוב בהמשך הגדילה וההתפתחות של מטריקס בתחום הטכנולוגיות החדשניות. Redis מביאה איתה יכולות מהפכניות שישנו את פני העבודה עם מסדי נתונים גדולים בארגונים הדורשים עיבודים מהירים מאוד, ואנו גאים להיות חלק מהמהלך הזה."

ליאור בלאסן, מנהל פעילות עסקית ב-Redis ישראל: "השותפות עם מטריקס מסמלת את מחויבותנו להביא ללקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר בשוק בתחום הביג דאטה. אנו מאמינים שהטכנולוגיה המתקדמת של Redis תאפשר לארגונים בישראל לקחת צעד גדול קדימה לעבר יעילות וביצועים מקסימליים."

על רקע חתימת ההסכם החדש ולרגל השקת שיתוף הפעולה באופן רשמי, מתוכננת סדרת מפגשים והדרכות ללקוחות מטריקס, כדי להציג בפניהם את הפוטנציאל העסקי העצום הטמון בשימוש בטכנולוגיות של Redis.

אודות מטריקס מוצרי תוכנה

למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POSTSALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם DevSecOps, Data, Digital, Low Code, IoT, AI, ITSM/ITOM, קוד פתוח, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד בסביבת ענן, שירותי SAAS ו-On prem. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה יישום והטמעה והגשה למכרזים. בנוסף מספקת קשר רציף וסיוע מול היצרנים בחו"ל, כולל פיתוחים ייעודיים ושיתופי פעולה. כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד. החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה-IT השונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.

About מאיר עשת

Check Also

HPE  ישראל וחברת סרברז חותמות על מזכר הבנות לתמיכה בשירותי הענן ההיברידי של HPE – HPE GreenLake Cloud.

 באמצעות הצעת שירותי  Co-Location בחוות השרתים המוקמת על ידי סרברז סרברז כפר סבא, בבעלותן של …

נגישות