שבת , יולי 6 2024
Home > חדשות > עסקאות > Qlik ישראל רכשה את פעילות ומוצרי Talend בישראל בכך תרחיב את יכולותיה בניהול וניתוח נתונים

Qlik ישראל רכשה את פעילות ומוצרי Talend בישראל בכך תרחיב את יכולותיה בניהול וניתוח נתונים

עמית סיוון, מנכ"ל Qlik ישראל. צילוםרן ברגמן

מספר חודשים לאחר שחברת Qlik העולמית הודיעה על רכישת חברת Talend – ספקית תוכנה מובילה בעולם בתחום אינטגרציית נתונים, הודיעה גם Qlik ישראל מקבוצת חילן ללקוחותיה, על רכישת כל פעילות הרישוי והתמיכה של מוצרי Talend בישראל, מחברת  ,Aqurate אשר ייצגה את הפתרון של חברת Talend בישראל. מוצרי Talend שולבו בסל המוצרים של Qlik, כ- Qlik Talend™ Data Integration and Quality.  בכך הופכת Qlik ישראל ל- Master Reseller היחיד והבלעדי של מוצרי Talend בארץ והכתובת היחידה לכל פעילויות ומוצרי Talend, לרבות שירותי תמיכה.

2023 הייתה השנה השמינית ברציפות בה Gartner הציבה את Talend כמובילה בתחום של אינטגרציית נתונים והשישית בתחום של איכות נתונים. באותה הכרזה של Gartner, הוכרה Qlik העולמית כמובילה בתחום האנליטיקה והבינה העסקית (BI), זו השנה ה- 14 ברציפות.

עמית סיוון, מנכ"ל Qlik ישראל: "אנו שמחים וגאים על השלמת רכישת פעילות Talend בישראל, אשר מרחיבה משמעותית את יכולותינו ותאפשר לנו לספק ערך ללקוחותינו באמצעות פתרונות דאטה מקיפים וזריזים. המומחיות של Qlik באינטגרציית נתונים, אנליטיקה, AI ו-Machine Learning, בשילוב עם פתרונות אינטגרציה ואיכות הנתונים של Talend, יספקו את הפתרון המקיף ביותר בתעשייה בתחום זה.

פתרונות Qlik עובדים עם כל מקור נתונים, ארכיטקטורה או מתודולוגיה, כדי להבטיח שהארגון יקבל תמיד את הנתונים שהוא זקוק להם, בזמן המתאים ולפיכך אנו צופים התרחבות משמעותית של לקוחותQlik-Talend בישראל והרחבת יכולות הדאטה ותחקור הנתונים שלהם, בעקבות הרכישה".

לדבריו, ככל שגדל פיצול הנתונים, עקב אלפי מקורות ויעדים, ארגונים נאלצים לבחור בין פתרונות מדור קודם לבין מספר פתרונות שונים עם אתגרי עלויות וחדשנות. שילוב הכוחות בין Talend ו- Qlik פותר בעיה זו.

עם רכישת Talend, הופכת Qlik להיות פלטפורמת דאטה מקצה לקצה המציעה גישה חדשה לניהול וניתוח נתונים – הכוללת סוויטה אחודה לניהול כלל תהליכי האינטגרציה וניהול הנתונים, לרבות Data  Catalog Data Quality ESB ,ETL ועוד. פתרונות אלו הופכים את הנתונים למהימנים ונגישים לעסקים ומאפשרים להם הרחבת היכולות הארגוניות, יעילות תפעולית, אוטומציה וחדשנות, אשר יובילו לאספקת נתונים אמינים ובזמן אמת, למען קבלת החלטות משופרת ותוצאות עסקיות חיוביות".

פלטפורמת Qlik Talend החדשה ומוצרי האינטגרציה וה-BI יוצגו בכנס הדאטה והאנליטיקה השנתי של Qlik  שייערך ב- 19 ביוני. לינק לכנס: https://www.qlik.co.il/qlikday2024

About מאיר עשת

Check Also

HPE  ישראל וחברת סרברז חותמות על מזכר הבנות לתמיכה בשירותי הענן ההיברידי של HPE – HPE GreenLake Cloud.

 באמצעות הצעת שירותי  Co-Location בחוות השרתים המוקמת על ידי סרברז סרברז כפר סבא, בבעלותן של …

נגישות