יום שישי , מאי 3 2024
Home > חדשות > עסקאות > חברת Qlik השלימה את רכישת Talend

חברת Qlik השלימה את רכישת Talend

הרכישה מציעה את שילוב הנתונים הטוב מסוגו של Qlik עם יכולות הטרנספורמציה, האיכות וניהול הנתונים המובילות של Talend

 aQurate הישראלית תמשיך לייצג את מוצרי Talendבישראל כמפיץ ראשי בלעדי

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate, נציגת Talend בישראל

 חברת Qlik השלימה את רכישת Talend . פתרונות שילוב ואיכות הנתונים של Talend ו-Qlik הופכים את אספקת הנתונים המהימנים לנגישים לעסקים, ומאפשרים להם קבלת החלטות חכמות יותר, יעילות תפעולית וחדשנות.

ככל שפיצול הנתונים, המונע על ידי אלפי מקורות ויעדים, גדל, ארגונים נאלצים לבחור בין פתרונות מדור קודם, או מספר פתרונות נקודתיים שונים – כולם מגיעים עם סיכוני עלויות וחדשנות. עם Talend, Qlik מביאה גישה חדשה, המציעה מגוון שלם של יכולות מהטובות שיש, ועוזרת ללקוחות לצמצם עלויות תוך הגברת הביטחון של  הארגונים כי נתונים מהימנים זמינים לקבלת החלטות.

החברה הממוזגת זכתה לעמדה מובילה בקטגוריות שוק מרובות. במשך שבע שנים ברציפות, גרטנר מיקמה את Talend כמובילה ברביע הקסם שלה לכלי שילוב נתונים, ובמשך חמש שנים רצופות היא מוקמה כמובילה ברביע הקסם שלה לפתרונות איכות נתונים. Qlik מוקמה כמובילה ברביע הקסם של גרטנר לפלטפורמות אנליטיקה ובינה עסקית במשך 13 שנים רצופות. בנוסף, Qlik נבחרה למובילה ב-IDC MarketScape: U.S. Business Intelligence and Analytics Platforms 2022 Vendor Assessment.

"Qlik, יחד עם Talend, יביאו יתרונות משמעותיים ללקוחות, כולל היצע מוצרים מורחבים, תמיכה ושירותים משופרים, והגדלת ההשקעות בחדשנות ומו"פ", אמר מייק קפונה, שמנהל את החברה הממוזגת. "המומחיות הרחבה של Qlik באינטגרציית נתונים, ניתוח, בינה מלאכותית ולמידת מכונה בשילוב עם פתרונות שילוב הנתונים ואיכות הנתונים של Talend, יספקו ללקוחות את הפתרון המקיף ביותר בתעשייה".

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate, נציגת Talend בישראל אמר כי :" פתרונות Qlik ו-Talend משלימים, ומרחיבים את היכולות בתחומים חיוניים רבים כגון איכות נתונים, טרנספורמציה, קישוריות יישומים ושירותי API.

זו דוגמה מושלמת של 1 + 1 שווה ל-3. אלו שתי חברות מובילות בשוק שיאפשרו ללקוחותיהן להפיק תועלת לאורך מחזור החיים של הנתונים והאנליטיקה ללא קשר למקום שבו הם נמצאים במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם".
אנו ממשיכים להתרכז סביב הפעילות של TALEND כפלטפורמת שינוע, טיוב, והפצת הנתונים הטובה בעולם.

אודות aQurate

aQurate, מקבוצת UCL, מתמחה בעולמות ה- BI, Big Data& Analytics. החברה הינה מפיץ ראשי יחיד בישראל חמישה קווי מוצרים (,knime Starburst ,Talend, Trifacta, HVR) המשלימים את כל הנחוץ לחברה להפוך לארגון מונחה נתונים החל משלב שינוע הנתונים, הכנה וטיוב הנתונים, אינטגרציה ואנליזה.

החברה מציעה שירותים מקצועיים במגוון תפקידים ופרויקטים טכנולוגיים תוך התמקדות בתפקידי הData- השונים. החברה פועלת באופן ישיר ובאמצעות מפיצי משנה כגון טלדור, נס דיגיטל, מלם ומטריקס DNA.

בין לקוחות החברה ניתן למנות ארגוני בטחון וצבא, תאגידי מסחר וקמעונאות, חברות הייטק, חברות פרמצבטיקה , ארגוני בריאות, והמגזר הפיננסי.

About מאיר עשת

Check Also

שיתוף פעולה ישראלי בתחום הסייבר: אקווה סקיוריטי ואורקה סקיוריטי יספקו ללקוחות משותפים אבטחה מובנית בענן הטובה מסוגה

שיתוף הפעולה האסטרטגי עונה על צרכי אבטחת הענן של הלקוחות ומספק אבטחה יזומה ומניעתית באמצעות …

נגישות