יום שישי , מאי 3 2024
Home > חדשות > עסקאות > Noda  הבריטית בוחרת ב-ThetaRay AI Solution לניטור שירותי בנקאות פתוחים

Noda  הבריטית בוחרת ב-ThetaRay AI Solution לניטור שירותי בנקאות פתוחים

לפי דו"ח מקינזי מאוקטובר 2022 : פינטקים באירופה מייצגים שווי כולל של כמעט 430 מיליארד אירו. יותר משווי השוק המשולב של שבעת הבנקים הגדולים באירופה

לאסמה גווארן, קצינת ציות ראשית/MLRO ב- Noda. קרדיט יח"צ

לונדון, ניו יורק ותל אביב, 20 במרץ, 2023 – Noda, חברת הפינטק המציעה שרותי בנקאות פתוחים ו-ThetaRay, ספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית, הודיעו היום כי ישתפו פעולה כדי לשפר את יכולות ניטור התשלומים והתאימות של Noda , פלטפורמה צומחת התומכת בכלכלה הדיגיטלית החדשה באירופה.

Noda, הפועלת ממטה החברה בבריטניה וממשרדים בספרד, לטביה, ליטא וקפריסין, מסייעת לסוחרים מקוונים ברחבי אירופה לקבל תשלומים בנקאיים ישירים מלקוחות אלקטרוניים באמצעות פתרון תשלום מאובטח ומיידי, המספק אינטגרציה ישירה עם בנקים ברוב מדינות אירופה, כחלופה לכרטיסי אשראי.

בהמשך להסכם, Noda תטמיע את פתרון SONAR של ThetaRay הפועל בסביבת ענן ומבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית אינטואטיבית למלחמה בפשעים פיננסים והלבנות הון. המערכת תאפשר ל-Noda להישאר מעודכנת בנוף הרגולטורי המורכב והמתפתח כל הזמן, כמו גם לנהל את אתגרי הציות הכרוכים בניטור עסקאות ב-Single Euro Payments Area (SEPA) על פני מספר ערוצים ותחומי שיפוט.

"עם מערכת ניטור העסקאות המתקדמת של ThetaRay והמומחיות שלנו בשירותי תשלום בבנקאות פתוחה אנו מוכנים לקחת את העסק שלנו לשלב הבא ולספק ערך רב עוד יותר ללקוחות שלנו.", אמרה לאסמה גווארן, קצינת ציות ראשית/MLRO ב- Noda. "יחד, נוכל לזהות ולמנוע פשעים פיננסיים, לעמוד בדרישות הרגולטוריות המתפתחות, ולכן לשפר את האבטחה והאמינות הכוללת של שירותי התשלום המהירים והנוחים שלנו ללקוחות".

בעוד SEPA מפשט העברות בנקאיות של אירו למדינות חברות, למוסדות פיננסיים המטפלים בעסקאות אין נראות מלאה של פרופילים ולפעילויות של לקוחות. על ידי מתן תובנות עמוקות שנוצרות במערכת, SONAR של ThetaRay יכולה לזהות התנהגות חריגה המעידה על פשיעה פיננסית.

מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. קרדיט יח"צ

"Noda היא מובילת חדשנות בשוק התשלומים האירופי המציעה ללקוחותיה אפשרויות תשלום תחרותיות יעילות ומאובטחות יותר. חדשנות זו מאיצה את הכלכלה הדיגיטלית באירופה. האימוץ של טכנולוגיית בינה מלאכותית מהדור החדש למלחמה בפשיעה פיננסית מספק את האמון הדרוש לאקו-סיסטם תשלומים המשמש כמנוע צמיחה של פינטק", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "אנו מצפים לשותפות מוצלחת עם Noda כדי לפתח ולהצמיח את שוק הפינטק האירופי".

אודות Noda

ממטה החברה בבריטניה, עם משרדים בספרד, לטביה, ליטא וקפריסין, Noda משווקת את פתרון התשלום המיידי שלה (לחצן Noda) כטוב ביותר בתחום הבנקאות הפתוחה. Noda מאפשרת לארגונים וסוחרים לקבל תשלומים בנקאיים ישירים ממסחר מקוון דרך בנקאות פתוחה כחלופה לכרטיסי אשראי. סוחרים יכולים ליישם תשלומים בבנקאות פתוחה במהירות באמצעות Noda API, תוך שימוש בממשק המשתמש האינטואיטיבי שלהם ובעמלות נמוכות יותר. Noda מציעה אינטגרציה זמינה כיום עבור יותר מ-300 בנקים, ומבטיחה כיסוי שירות רחב יותר ויותר. החברה הצטרפה השנה לשוק הבנקאות הפתוחה הקנדי, ומתכננת להיכנס לאמריקה הלטינית עד סוף שנת 2023.

אודות ThetaRay:

ThetaRay, פיתחה פתרון טכנולוגי, פורץ דרך ומהימן מבוסס בינה מלאכותית ( AI) שמאפשר לבנקים ולחברות פינטק להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולהגדיל הזדמנויות עסקיות באמצעות תשלומים חוצי גבולות בטוחים, ואמינים. החברה מספקת את פתרון האינטואיציה המלאכותית היחיד המוכח מקצה לקצה הכולל, משילוב נתונים ועד רזולוציית התראה. ארגונים שפעילותם מסתמכת על סביבות הטרוגניות ומורכבות במיוחד, נהנים מהגילוי הבלתי ניתן לתחרות של ThetaRay ושיעורי תוצאות חיוביות שגויות נמוכים. למידע נוסף: http://www.thetaray.com

 

About מאיר עשת

Check Also

שיתוף פעולה ישראלי בתחום הסייבר: אקווה סקיוריטי ואורקה סקיוריטי יספקו ללקוחות משותפים אבטחה מובנית בענן הטובה מסוגה

שיתוף הפעולה האסטרטגי עונה על צרכי אבטחת הענן של הלקוחות ומספק אבטחה יזומה ומניעתית באמצעות …

נגישות