יום שישי , מאי 3 2024
Home > חדשות > עסקאות > NessPRO החלה לייצג בישראל את  Akamas : פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת חיסכון ניכר במשאבי ענן ושיפור ביצועים

NessPRO החלה לייצג בישראל את  Akamas : פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת חיסכון ניכר במשאבי ענן ושיפור ביצועים

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, החלה לייצג בישראל את Akamas שפיתחה פלטפורמה לאופטימיזציה אוטונומית חדשנית ופורצת דרך, המבוססת על בינה מלאכותית (AI), לכיונון רציף של תצורות בזמן אמת.

ארגונים המסתמכים כיום על IT, מתמודדים עם אתגר המורכבות הגוברת של אפליקציות, שירותים וארכיטקטורות תוכנה המשתרעות על פני מרכזי נתונים ועננים – כאשר אפשרויות הענן ומספר הפרמטרים הניתנים לכוונון גדלים מדי שנה.

מציאת שקלולי תמורות (tradeoffs) אופטימליים, באופן ידני, בין יעדי ביצועים, כושר התאוששות וחיסכון תוך עמידה ב-SLOs (Service Level Objective) – ויישום פרקטיקות DevOps מודרניות – הינה כיום משימה מרתיעה ואיטית, אפילו עבור מומחי כוונון הביצועים המיומנים ביותר.  פתרונות אופטימיזציה המופעלים על ידי בינה מלאכותית וממנפים שיטות AI, מאפשרים להתמודד עם אתגרים אלו.

Akamas היא הפתרון המוביל בתחום זה, הודות לגישה המתמודדת עם בעיית האופטימיזציה תוך לקיחה בחשבון של כל ארכיטקטורת האפליקציה ולא רק שכבות תשתית או שכבות טכנולוגיה. Akamas תומכת, באופטימיזציה של אפליקציות מורכבות, הן בזמן אמת והן בתרחישים מתוכננים או תרחישי What-If:

הפלטפורמה של Akamas מאפשרת אופטימיזציה מבוססת מטרה, כאשר היא מוצאת את השילוב האופטימלי ביותר של הפרמטרים בהתאם למטרות הנדרשות כגון  שיפור זמינות, תפוקה, זמן תגובה ועלות. בנוסף לכך מאפשרת הפלטפורמה שיפור שרידות ואמינות תוך עדכון רציף של התצורה האופטימלית, דבר המפחית משמעותית זמני השבתה.

Akamas מאפשרת אופטימיזציה של אפליקציות הן בסביבת קדם-ייצור והן ישירות בסביבת ייצור בזמן שהאפליקציות פועלות תחת עומס עבודה משתנה באופן דינמי. Akamas כוללת יכולות ייחודיות לתמיכה באופטימיזציות בזמן אמת, כולל זיהוי קונטקסט אוטומטי, המלצות מול SLOs המוגדרים על ידי הלקוח, ומדיניות בטיחות מותאמת אישית כדי לקבל שינויים ביחס לתצורה האופטימלית.

הודות לגישת Infrastructure-as-Code (IaC) ולמערך מקיף של ממשקי API ומנגנוני אינטגרציה, ניתן לפרוס את פלטפורמת Akamas במגוון תרחישי שימוש, כגון:

  • אופטימיזציית Kubernetes: Akamas AI ממזערת משאבי container/pod תוך שיפור זמן התגובה והתפוקה, ובכך מונעת Runaway Costs וסיכונים עסקיים.
  • אופטימיזציה של זמן ריצה: Akamas AI מוצא באופן אוטונומי תצורות של JVM ופרמטרים של שפת התכנות Go המייעלים אפליקציות, משפרים את הזריזות והגמישות העסקית ואת היעילות התפעולית.
    עמית ארמוזה, מנהל NessPRO
  • יעילות בענן: אופטימיזציית ה-Application Aware של Akamas דבר הממקסם את החיסכון מקצה לקצה.
  • אופטימיזציה של ביג דאטה: Akamas AI מוצאת תצורות Spark, AWS EMR ו-Google DataProc שממזערות את השימוש במשאבים וממקסמות את הביצועים, -.

Akamas תומכת באינטגרציות Out-of-the-Box עם כלי טלמטריה וניטור לאיסוף KPIs ונתוני עלויות, עם כלים ו-Repositories לניהול תצורה על מנת ליישם תצורות, ועם כלים נפוצים לבדיקת עומסים לצורך יצירת סימולציות של עומסי עבודה בשלבי הבדיקות/קדם- ייצור כדי לתמוך בתרחישי .What-If

"Akamas הינה חלוצה בגישה חדשה לגמרי, מבוססת בינה מלאכותית, לביצועי אפליקציות ואופטימיזציה של עלויות" אמר עמית ארמוזה, מנהל NessPRO. " תעזור לארגונים לעמוד ביעדי ביצועים במהירות שאף כוונון ידני אינו יכול להשיג., הפלטפורמה  תסייע לארגונים במעבר מסביבות On-Premises לענן, לבצע אופטימיזציה של אפליקציות מבוססות ענן ואפליקציות היברידיות,  ולמנף שירותי ענן מנוהלים בדרך החסכונית ביותר.

"אנו שמחים לאפשר ללקוחותינו לבצע אופטימיזציה של  Kubernetes Microservices  ישירות בסביבות הייצור" אמר משה מוזס, מנהל פעילות DevOps/DevSecOps ב-NessPRO. "הלקוחות יכולים למנף את הבינה המלאכותית של Akamas, המוגנת בפטנט, כדי לכוונן פרמטרים באופן דינמי הן בשכבות ה-Container והן בזמן ריצה. יכולת ייחודית זו מבטיחה להשיג את יעדי העלות/תועלת וביצועי האפליקציות מבלי להתפשר על SLOs".

"השוק הישראלי מהווה עבור Akamas,אבן דרך חשובה באסטרטגיית הצמיחה שלה. ישראל ידועה בהשקעה של חברות ישראליות בחדשנות, תוכנה ומו"פ. אפשר לומר שהיא משחקת בתחום זה לצד ארה"ב, סין ומספר מדינות גדולות נוספות" אמרה אנדריאה פומגלי (Andrea Fumagalli), סגנית נשיא למכירות גלובליות ב-Akamas. "אנו נרגשים לשתף פעולה עם NessPRO, שהוכיחה עצמה כשחקנית מפתח בענף שירותי ה-IT והטכנולוגיה בישראל".

אודות Akamas

Akamas היא פלטפורמת אופטימיזציה המופעלת על ידי AI הממקסמת את איכות השירות והחסכוניות מבלי להתפשר על ביצועי האפליקציה. האופטימיזציה של Akamas תומכת הן בסביבות ייצור תחת עומסי עבודה דינמיים, והן בסביבות בדיקות/קדם-ייצור ביחס לכל תרחישי What-If ועומסי עבודה. הבינה המלאכותית המוגנת בפטנט של Akamas מזהה באופן אוטונומי תצורות Full-Stack המבצעות אופטימיזציה של אפליקציות ביחס לכל היעדים והמגבלות (SLOs) שהוגדרו. משרדיה הראשיים של Akamas שוכנים במילנו ויש לה משרדים בבוסטון, לוס אנג'לס וסינגפור. לקוחות Akamas כוללים ארגוני אנטרפרייז מובילים במגוון רחב של ענפים, לרבות שירותים פיננסיים ושירותים מקוונים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר https://www.akamas.io.

אודות NessPRO

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא ב- www.nesspro.co.il.

 

About מאיר עשת

Check Also

שיתוף פעולה ישראלי בתחום הסייבר: אקווה סקיוריטי ואורקה סקיוריטי יספקו ללקוחות משותפים אבטחה מובנית בענן הטובה מסוגה

שיתוף הפעולה האסטרטגי עונה על צרכי אבטחת הענן של הלקוחות ומספק אבטחה יזומה ומניעתית באמצעות …

נגישות