יום ראשון , אוקטובר 6 2024
Home > חדשות > עסקאות > אברא עברה הסמכה לשירותי SAP Sales & Service Cloud לניהול קשרי לקוחות

אברא עברה הסמכה לשירותי SAP Sales & Service Cloud לניהול קשרי לקוחות

חברת SAP, מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים, העניקה לשותפה העסקית אברא (abra) הסמכה לשירותי SAP Sales & Service Cloud (SAP C4C). מדובר בפתרון ניהול קשרי לקוחות (CRM) מבוסס-ענן של SAP, המורכב מ-SAP Cloud for Sales ו-SAP Cloud for Services. 

SAP Sales Cloud מסייע לארגונים לשמור על תקשורת רציפה עם לקוחותיהם במהלך תהליך הקנייה שלהם. הפתרון מספק תובנות בזמן אמת ומאפשר להאיץ את ביצועי המכירות בעזרת אופטימיזציה של תמריצים ותגמולים, לנהל הכנסות ואף מציע הדרכות והמלצות במטרה לסייע לצוותי המכירות לייעל את עבודתם מול הלקוחות.

מימין: צוות אברא: יקי כץ – מנהל פרויקט CRM; שירה צור לדון – מנהלת יחידת SAP; ושירז יחזקאל – מנהלת פרויקט CRM ב SAP.
צילום: מתן תמרקין,

SAP Service Cloud הוא פתרון אשר תומך בחוויות לקוח מרובות-ערוצים, המסייע לארגונים לספק שירות לקוחות מהיר ומותאם אישית ומגביר את יעילות השירות. הפתרון מחבר בין פרטי הלקוח מערוצים שונים בפתרון אחד כדי לאפשר חווית שירות רציפה בכל ערוץ תקשורת.

חברת abra מתמחה בפתרונות טכנולוגים מתקדמים ופועלת בתחום מערכות המידע, בעלת מומחיות ביישום, פיתוח והטמעת מערכות מתקדמות ומציעה היצע רחב של טכנולוגיות עדכניות המוטמעות במגוון תעשיות בארץ ובעולם. החברה מונה מעל ל-800 עובדים בעלי מומחיות וניסיון רב בעולמות הטכנולוגיה השונים. abra מתמחה במתן פתרונות ייעוץ, פיתוח והטמעת מערכות CRM של SAP, המותאמות לכל לקוח לפי אופי פעילות הארגון והצרכים העכשוויים והעתידיים.

שירה צור לדון, מנהלת יחידת SAP ב-abra, אמרה כי, ההסמכה למערכת ה-SAP Sales & Service Cloud היא אבן דרך משמעותית עבור abra ומהווה נדבך חשוב נוסף  במימוש תוכנית הצמיחה שלנו בעולמות ה-SAP בכלל וה-CRM  בפרט. מערכת ה-Sales and Service Cloud של SAP מציגה גישה חדשנית בעבודה מול הלקוח הן בתהליכי המכירות והן בתהליכי השירות בארגוני B2B ו-B2C. המערכת כוללת ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי, יכולות BI מובנות ויכולות AI המסייעות בקבלת החלטות והתמקדות בלידים ובהזדמנויות רלוונטיות ועוד".

צור לדון הוסיפה כי, "שילוב הידע שנצבר על ידי מומחי abra בפרויקטים לאורך השנים והידע הנוסף שנרכש  בהסמכות, הוביל אותנו להיכרות מעמיקה עם מערכת SAP Sales & Service Cloud וכך, מאפשר לנו ללוות טוב יותר את הלקוחות שלנו ולתת מענה מקצה לקצה, החל מייעוץ וליווי דרך יישום, פיתוח והטמעה של מערכות ה-CX השונות. אנו מברכים על שיתוף הפעולה ארוך השנים עם חברת SAP. נמשיך להתמקצע, לרכוש ידע ולהתעדכן בחידושים ובשיפורים של המוצרים השונים כדי להמשיך ולהיות Gold Partner של SAP ולספק את השירות המקצועי הטוב ביותר ללקוחותינו".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים ב-SAP ישראל, אמרה כי, "אני מברכת את צוות מומחי אברא על קבלת ההסמכה לשירותי SAP Sales & Service Cloud. ביצענו יחד עם אברא פרויקטים משמעותיים בתחום ה-CRM עבור לקוחות גדולים בישראל. ההסמכה הנוכחית תאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את שיתוף הפעולה הפורה בין החברות כדי לספק ללקוחותינו את פתרונות ניהול קשרי הלקוחות המתקדמים ביותר בענן".

מימין: צוות אברא: יקי כץ – מנהל פרויקט CRM; שירה צור לדון – מנהלת יחידת SAP; ושירז יחזקאל – מנהלת פרויקט CRM. צילום: מתן תמרקין, SAP.

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ-320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל-SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח, ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה-CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו-SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובאליים ברביע הקסם של גרטנר, ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP: https://cx.sap-israel.co.il/

אודות abra:

abra הינה חברה המתמחה בפתרונות טכנולוגים מתקדמים בתחומי מערכות המידע ומונה מעל 800 מומחים המתמחים בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיות חדשניות כגון: יישום והטמעה של מערכות BI, ERP, CRM, אנליטיקה, e-Commerce, Cloud, Web & Mobile, RPA ועוד, זאת תוך הגדלת כוחה של החברה באמצעות סינרגיה פנימית בין הפעילויות השונות. Abra פותרת אתגרים עסקיים באמצעות טכנולוגיות מידע מתקדמות ומספקת פתרונות לכל מגזרי המשק: תעשיה, בנקים, חברות ביטוח, רפואה, ממשלתי, ציבורי, ביטחון, הייטק ועוד.  Abra הינה שותפה עסקית של יצרני התוכנה מהמובילים בעולם: Microsoft, Salesforce, SAP, Oracle, Monday.com, Oro, Magento ועוד. למידע נוסף היכנסו לאתר: www.abra-it.com

About מאיר עשת

Check Also

קומוולט רוכשת את חברת פתרונות הגיבוי וה- DR Clumio: צפויה לחזק את יכולות חוסן הסייבר של קומוולט בענן AWS

קומוולט, ספקית מובילה של פתרונות חוסן סייבר והגנה על נתונים עבור הענן ההיברידי, הודיעה כי …

נגישות