יום ראשון , מאי 5 2024
Home > חדשות > עסקאות > נציגות בלעדית של מטריקס לפתרון התוכנה OnShape לעיצוב ובניית גופים בתלת מימד

נציגות בלעדית של מטריקס לפתרון התוכנה OnShape לעיצוב ובניית גופים בתלת מימד

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס החלה לייצג לאחרונה באופן רשמי ובלעדי בישראל את  פתרון התוכנה OnShape מבית PTC. מדובר בתוכנת תכנון בעזרת מחשב (תיב"מ) לעיצוב ובניית גופים בתלת מימד, המאפשרת למתכננים ומהנדסים ליצור אב-טיפוס דיגיטלי של המוצר, מהמתקדמות הקיימות בשוק. המטרה העיקרית בהסכם הייצוג הינה להנגיש את הטכנולוגיה למספר רב יותר של אנשים, להקל על הקושי של שיתופיות מידע ולקדם את עולם התכנון המכני לעידן המחשוב המודרני. הסכם זה מציב את מטריקס כנציגה הבלעדית של התוכנה בישראל ובמסגרתו תספק שירות מעטפת מלא הכולל שיווק, מכירה, ייעוץ, הטמעה ותמיכה לארגונים.

גל רז

פתרון התוכנה OnShape מתבלט בעיקר בבשורה הטכנולוגית שהוא מביא עימו לעומת תוכנות אחרות בשוק, ולראשונה מביא את תוכנות תלת המימד ליישר קו עם עולם המחשוב המודרני. התוכנה מתבססת כולה על פלטפורמת ענן, מה שמאפשר תקשורת קלה בין המשתמשים, העברה ושיתוף מידע בזמן אמת ואפשרות לעבוד מכל מקום בעולם ומכל סביבה ממוחשבת. יתר על כן, מדובר בתוכנה קלה להטמעה ולתפעול, שאינה דורשת או תלויה במשאבי מחשוב מורכבים או ברכישת חומרה ייעודית. התכונות הללו הופכות אותה לתוכנה פורצת דרך, משום שהיא מגדילה את יכולותיהם של מתכנני מוצר לשתף מידע ולעדכן בזמן אמת עמיתים ושותפים עסקיים, מייעלת את התקשורת ואת תהליך קבלת ההחלטות בין המשתמשים ומייתרת שימוש בכלי עבודה מיושנים.

השימוש ב-OnShape מתאים לכל ארגון המתכנן מוצר בענפי התעשייה השונים ומיועד בעיקר עבור מעצבים תעשייתיים, מהנדסים ומתכנני מוצר בארגונים אלה. עוד בטרם עידן הקורונה, מודלים של עבודה מרחוק החלו להיות מאומצים בקרב חברות רבות, תהליך שתפס תאוצה עם ההתמודדות עם המגפה והנחיות הריחוק החברתי. כל אלו נותנים ל-OnShape, המאפשרת כאמור עבודה מכל סביבה ממוחשבת והחלפת מידע בין המשתמשים, יתרון גדול על פני תוכנות תלת מימד אחרות, במיוחד בימים אלה. בנוסף, התוכנה ידידותית למשתמש, נגישה ומציעה מודל התנסות חינמי באינטרנט. פתרון התוכנה המיוצג כעת בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מציע יכולות נוספות ומורכבות יותר לעומת מודל ההתנסות החינמי, כדוגמת ניהול פרויקטים באזור אישי ומאובטח, הצגת היסטוריה של פרויקט ועוד.

גל רז, מנהל הפצה בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר: "אני רואה את פתרון התוכנה של OnShape כמפתח חשוב לעולם התעשייתי של מחר, הכולל חיבור למכונות, ייצור בטכנולוגיות מהירות ותקשורת מיידית בין כל המעורבים בתכנון ובייצור. במיוחד לנוכח האתגרים שמציבה בפנינו התקופה הנוכחית, אני שמח להיות חלק מחברה הפועלת להנגשת הטכנולוגיה ומסייעת לארגונים רבים לאפשר עבודה מרחוק ולשמור על המשכיותם העסקית."

אודות חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס

למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POST SALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם Data Platform, Big Data, Predictive Analytics, ITSM, AI, IoT, קוד פתוח, אבטחת מידע, שליטה ובקרה, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד.
חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה והטמעה, הגשה למכרזים ומספקת סיוע מול היצרנים איתם עובדת החברה בחו"ל.  כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד.
החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה- IT השונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.

About מאיר עשת

Check Also

שיתוף פעולה ישראלי בתחום הסייבר: אקווה סקיוריטי ואורקה סקיוריטי יספקו ללקוחות משותפים אבטחה מובנית בענן הטובה מסוגה

שיתוף הפעולה האסטרטגי עונה על צרכי אבטחת הענן של הלקוחות ומספק אבטחה יזומה ומניעתית באמצעות …

נגישות