יום שני , אוקטובר 28 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > אקווה סקיוריטי אירחה את בוגרי תוכנית "מגשימים" למפגש בנושא חיפוש עבודה

אקווה סקיוריטי אירחה את בוגרי תוכנית "מגשימים" למפגש בנושא חיפוש עבודה

אמיר ג'רבי, CTO ומייסד שותף של אקווה סקיוריטי, מרצה בפני משתתפי תוכנית "מגשימים נקסט". צילום: יח"צ.

חברת אקווה סקיוריטי הישראלית, המובילה בתחום אבטחת סביבות ענן, אירחה במשרדיה ברמת גן כ-50 משתתפים בתוכנית "מגשימים נקסט" למפגש שעסק בחיפוש עבודה ומיתוג עצמי. במהלך המפגש, התקיימו הרצאות בנושא מטעם דוברים מחברות טכנולוגיה מובילות. כמו כן, אמיר ג'רבי, CTO ומייסד משותף של אקווה סקיוריטי, שיתף את הבוגרים בסיפור הקמתה של החברה. לצד התוכן המעשיר, המשתתפים נהנו מפיצות, בירות, נשנושים וקיבלו הזדמנות לנטוורקינג.

"מגשימים נקסט" היא תוכנית המשך של "מגשימים" ומיועדת עבור בוגרים לקראת שחרור או לאחר סיום השירות הצבאי ביחידות הטכנולוגיות. אקווה סקיוריטי לוקחת חלק בתוכנית "מגשימים" מזה מספר שנים והעסיקה נכון להיום עשרות צעירים לפני גיוס במגוון תפקידים בחברה.

אודות אקווה סקיוריטי (Aqua Security)

אקווה סקיוריטי הישראלית היא חלוצה באבטחת יישומי ענן וקונטיינרים החל משלב הפיתוח ועד לייצור. פתרון מחזור החיים המלא של אקווה מונע מתקפות באמצעות אכיפת היגיינה לפני הפריסה ומניעת מתקפות בזמן אמת בייצור, מה שמפחית את הזמן הממוצע לתיקון ואת הסיכון העסקי הכולל. The Aqua Platform, פלטפורמת הגנת יישומי ה-Cloud Native (Cloud Native Application Protection Platform – CNAPP), משלבת אבטחה החל מהקוד ועד לענן, עם טכנולוגיות agent ו-agentless בפתרון אחד. עם יכולות פריסה בהיקפים גדולים ללא האטה של תהליכי פיתוח, אקווה מאבטחת את העתיד שלכם בענן. החברה, המגינה על יותר מ-500 מהארגונים הגדולים ביותר בעולם, נוסדה בשנת 2015, עם משרדים ראשיים בארה"ב וישראל. למידע נוסף, בקרו באתר https://www.aquasec.com.

 

About מאיר עשת

Check Also

חברת אבטחת המידע טרנד מיקרו הפגישה מנהלי אבטחת מידע בכירים מישראל עם הנהלת החברה בסינגפור

בכירי טרנד מיקרו העניקו לאורחים מישראל הצצה לתכנית האסטרטגית של החברה להתמודדות עם איומי הסייבר …

נגישות