שבת , אוקטובר 5 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > Epson מקימה פעילות אזורית חדשה שכוללת את המזה״ת, אפריקה, טורקיה, ומרכז ומערב אסיה – כדי לקדם צמיחה ממוקדת לקוח

Epson מקימה פעילות אזורית חדשה שכוללת את המזה״ת, אפריקה, טורקיה, ומרכז ומערב אסיה – כדי לקדם צמיחה ממוקדת לקוח

המטה הראשי של הגוף החדש (שכולל גם את ישראל) ימוקם בדובאי. הגוף ינוהל על ידי ניל קולקהון, שכנשיא Epson META-CWA  יוביל כוח עבודה מגוון המתמקד בחדשנות ושיתוף פעולה.

ניל קולקהון, נשיא Epson META-CWA. קרדיט אפסון

תאגיד Epson היפני הקים חברת מכירות חדשה שתשרת עסקים וצרכנים באחד מהאזורים הדינמיים ביותר בעולם לאימוץ טכנולוגיה. הגוף החדש, Epson META-CWA, שהמטה הראשי שלו יישב בדובאי ופעילותו מתחילה היום – 1 באוקטובר 24 – משקף את הפוטנציאל הגדול שרואה Epson במזרח התיכון (כולל ישראל), טורקיה, אפריקה ומרכז ומערב אסיה. כנשיא, נבחר למשימה ניל קולקהון.

לדברי קולקהון, Epson META-CWA מדמיינת מחדש מה טכנולוגיה יכולה לעשות עבור צרכנים, עסקים וכדור הארץ. ״באמצעות רשת ההפצה הנרחבת שלנו, נמשיך להביא לשוק את הפתרונות הטכנולוגיים האיכותיים של Epson בקטגוריות ההדפסה, הסריקה, התצוגה החזותית, הייצור וסגנון החיים – הנתמכים על ידי איכות השירות הנודעת של Epson . זה כולל מתן פתרונות ארגוניים מותאמים לבסיס לקוחות מתרחב במגזרים כמו חינוך, בריאות, שירותים פיננסיים, בנייה, תיירות, אירוח, קמעונאות ובידור״.

גוזרים-סרט-באפסון-החדשה. קרדיט אפסון

בשנים האחרונות, Epson דיווחה על גידול דו-ספרתי חזק במכירות ברחבי איזורMETA-CWA , כשלדוגמה, מכירות פתרונות החינוך שלה באזור גדלו ביותר מ-100% בין שנת 2022 לשנת 2023.

״ההתרחבות מייצגת יותר מסתם צמיחה עסקית – היא עוסקת בחיבור ללב הצרכים המקומיים ואספקת טכנולוגיה שמעצימה אנשים ועסקים, כל זאת תוך אכפתיות לכדור הארץ ובניית עתיד בר-קיימא יותר", מציין קולקהון. ״יתרה מכך, המבנה הזה ייתן לצוותים המוכשרים שלנו בשטח הזדמנות גדולה עוד יותר לתמוך בצמיחה העסקית המתמשכת עם שותפים מקומיים."

גוף-מכירות-חדש-לאפסון-באזור. קרדיט אפסון

עידוד לקוחות להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם באמצעות טכנולוגיות בר קיימא, היא מוקד מיוחד עבור Epson META-CW  שמעורבת בהשקעות מתמשכות ביוזמות ותהליכים המגבילים את ההשפעה הסביבתית של ושל חברות יצרניות אחרות. Epson עברה ל-100% חשמל מתחדש ברחבי העולם באתרים הנמצאים בבעלות החברה. המהלך הושלם עד סוף 2023. המטרה של Epson היא להפוך ל״חברת פחמן שלילי״,  תוך ביטול השימוש במשאבים תת קרקעיים מתכלים כמו נפט ומתכת עד שנת 2050.

סרטון מטקס הפתיחה: https://youtu.be/mKrdWTk_SpM

אודות Epson

Epson היא מובילה טכנולוגית עולמית שהפילוסופיה שלה של חדשנות יעילה, קומפקטית ומדויקת, מעשירה חיים ועוזרת ליצור עולם טוב יותר. החברה מתמקדת בפתרון בעיות חברתיות באמצעות חידושים בדפוס הביתי והמשרדי, דפוס מסחרי ותעשייתי, ייצור, התצוגה החזותית וסגנון חיים. אחת ממטרות Epson היא לבטל את השימוש במשאבים תת-קרקעיים מתכלים, כמו נפט ומתכת, עד שנת 2050. בהובלת תאגיד Seiko Epson היפני, קבוצת Epson העולמית מייצרת מכירות שנתיות של יותר מ-JPY 1 טריליון. corporate.epson/en/

אודות Epson META-CWA

הפעילות האזורית של Epson META-CWA  מביאה את הפתרונות האיכותיים והאקולוגיים של החברה בקטגוריות ההדפסה, הסריקה, התצוגה החזותית, הייצור וסגנון החיים ליותר מ-80 מדינות ברחבי המזרח התיכון, טורקיה, אפריקה ומרכז ומערב אסיה. בהתבסס על מורשתה בת 80 שנה כחלוצת טכנולוגיה יפנית אייקונית, החברה מדמיינת מחדש את מה שחדשנות משבשת יכולה לעשות עבור צרכנים, עסקים וכדור הארץ עם גישה בעלת חזון לאחד האזורים הדינמיים ביותר בעולם. www.epson.ae

 

About מאיר עשת

Check Also

בזק בינלאומי חשפה לבכירים את הדאטה סנטר המתקדם והמאובטח בפארק אפק

בזק בינלאומי ערכה השבוע סיור VIP לנציגים בכירים בחברות וגופים מוסדיים בדאטה סנטר של החברה …

נגישות