יום רביעי , יולי 3 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > חברת Qlik ישראל קיימה את כנס הדאטה והאנליטיקה השנתי שלה

חברת Qlik ישראל קיימה את כנס הדאטה והאנליטיקה השנתי שלה

חברת Qlik ישראל, מקבוצת חילן, הנציגה הבלעדית של חברת ה-BI והדאטה הגלובלית Qlik קיימה גם השנה את הכנס הגדול שלה Qlik Day בנוכחות כ- 700 איש, בהם לקוחות הארגון, לקוחות פוטנציאלים וכן מנכ"לי חברות, סמנכ"לים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי IT, מנהלי BI ודאטה ומקבלי החלטות, הפועלים בחזית העשייה בתחום.

הכנס-השנתי-של-קליק-ישראל-2024.-צילום-אורית-בלום

בכנס השנה, שהתקיים ב'גבריאל' שבנס ציונה והנחה היזם והעיתונאי אביב פרנקל, היתה נוכחות מאסיבית לנציגי צה"ל, אשר עושה שימוש נרחב בכלי ה- BI של Qlik והוצגו בו יכולות חדשות של המערכת, בין היתר בעקבות רכישת טאלנד, חברת

עמית-סיון-מנכל-קליק-ישראל-עם-צביקה-גלעדי-CDO-מכבי-שירותי-בריאות.-צילום-ניב-קנטור

אינטגרציית הנתונים מהמובילות בעולם ושילובה באופן מלא בפלטפורמה של Qlik. עוד הוצגו כלי AI ו- ML חדשים לרבות יכולות החיבור למנועי AI חיצוניים לשיפור ניתוח הנתונים, וטכנולוגיות חדשות ונוספות במוצר בעולמות האינטגרציה, Big Data ו- Real Time וכן סיפורי לקוח רבים.

עמית סיוון, מנכ"ל Qlik Israel הציג בכנס את הפלטפורמה המלאה של Qlik עם

 

השילוב של טאלנד ואמר: "מדובר במהלך דרמטי המציב את Qlik בשורה אחת עם חברות שירותי ענן ומאפשר לה לספק ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה, על מנת לטפל במידע הארגוני באופן המיטבי, ולממש את כל הפוטנציאל העסקי שלהם".

סיוון הציג את הכיוון האסטרטגי של שוק ניהול הנתונים ותחזית Qlik לשנה הקרובה, כמו גם את המגמות המרכזיות בעולמות האינטגרציה, האנליטיקה וה- Cloud Multi ואמר בין היתר: "אנחנו גאים על השימוש הנרחב שעושה צה"ל במערכת של Qlik כולל בתקופת המלחמה כ

מובן, במהלכה סייענו להם לנתח כמויות עצומות של דאטה. אתגר ה- AI הוא האתגר הגדול ביותר שניצב בפנינו, מאחר ומילת המפתח היא 'איכות הדאטה'. בעולם ה- AI, אם תיתן למחשב ללמוד דאטה שהיא זבל, היא תתחיל להפיץ אותה והמערכות של היום חייבות להתמודד עם הבעיה הזו כדי שלא יתקבלו החלטות עסקיות שגויות בעקבות דאטה לא נכונה".

עמית-סיון-מנכל-קליק-ישראל-עם-אלי-זיברט-מנכל-קבוצת-חילן. צילום ניב קנטור

סיוון חשף את הבשורה של הכנס בתחום ה- Saas – Qlik מקימה איזור ענן בישראל במסגרת פרויקט הנימבוס. "באחרונה", אמר סיון, "נגשנו לרובד 5 במכרז נימבוס, הענן הממשלתי. כך, נעניק מענה טכנולוגי למגזר הציבורי, שיביא לשיפורים של השירות הממשלתי המסופק לאזרחים, השירות יינתן עם פריסה מלאה של כלל הפלטפורמה העננית של קליק, לרבות טאלנד באזור הישראלי שהוקם בארץ ע״י Amazon וברגע שהוא יהיה באוויר בהמשך השנה, יוכלו הלקוחות הארגוניים של קליק בארץ להסתייע בו לטובת טיפול בנתונים רגישים, או לעבודה מול נימבוס".

הכנס היה גדוש בסיפורי הצלחה של לקוחות החברה, שהציגו מקרי בוחן על האופן שבו הם מנתחים מערכי דאטה מורכבים עם קליק, בהם:

איל-כהן-מפקד-עוצבת-התקשוב-בפיקוד-מרכז-ועמית-סיוון-מנכל-קליק-ישראל.-צילום-ניב-קנטור

צביקה גלעדי- CDO מכבי שירותי בריאות, , אלעד דהן – מנהל מחלקת תשתיות ותפעול דאטה במנורה מבטחים, שרון ירמיה- מנהל פיתוח תשתיות דאטה במנורה מבטחים, , ליאת מזרחי – מנהלת צוות BI בפוקס ועמיר רובין – מנהל דאטה ואנליטיקה במפעל הפיס.

עוד דיברו בכנס: יוסי רודריק, בעלים ומנכ"ל Aqurate שהיתה עד הרכישה של קליק, המפיצה של Talend בישראל, גדי רוטמן – CTO Qlik Israel, אופיר ויינרמן – Head of Data & AI Qlik Israel, גיל גור אריה – יועץ בכיר לארגונים, CDO של פורד וראש ארגון טכנולוגיות המידע ב- 8200, אל"מ איל כהן – מפקד עוצבת התקשוב בפיקוד המרכז, הילה אנקור – VP מכירות Qlik Israel, אורי קלסי – VP Product Qlik Israel, צור חזן – Enterprise Account Executive Snowflake ויפית בן חיים, סמנכ"לית ייעוץ ואנליטיקה מחברת Points.

 

 

About מאיר עשת

Check Also

איתן בן אליהו בכנס הכטב"מים בירושלים: "כ-30% ממשימות מטוסי הקרב מבוצעות כיום על ידי כטב"מים"

"במהלך השנים, מספר מטוסי הקרב בשימוש חילות אוויר כגון ארה"ב וישראל צומצם ב-30%.   בהתאמה לכך, …

נגישות