יום רביעי , יולי 3 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > עם גאווה ושמחת ההצלחה חזרו לארץ נציגות חטיבת הפיננסים והאנליטיקה של קבוצת Yael

עם גאווה ושמחת ההצלחה חזרו לארץ נציגות חטיבת הפיננסים והאנליטיקה של קבוצת Yael

או בשמה החדש Yael All Data – עם הפרס שקיבלו בלונדון בכנס השותפים של מיקספאנל – Mixpanel EMEA Partner Summit.

עופר פוליבודה, אורית קניגסברג, ארנונה בר-לב, הדר דותן ואמיליאנו ארגנני. קרדיט יח"צ

החברה האמריקאית, שפתרונותיה נמכרים בארץ מזה כמעט שלוש שנים, יודעת לפרגן וכינסה בממלכה המאוחדת כמה עשרות משותפיה הנבחרים, לכנס שהדגיש את השותפות ואת העבודה הטובה להפצת פתרונות החברה, העוסקים בהתנהגות משתמשים בנכסים דיגיטליים.

קבוצת Yael, אותה ייצגו אורית קניגסברג, ראש חטיבת Yael All Data וארנונה בר-לב, מנהלת תחום האנליטיקה בחטיבה, הוכתרה כלא פחות מ – Sales partner of the year הודות להיקפי מכירות מרשימים ובעיקר הודות לחדירה לשוק ה- Enterprise שהביאו את "מיקספאנל" להביע את הערכתה ולבחור בקבוצת Yael כשותפה מספר אחת ב- EMEA!!.

"ניהלנו לא מעט חשיבה, על הכלי אותו כדאי יהיה  לקדם בשוק האנטרפרייז הישראלי, אשר חשוף להמון כלים, ופתרונות מגוונים" מסרה אורית קניגסברג, סמנכ"ל בקבוצת Yael וראש חטיבתYael All Data. "הבחירה שלנו במיקספנל הגיעה לאחר בחינת התחרות בשוק וההבנה כי מיקספנל מספק מענה עמוק יותר, מקיף יותר ובעל יכולת הפקת תובנות גבוהה יותר, מכלל המתחרים בשוק.

"זה בהחלט כבוד לחבר את שוק האנטרפרייז הישראלי לפתרונות של גוף טכנולוגיה מוביל כמו מיקספאנל וחשוב להדגיש כי בחירת השותף לדרך, היא לא רק בחירה בטכנולוגיה אלא גם בנציג בעל ערכים ו- DNA דומה. העבודה שלנו עם החברה ושיתוף הפעולה הצמוד והכל כך פורה בין ארנונה בר-לב ועופר פוליבודה, שמוביל את פעילות מיקספאנל ישראל, הם שהביאו לפרויקטים בהיקפי עשרות מיליוני שקלים ולתוצאות כל כך מרשימות, עליהן אנחנו גאים ושמחים מאד".

"אני מברך על ההוקרה וההכרה בקבוצת יעל כפרטנר השנה שלנו ב- EMEA". מסר עופר פוליבודה, המוביל את פעילות מיקספאנל ישראל. "אנו עובדים צמוד עם קבוצת יעל, בהובלת ארנונה ואורית, בכדי לחשוף את השוק ליכולות המוצר והשירותים של שתי החברות הפועלות יחד. אנו ב- Mixpanel גאים להיות החברה המובילה בתחום ה- Analytics, הפועלת באופן רשמי מישראל וכן, מתרחבת וגדלה. אני מצפה להמשך עבודה מוצלחת ופורה".

 

About מאיר עשת

Check Also

איתן בן אליהו בכנס הכטב"מים בירושלים: "כ-30% ממשימות מטוסי הקרב מבוצעות כיום על ידי כטב"מים"

"במהלך השנים, מספר מטוסי הקרב בשימוש חילות אוויר כגון ארה"ב וישראל צומצם ב-30%.   בהתאמה לכך, …

נגישות