יום שלישי , מאי 21 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > פורטינט זכתה בשני פרסי השותף הטכנולוגי של Google Cloud בתחום אבטחת יישומים ותשתית

פורטינט זכתה בשני פרסי השותף הטכנולוגי של Google Cloud בתחום אבטחת יישומים ותשתית

פורטינט® (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, זכתה בשני פרסי השותף הטכנולוגי של Google Cloud לשנת 2024 בקטגוריות של אבטחת יישומים ואבטחת תשתית.

פורטינט ממשיכה לזכות בהכרה בזכות אספקת אבטחה ארגונית עקבית ומתקדמת ללקוחות מבוססי סביבות Google Cloud. הלקוחות המשותפים של פורטינט ו-Google Cloud מרוויחים ממגוון רחב של פתרונות המשתרעים על פני מארג האבטחה של פורטינט (Fortinet Security Fabric), הכוללים:

אבטחת יישומים: פורטינט מציעה הגנה חזקה מפני איומי סייבר חדשים ומסייעת להגן על מחזור החיים של היישום משלב הרעיון ועד להטמעה באמצעות פתרונות כמו FortiWeb ו-FortiDevSec. FortiWeb, התקן אבטחה (Firewall) ליישומי אינטרנט אשר משתלב בצורה מלאה עם Google Cloud, יכול להיות מסופק כ-VM ובצורת תוכנה כשירות (SaaS) המסופקת על ידי Google Cloud. פורטינט השיקה לאחרונה גרסת תשלום לפי שימוש כחלק ממחויבותה המתמשכת לספק ללקוחות פתרונות חדשניים סביב אבטחת יישומים. בנוסף, FortiWeb כולל אבטחת API כדי לשפר את האבטחה עבור כלי Google Cloud כמו Apigee.

אבטחת תשתית: בכל הנוגע לאבטחת תשתיות, פורטינט נמצאת באופן עקבי צעד אחד לפני האיומים המתפתחים והפיתוחים הטכנולוגיים ומספקת פתרונות שעומדים בתקני התעשייה ואף עולים עליהם. הגישה החדשנית של פורטינט מבטיחה כי משתמשי Google Cloud יכולים לגשת לכלי אבטחה ותכונות מתקדמים, המשתלבים בצורה מלאה בסביבות הענן שלהם. על ידי פריסת FortiGate VM, הכוללת מערכת הפעלה מתקדמת (FortiOS) על פני פלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט. זה מאפשר ללקוחות להשתמש בכלים שכבר יש ברשותם כדי לנהל את הפתרונות של פורטינט על גבי Google Cloud, מה שאומר כי תשתית הענן ההיברידי והיישומים מרוויחים מאבטחה עקבית ורחבה ברמה הארגונית.

סל פתרונות אבטחת ענן רחב בשירותי Google Cloud

הזכייה של פורטינט מתבססת על השותפות ארוכת השנים עם Google Cloud. כחלק ממרחב השותפים הפתוח של פורטינט, הלקוחות המשותפים של שתי החברות מקבלים גישה למגוון רחב של פתרונות אבטחה ארגוניים מתקדמים על גבי פלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט.

להלן מספר דוגמאות לשיתוף הפעולה בין פורטינט ו-Google Cloud בתחום האבטחה:

Fortinet Unified SASE מפשט את עבודת משתמשי הקצה תוך מתן גישה מאובטחת לרשת, לענן וליישומים בשיהוי נמוך עבור כוח העבודה ההיברידי. פורטינט הכריזה לאחרונה על הרחבת שירותי ה-SASE הגלובליים שלה תוך שימוש באתרי חוות השרתים הגלובליים של Google Cloud. רשת חזקה ובעלת יכולה גדילה של שירותי SASE, הזמינה ברחבי העולם באמצעות פורטינט ו-Google Cloud, חיונית לאספקת חוויית משתמש מעולה, תוך מתן האפשרות לאבטחה חזקה המבוססת על בינה מלאכותית.

FortiEDR משתלב עם מרכז בקרת האבטחה של Google Cloud כדי לספק נראות בזמן אמת ויכולות איתור איומים משופרות, המאפשרות לארגונים לזהות ולהגיב באופן יזום לאיומים מתקדמים ברחבי תשתית הענן שלהם.

Fortinet FortiFlex מסייע ללקוחות Google Cloud למטב טוב יותר את פריסות האבטחה וההוצאות שלהם על Google Cloud באמצעות רישוי מבוסס-שימוש. לקוחות בעלי הסכמי הוצאות מחויבים של Google Cloud יכולים להשתמש ב-FortiFlex באמצעות הצעה פרטית ב-marketplace כדי להפחית את ההתחייבויות שלהם.

קווין איצ'פוראני, סגן נשיא תאגידי, אקוסיסטם וערוצים גלובליים ב-Google Cloud, אמר כי, "פרסי השותפים של Google Cloud חוגגים את ההשפעה והערך הטרנספורמטיביים ששותפינו סיפקו ללקוחות. אנחנו גאים להכריז על פורטינט כזוכה בפרס שותף השנה של Google Cloud לשנת 2024 ולהכיר בהישגיהם, המאפשרים את הצלחת הלקוחות מהשנה החולפת".

ג'ון מדיסון, סמנכ"ל שיווק ראשי בפורטינט

ג'ון מדיסון, סמנכ"ל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "אנחנו גאים לזכות שוב בתואר השותף הטכנולוגי של השנה של Google Cloud בתחום האבטחה, כהוקרה על החוזק והיעילות של פתרונות אבטחת היישומים והתשתית שלנו. הכרה זו היא עדות לשילוב המלא של הפתרונות שלנו עם שירותי Google Cloud ברחבי פלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט, המתאפשר הודות למערכת הפעלה אחת, ה-FortiOS. המסירות הבלתי מעורערת שלנו לחדשנות בתחום אבטחת הענן סייעה לאינספור צוותי IT להגן על הארגונים שלהם בעידן הדיגיטלי".

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) הינה כוח מניע בהתפתחות של אבטחת הסייבר והאיחוד בין תקשורת ואבטחה. מטרתנו היא להגן על אנשים, התקנים ונתונים בכל מקום וכיום אנו מספקים אבטחת סייבר בכל מקום שבו תצטרכו, עם חבילת המוצרים המשולבת הגדולה ביותר הכוללת למעלה מ-50 מוצרים ברמה ארגונית. למעלה מחצי מיליון לקוחות בוטחים בפתרונות של פורטינט, אשר הינם בין הפתרונות בעלי הפריסה הרחבה ביותר, מספר הפטנטים הרב ביותר ובעלי התיקוף הרב ביותר בתעשייה. מוסד ההדרכה של פורטינט (Fortinet Training Institute) מהווה את אחת מתוכניות ההדרכה הגדולות והמקיפות ביותר בתעשייה במטרה להנגיש את הדרכות הסייבר והזדמנויות תעסוקה חדשות לכל המעוניין. שיתוף פעולה עם ארגונים מכובדים ובעלי פרופיל גבוה מהמגזר הציבורי והפרטי, כולל CERTs, גופים ממשלתיים ואקדמיה, הוא היבט בסיסי במחויבותה של פורטינט לשיפור חוסן הסייבר ברחבי העולם. FortiGuard Labs, גוף מודיעין האיומים והמחקר המובחר של פורטינט, מפתח ומשתמש בטכנולוגיות למידת מכונה ובינה מלאכותית מובילות כדי לספק ללקוחות בקביעות ובזמן הגנה ומודיעין איומים שניתן לפעול לפיו. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או ב-FortiGuard Labs.

 

 

About מאיר עשת

Check Also

SAP ו-AWS מאיצות טרנספורמציה דיגיטלית מבוססת ענן באמצעות RISE with SAP, פתרון ה-ERP בענן המוביל ב-Region של AWS בישראל

הלקוחות יוכלו לקבל גישה לשירותי  RISE with SAP ולדעת שהנתונים שלהם מאוחסנים בישראל תוך זמני …

נגישות