יום שני , אפריל 29 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית

בכירי F5 באירוע השקת המשרדים: מוטי בן שושן, מנהל בכיר לחטיבת השותפים בדרום אירופה; פייר קסטלנאו, סגן נשיא בכיר, אירופה, אפריקה והמזרח התיכון; צ'אד וולאן, סגן נשיא למכירות גלובליות; ארן אראל, דירקטור אזורי של F5 בישראל, איבריה, יון וקפריסין; ו- רן כהן, מנהל שותפים בישראל, יוון וקפריסין. צילום: שלומי זנאתי. האירוע בהפקת: Adventours Productions.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מטה החברה החדש, שמחליף את מטה החברה מזה שמונה שנים בקריית עתידים, תוכנן ועוצב על פי סטנדרט מתקדם של המטה הגלובלי של F5 בסיאטל. חללי העבודה עוצבו לשירות 250 עובדי החברה, כאשר חללים משמעותיים הוקצו למטרת פעילות האקדמיה הטכנולוגית, שתתמקד בהכשרת שותפים והדרכת לקוחות. המטה החדש מאפשר ל-F5 להשיק תוכניות אקדמיות בהיקף של למעלה מ-200 חניכים במקביל, על פני כעשרה חללי לימודים מודולריים, המותאמים טכנולוגית ועיצובית למטרה זאת.

במטה החדש יפעל מרכז הפיתוח הישראלי של F5. מרכז הפיתוח, הפועל למעלה מעשור בארץ, מתמקד בשדרוג סל פתרונות אבטחת הסייבר של החברה, תוך שיתוף פעולה עם מרכזי ההנדסה הגלובליים האחרים שלה. המרכז החדש ירחיב את היכולות הללו ויספק גישה למשאבי כוח אדם איכותיים נוספים.

צ'אד וולאן, סגן נשיא למכירות גלובליות של F5, ביקר בישראל לרגל אירוע לקוחות ושותפים שהתקיים השבוע במטה החדש, ואמר כי: "מטה F5 הישראלי, מאז ומתמיד, ניצב בחזית הטכנולוגית, עם מיטב הצוותים המקצועיים, התורמים ידע, ניסיון, תעוזה ויצירתיות מידי יום למאמץ שלנו לקדם עסקים דיגיטלית בכל הרמות. אנו שמחים כי נפלה בחלקנו ההזדמנות לתכנן עבורם סביבת עבודה חדשנית ותומכת".

 ארן אראל, דירקטור אזורי של F5 בישראל, איבריה, יון וקפריסין הוסיף במהלך האירוע כי: "אנחנו שמחים לעבור למטה חדשני המציע סביבת עבודה משודרגת ומפרה, בה יוכלו העובדים להגשים את עצמם. בנוסף לכך, במטה החדש נקדם את החזון שלנו להקמת אקדמיה טכנולוגית לטובת השותפים והלקוחות שלנו, בה נוכל להציע מגוון פעילויות, הכשרות והדרכות, שיקדמו אותם לעבר יצירת ערך עסקי בשוק הדינמי".

ב-F5 הקפידו לנצל חללים רבים למטרת יצירת סביבת עבודה דינמית, כולל חדרי ישיבות מאובזרים, חדרי פוקוס לעבודה הדורשת ריכוז גבוה, חדרי מנוחה וריענון, חדרי תפילה ומדיטציה וחדרי מנוחה לאימהות צעירות. חללי העבודה המעוצבים, הצופים לים ולנוף התל-אביבי, שודרגו במערכות טכנולוגיות חדשניות, כולל מערכות מולטי-מדיה חכמות ואינטראקטיביות, רשתות ומחשוב מתקדם, ויכולות תקשורת ושידור על פני משרדי החברה סביב העולם.

המטה החדש, ישחק תפקיד מרכזי בקידום פיתוח וחדשנות בפתרונות הטכנולוגיים של F5, בזמן שהחברה מרחיבה את סל הפתרונות שלה בתחום אבטחת המידע והעברת יישומים בסביבות מרובות עננים. המטה החדש ייצר הזדמנויות למהנדסים העוסקים בחוד החנית הטכנולוגית ויספק מענה לדרישות הדינמיות של לקוחות.

אודות F5

F5 (NASDAQ: FFIV) מעניקה לעסקים, ספקי השירותים, הממשלות והמותגים הגדולים בעולם את החופש לספק בצורה מאובטחת כל יישום בכל מקום – בצורה מאובטחת. F5 מספקת שירותי יישומי ענן ואבטחת מידע המאפשרים לארגונים לאמץ את התשתית שהם בוחרים מבלי להקריב את המהירות והשליטה. למידע נוסף בקרו ב-  ובפייסבוק של F5 Israel.

About מאיר עשת

Check Also

חברת הייפר גלובל זכתה בפרס הרייזינג סטאר היוקרתי לדרום אירופה והמזרח התיכון בטקס פרסי השותפים של חברת אנבידיה לשנת 2024

ביום חמישי, ה- 18 לאפריל הוכרזו הזוכים בפרס הרייזינג סטאר היוקרתי של חברת אנבידיה לשותפים …

נגישות