חברת SAP ישראל, המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים, קיימה לאחרונה את כנס HR Connect – המפגש השנתי של קהילת SAP SuccessFactors בישראל, בבית SAP ברעננה בהשתתפות למעלה מ-150 מנהלות ומנהלי משאבי אנוש מכל מגזרי התעשייה בארגונים הגדולים ביותר בישראל.
פתרונות SAP SuccessFactors הינם פתרונות מבוססי ענן התומכים בתהליכי ליבה של משאבי אנוש, ניהול מועמדים וגיוס, ניהול הערכות ביצועים, ניהול טאלנט, ניהול תהליכי תגמול, כלי ניתוח ואנליטיקה של נתוני משאבי אנוש ותכנון כוח עבודה, כל זאת תוך מיצוב חוויית העובדים במרכז התהליכים. חבילת HXM של SAP SuccessFactors מספקת חוויות ייחודיות שמשאירות את העובדים מאושרים, יצרניים ומעורבים.
הכנס כלל הרצאות, פאנלים ושולחנות עגולים עם בכירי SAP מהארץ ומחו"ל, המובילים את תחום משאבי האנוש וחווית העובד ב-SAP. את הכנס פתח דרור פלדברג, מנהל תחום SuccessFactors ב-SAP ישראל. אחד מדוברי המפתח היה ז'אן דוטו, סמנכ"ל בכיר ב-SuccessFactors לאזור EMEA South ב-SAP, אשר סקר את החידושים האחרונים בתחום ניהול משאבי האנוש; ג'איוטי נאיר, יועצת פתרונות HXM אזורית ב-SAP פירטה בהרצאתה כיצד ניתן לייצר תשתית מבוססת AI לניהול הטאלנט הארגוני ולבניית כוח עבודה המוכן לאתגרים הבאים בעולם התעסוקה. עוד התארח בכנס טים ואסינק, מנהל HXM Presales לאזור EMEA South ב-SAP, אשר הציג את תוכנית הפיתוחים והחידושים העתידים בתחום ה-SuccessFactors לשנים 2023-2024.
במהלך הכנס התקיים פאנל מובילי HR, אשר במהלכו דנו נציגים מהחברות Similarweb, Amdocs ו-Rivulis יחד עם מובילי תחום SAP SuccessFactors באתגרים וההזדמנויות בתחום משאבי האנוש לשנת 2023, כאשר אנשי SAP הסבירו כיצד המעבר לענן יכול לסייע למנהלות ומנהלי ה-HR בארגונים.
אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ-320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. לחברה 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ-220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח, ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה-CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו-SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובאליים ברביע הקסם של גרטנר, ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP: https://cx.sap-israel.co.il/