יום רביעי , מאי 22 2024
Home > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > מה עשו בכירי איחוד הצלה במרכז החירום וההצלה 911 של ניו אורלינס?

מה עשו בכירי איחוד הצלה במרכז החירום וההצלה 911 של ניו אורלינס?

מימין לשמאל: זוהר אלי מנהל טכנולוגיות ראשי באיחוד הצלה, אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה, טיירל מוריס, מנהל מרכז תקשורת חירום והצלה 911 בניו אורלינס, דובי מייזל סמנכ"ל תפעול ראשי באיחוד הצלה, רועי דונסקוי סמנכ"ל מכירות קרביין ישראל.

אנשי הנהלת איחוד הצלה, ארגון המתנדבים הלאומי, שבו מביקור בזק בארה"ב במהלכו הוזמנו לסיור מיוחד במרכז החירום וההצלה (911) של ניו אורלינס.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה, זוהר אלי מנהל אגף מוקדים וטכנולוגיה ודובי מייזל סמנכ"ל המבצעים, ערכו סיור מקיף במרכז המעסיק 180 מוקדנים סביב השעון. לביקור הצטרף רועי דונסקוי סמנכ"ל מכירות קרביין (Carbyne), חברת הסטרטאפ שהמערכות שפיתחה מהוות את תשתית תקשורת החירום של העיר ניו אורלינס.

ניו אורלינס, אחת הערים המתוירות ביותר בארה"ב, מתמודדת עם אירועי פשיעה, אסונות טבע ושאר אירועי חירום בהיקף נרחב. מערכות קרביין, המבוססות ענן, תומכות במוקדנים ובכוחות בשטח עם תקשורת אינטראקטיבית רב-ערוצית (אודיו, וידיאו, צ'ט), היישר לטלפון הנייד של המתקשר, ללא צורך בהורדת אפליקציה. כמוכן, הן מאפשרות לגופי ההצלה לקבל נתוני מיקום של המתקשרים בזמן אמת ובדיוק מירבי ולהגיע למקום האירוע במהירות תוך שהם כבר יודעים למה לצפות ונערכים בהתאם.

מערכת הדגל של קרביין, ה- APEX, הותקנה לאחרונה גם במטה איחוד הצלה בירושלים, בהשקעה של מיליוני שקלים, ונמצאת כעת בשלבי פיילוט אחרונים. היא צפויה להיות מבצעית במהלך פברואר 2023. עד כה הותקנה מערכת ה- Universe של קרביין על תשתית המחשוב הקיימת במוקדי איחוד הצלה, ומערכת Apex תחליף את כל התשתית שתעבור לסביבת ענן.

 אלי פולק, מנכ"ל איחוד הצלה: "במהלך החודש הקרוב נסיים את הפיילוט המוצלח שעשינו עם מערכת ה- APEX, שהוכיחה עצמה פעמים רבות בשטח באירועי חירום. מתנדבי איחוד הצלה שמגיעים לזירות מורכבות, יוכלו לתקשר בצורה טובה הרבה יותר עם מוקד החירום שלנו, מה שיגדיל את הסיכוי להציל חיים."

 דובי מייזל, סמנכ"ל המבצעים של איחוד הצלה: "אנו משלבים במוקד החירום שלנו טכנולוגיות מקצועיות ומתקדמות באינטגרציה מושלמת. הן יקצרו את זמן התגובה שלנו ויסייעו לנו להמשיך בשיתוף מידע בזמן אמת עם כלל גורמי החירום. הטכנולוגיות שהטמענו הם העתיד של רפואת החירום ושירותי החירום בכלל."

אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל קרביין: "בימים לא פשוטים של אלימות וטרור ברחובות, יש חשיבות רבה לכך שאיחוד הצלה יקבלו את המידע המדויק מהשטח ובזמן אמת. תקשורת יעילה מאפשרת לפרמדיקים לצאת למקום האירוע במהירות, תוך שהם מגובים בדיווחים עדכניים על הנעשה במקום. לעתים קרובות, זה יכול להיות ההבדל בין חיים למוות עבור המתקשרים לבקש עזרה. אנו גאים לתמוך ולהיות חלק, באמצעות הטכנולוגיה שלנו, מהצלת חיים בישראל".

 אודות קרביין (Carbyne)

קרביין היא מובילה עולמית בפתרונות מבוססי ענן למוקדי חירום ולמרכזי שירות בארגונים עסקיים.  עם המשימה להגדיר מחדש את שיתוף הפעולה בעת חירום בין אנשים, ארגונים וגופי ממשל, פיתחה החברה פתרון ענן מאוחד המעביר למוקדים ומרכזי שירות נתונים בזמן אמת המגיעים מהמתקשרים במגוון ערוצים – קול, וידיאו, תמונות, טקסט. הטכנולוגיה של קרביין מאפשרת למוקדי חירום ולארגונים לתקשר עם הפונים אליהם בצורה מאובטחת, ללא צורך בהורדת אפליקציה. בכך החברה תורמת לפעילות יעילה ושקופה יותר לטובת הציבור. מערכות החברה מאופיינות ביכולת ההתאוששות המובילה בתעשייה, רמת האבטחה בענן הגבוהה ביותר ו- API  המותאם באופן ייחודי ללקוח ולנתונים שלו. החברה נמנית על הספקיות הגדולות ביותר של מידע עשיר הזורם למרכזים המספקים שירותי חירום, עם יותר מ-250 מיליון נתונים בשנה המגיעים לפלטפורמה שלה. לקרביין, שהוקמה ב-2015, חמישה אתרים ברחבי העולם, מטה החברה בניו יורק והיא מעסיקה מעל מאתיים עובדים. מייסדי החברה הם אמיר אליחי (מנכ"ל), אלכס דיזינגוף (CTO) , יוני יטאסון (ראש צוותי פיתוח) וליטל לשם (בעלת מניות).  www.carbyne.com

About מאיר עשת

Check Also

SAP ו-AWS מאיצות טרנספורמציה דיגיטלית מבוססת ענן באמצעות RISE with SAP, פתרון ה-ERP בענן המוביל ב-Region של AWS בישראל

הלקוחות יוכלו לקבל גישה לשירותי  RISE with SAP ולדעת שהנתונים שלהם מאוחסנים בישראל תוך זמני …

נגישות