ג'וש ג'יגל הדגיש שהייפרלופ הוא תשלום מקדמה על מערכת תחבורה יותר נקייה ויעילה, לא רק לעשר השנים הבאות אלא למאה השנים הבאות
וושינגטון, 6 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :
בישיבה של ועדת המשנה לרכבות, צינורות וחומרים מסוכנים של ועדת התחבורה והתשתיות, "כשפוטנציאל בלתי מוגבל פוגש משאבים מוגבלים: היתרונות והאתגרים של רכבת מהירה וטכנולוגיות רכבת מתפתחות", ג'וש ג'יגל, מנכ"ל ומייסד משותף של Virgin Hyperloop, דיבר היום על איך ההייפרלופ יכול להביא את רשת התחבורה שלנו אל המאה ה-21 והצורך להגדיל את ההשקעה בהייפרלופ.
"יכול להיות לנו – בעתיד הקרוב – הייפרלופ, רכיב חדש, יותר יעיל, יותר מהיר ובר קיימא של מערכת התחבורה הלאומית שלנו שמחבר בין קהילות ופותח הזדמנויות לכולם. המטרה שלנו היא ליצור חוויית הסעת המונים שתהיה זמינה לציבור הרחב", אמר ג'יגל.
כשהקונגרס מכין את החקיקה של ההרשאה מחדש של התחבורה הקרקעית, הדיון הזה הוא בזמן הנכון כדי להדגיש את יתרונות הבטיחות, הסביבה והניידות של הייפרלופ. התמיכה של חברי קונגרס משתי המפלגות בהייפרלופ הייתה חיונית בקידום הענף עד כה, אבל המשך התמיכה נחוץ כדי להתקין מערכת הייפרלופ ברחבי ארצות הברית.
ג'יגל אמר שהיות שבהנחיה של משרד התחבורה הפדרלי שפורסמה בקיץ האחרון נאמר שהייפרלופ נתון לסמכות השיפוט של הבטיחות של מינהל הרכבות הפדרלי (FRA), החוקים צריכים להבהיר שהייפרלופ זכאי לתוכניות מימון באותם תנאים כמו פרויקטים של רכבות. בנוסף, הוא גם אמר שהממשלה הפדרלית צריכה לספק עוד הזדמנויות מימון לטכנולוגיות שבחזית הקידמה כמו הייפרלופ. החוקים יכולים להקצות כסף לטכנולוגיות מתפתחות שמפותחות בארצות הברית.
אודות הטכנולוגיה של Virgin Hyperloop
הייפרלופ הוא מערכת תחבורה יבשתית מהירה מתוכננת. הנסיעה תתרחש במתחם עם לחץ נמוך בתוך רכב. יחד עם מנוע ההינע המגנטי הקנייני של Virgin Hyperloop, הם יאפשרו לנו להשיג ולקיים מהירות של חברות תעופה עם אנרגיה משמעותית פחותה יותר מאשר אמצעי תחבורה אחרים. הייפרלופ צפוי להיות לא רק מהיר, אלא גם מערכת הסעת המונים עם קיבולת גבוהה שיכולה בנוחיות להעביר אנשים וסחורות במהירות של 670 מייל בשעה עם 50,000 נוסעים בשעה, בכל כיוון, לפי דרישה וישר ליעד שלכם (כלומר ללא עצירות בדרך). זה שווה ערך לכביש מהיר עם 30 נתיבים.