יום ראשון , נובמבר 24 2024
Home > חדשות > עסקים ודוחות כספיים >  Carbyne מודיעה על קבלת השקעות משמעותיות מ- AT&T Ventures ו-Socium Ventures

 Carbyne מודיעה על קבלת השקעות משמעותיות מ- AT&T Ventures ו-Socium Ventures

אמיר אליחי, מנכ"ל ומייסד קרביין: "ההצלחה שלנו היא לא רק במספרים, אלא בתרומה פעילה לעיצוב עתיד שירותי החירום. המומנטום הזה נשמר ב 2024 בשיתוף פעולה עם ספקי שירות חדשניים כמו AT&T"

אמיר אליחי, מנכ"ל ומייסד קרביין. צילום מאט קאר

 חברת קרביין (Carbyne), המפתחת מערכות תוכנה עבור מוקדי חירום, הודיעה היום כי קיבלה השקעות משמעותיות מ- Socium Ventures ו-AT&T Ventures. ההשקעה החדשה היא מקרן AT&T , והיא הגיעה בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח בין AT&T ל-Carbyne, שהוכרז ביוני 2023.

AT&T הצטרפה למשקיעים הקיימים בקרביין, בהם Cox Enterprises (באמצעות Socium Ventures), Hanaco Growth, GMR International (ספקית שירותי החירום הגדולה בעולם), מנכ"ל ה-CIA לשעבר דיוויד פטראוס, General Global Capital  ו-Material V.

"בשנת 2023, קרביין חוותה צמיחה יוצאת דופן בארה"ב", אמר אמיר אליחי, מנכ"ל ומייסד קרביין. "ההצלחה שלנו היא לא רק במספרים, אלא בתרומה פעילה לעיצוב עתיד שירותי החירום. המומנטום הזה נשמר בשנת 2024 בשיתוף פעולה עם ספקי שירות חדשניים כמו AT&T." "אנו שמחים מאוד לחזק את הקשר עם AT&T, חברה עם טביעת רגל אדירה המוקדשת להבאת חדשנות לשוק הבטיחות הציבורי", אמר אליחי . "אנו רואים בהשקעה זאת הבעת אמון נוספת בחברה. עם AT&T, יש לנו הזדמנות להפיץ את המוצרים החדשניים שלנו בקנה מידה גדול יותר".

"AT&T Ventures משקיעה בחברות חדשניות שמפתחות פתרונות מתקדמים בתחום החיבוריות", אמר ויקראם טאנאג'ה ((Vikram Taneja, מנהל AT&T Ventures. "אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם קרביין ומהפתרון שלהם לניהול שיחות בענן. אנו מכירים בחשיבותה של חדשנות בפיתוח מערכות לניהול שיחות חירום כדי לסייע לקהילות ולהציל חיים."

"ההשקעות הטובות ביותר מספקות פתרונות מיידיים לאתגרים יומיומיים – וזה בדיוק מה שקרביין עושה", אמר אנדרו דייויס, מנהל קרן Socium Ventures. "ייעול התקשורת ברגעים קריטיים מציל חיים. זה עושה הבדל עצום עבור אנשים, משפחות וקהילות. אנו מצפים לעזור לקרביין להמשיך לצמוח, להתרחב ולהתפתח כעסק כדי שיוכלו להשפיע עוד יותר בעתיד."

שוק הבטיחות הציבורית נהנה לאחרונה מהשקעות משמעותיות. בשנה האחרונה נוצר עניין רב בחברות שמציגות פתרונות חדשניים בשוק שנהנה ממגמות מאקרו חיוביות כגון מימון ממשלתי ולקוחות שמחפשים פתרונות מבוססי ענן על מנת ליהנות מיכולות שמאפשרת בינה מלאכותית.

החזון של קרביין הוא לשנות את תעשיית שירותי החירום שגודלה נאמד במיליארדי דולרים ולצמצם בטווח הארוך את זמן הטיפול בשיחת חירום בשיעור של עד חמישים אחוזים. קרביין רוצה להפוך לפתרון האולטימטיבי לתקשורת קריטית בזמן משימות חירום, על ידי הצגת יכולות מבוססות בינה מלאכותית ושימוש בנתונים ממקורות רבים.

טיפול בשיחות חירום באמצעות פתרונות מבוססי ענן מציע יתרונות רבים, כולל קיצור זמני שיחה, אבטחה מידע, וחסכון בעלויות בעיקר על ידי הפחתת התלות בחומרה. יתר על כן, קרביין מציגה יכולות מבוססות בינה מלאכותית כגון תרגום שיחות בזמן אמת ומיון שיחות באמצעות בוט, המאפשרות למוקדי חירום לטפל במהירות בשיחות במספר שפות ולתעדף שיחות נכנסות על סמך דחיפות. באמצעות שיתוף הפעולה עם קרביין, שואפת  AT&T לספק יכולות קריטיות אלו לבסיס הלקוחות הרחב שלה.

AT&T כבר החלה לשלב בפורטפוליו שלה שני פתרונות של קרביין המיועדים למוקדי חירום:

  • Carbyne APEX הוא פתרון מאוחד לניהול שיחות חירום שנועד לייעל את תגובת החירום על ידי איחוד נקודות נתונים שונות מבוססות בינה מלאכותית ומדיה עשירה לפלטפורמה אחת ואינטואיטיבית. על ידי שילוב וידאו, תמונות, מיקום גיאוגרפי, תכונות מבוססות בינה מלאכותית כמו תרגום שמע ותיעדוף של שיחות, APEX מספקת למנהלי שיחות חירום את כל המידע הדרוש להם ומאפשרת להם להתמקד בטיפול במצב החירום הקיים במקום להתמודד עם המורכבות של טכנולוגיות ישנות. APEX מותאמת לענן, היא ידידותית למשתמש ומשתלבת בצורה חלקה עם תשתיות קיימות, מה שמבטיח שמנהלי שיחות יכולים לנהל ולהגיב ביעילות למצבי חירום תוך צמצום עקומת הלמידה המזוהה לעתים קרובות עם טכנולוגיה חדשה.
  • Carbyne Universe מציעה פתרון רב-תכליתי (OTT) המאפשר גישה לשפע של פונקציונליות מבוססת AI ומדיה עשירה, וזאת מבלי להחליף פלטפורמות קיימות לניהול שיחות. המערכת מתוכננת לתפקד בצורה חלקה בכל סביבה. Carbyne Universe מספקת למוקדי החירום נתונים יקרי ערך, כגון וידאו, תמונות ומיקום גיאוגרפי, המשפרים את יכולות קבלת ההחלטות ויעילות התגובה שלהם. פתרון גמיש זה מבטיח שמוקדי החירום יכולים ליהנות מניהול שיחות חירום מתקדם ותכונות מיפוי לפני סיום הסכמים קיימים עם ספקי פתרונות אחרים לניהול שיחות, ומבלי לבצע שינויים תשתיתיים גדולים.

אודות Carbyne (קרביין)

קרביין היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות מבוססי ענן לתקשורת במצבי חירום. החברה היא אחת מספקיות הנתונים העשירים הגדולות ביותר למרכזי ניהול שיחות חירום, עם יותר מ-250 מיליון נקודות מידע בשנה, והכל בפלטפורמה מאוחדת. הטכנולוגיות של קרביין מאפשרות למרכזי ניהול שיחות חירום ולארגונים נבחרים להתחבר למתקשרים וגם למכשירים מחוברים (לאינטרנט) באמצעות ערוצי תקשורת מאובטחים במיוחד ללא צורך להוריד אפליקציה. המשימה של קרביין הינה להגדיר מחדש את שיתוף הפעולה בין אזרחים, שירותי חירום, וארגונים למיניהם במצבי חירום. הפלטפורמות שלה מייעלות תהליכים, מגבירות שקיפות, ובסופו של דבר מצילות חיים.

קרביין מספקת את הפתרונות שלה למרכזי 911 רבים בארה״ב, בהם מיאמי, אטלנטה, ניו-אורלינס, מקסיקו, קולומביה ועוד, וכן לחברת האמבולנסים Global Medical Response. בין לקוחות החברה בישראל – עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, ארגון איחוד הצלה ועוד.

מטה החברה נמצא בניו יורק ואתרי הפיתוח והמכירות בתל אביב, מקסיקו, הודו ואוקראינה. קרביין מעסיקה 180 עובדים, 70 מהם בישראל. עד היום גייסה החברה 136 מיליון דולר בארבעה סבבים.  www.carbyne.com

About מאיר עשת

Check Also

אברא מסכמת את הרבעון השלישי של 2024 עם שיא הכנסות של כ-113.5 מיליון שקל וזינוק חד של כ-50% ברווח הנקי  

החברה הודיעה על חתימת מזכר הבנות לרכישת חברה בתחום מערכות המידע הארגוניות, היקף העסקה 25 …

נגישות